מתנות בכנסים עסקיים

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

לאורך כל השנה מתקיימים כנסים עסקיים בנושאים שונים ומגוונים. כנסים אלו מיועדים לתת מענה באותם תחומים שלשמם הם נערכים ובהם משתתפים מומחים רבים מהארץ ומהעולם.

האזינו לכתבה

באופן טבעי הפכו כנסים עסקיים למפגש חברתי, שבו נוצרים גם קשרים בין אישיים בנוסף לאלו העסקיים. חלק מיצירת הכנס ליותר ממפגש עסקי, נעשה דרך שילוב של תכנים שונים ההופכים את האירוע לחווייתי. בין אם עושים שימוש בחלוקת מתנות באותם כנסים או בין אם משלבים הופעות, כיבוד ואטרקציות נוספות.

מארגני הכנסים דואגים, כאמור, לחלק באותם אירועים מתנות למוזמני הכנס. מתנות אלו יוצרות אצל האורחים חיבור למותג ולרעיון של הכנס והן נמצאו ככלי שיווקי משמעותי.

מתנות בכנסים עסקיים

תנו למוזמני הכנס מתנה עם כניסתם לאירוע

ניתן להעניק למוזמני הכנס מתנה ראשונה וסמלית בכניסה לאירוע. מאגרני כנסים רבים מזמינים לא פעם סיכות דש אותן ניתן לתלות על דש הבגד. סיכות הדש מעוצבות באופן ייחודי לכנס עצמו וניתן לייצר אותן עם לוגו בנושא הכנס ולציין בהן את התאריך. סיכות דש אלו יכולות להפוך עבור רבים לפריט אספני ייחודי ולמתנה נוסטלגית.

כנס עסקי ישראלי? בחרו במתנות פרקטיות

חשוב מאוד לשלב באותם כנסים עסקיים גם מתנות שימושיות, שמהן יוכלו המבקרים בכנס ליהנות לאורך זמן רב. בנוסף למתנות ניתן לשלב כמובן לוגואים של החברות המשתתפות בכנס ובכך להרוויח חשיפה נוספת.

מבחר הרעיונות למתנות שימושיות הוא רב מאד. בין היתר, ניתן להעניק מתנות שימושיות שערכן אינו נאמד בכסף רב כגון: מטען אלחוטי למכשירי ניידים, זיכרון נייד הנתלה על מחזיק מפתחות, אוזניות ננו, רמקול בלוטוס, אוזניות אלחוטיות סטריאופוניות ועוד.

הכרות עם מוצרי החברות בכנס

כאשר יש חברה שרוצה למתג עצמה באמצעות מתנות ממותגות, עליה לדאוג כי על כל פריט או מוצר שהיא מציעה כמתנה, יופיע לוגו החברה או סמל המאפיין את החברה ואת פועלה. במידה ואתם רוצים לעשות מיתוג על גבי מתנות לכנס תוכלו להעזר בחברות שונות אשר יכולות להציע לכם הן סוגי מתנות שונות והן סגנונות מיתוג שונים על גבי המתנות הללו.  

ניתן כמובן להתאים המתנות כמעט לכל עסק או חברה המשתתפת בכנס מקצועי. חברות רבות בתחום טיפוח היופי והקוסמטיקה, למשל, עושות ברעיון זה שימוש רב ובכנסים שלהן, האורחים זוכים בערכות טיפוח מהודרות הכוללת מוצרים שונים אותם החברה העסקית רוצה לקדם באותו כנס.

להעניק מתנות באיכות גבוהה

חשוב כמובן לדאוג שהמתנות אותן אתם מחלקים בכנסים, יהיו מתנות באיכות גבוהה.. בכנסים עסקיים שבהם משתתפים אנשי רמי מעלה מהתעשייה והכלכלה בישראל ישמחו לקבל מתנות איכותיות כגון: עט יוקרתי, יומן מעור או סט נחמד של מחזיקי עטים, דפים ומשקולת נייר הניתן להניח על השולחן. אין ספק שהשימוש במתנה איכותית ימתג וישווק את המוצר או החברה שלכם באופן מיטבי, שכן ככל שהמתנה איכותית ויקרה יותר כך הסיכוי שישתמשו בה ותישארו בזיכרונו של מקבל המתנה גבוה יותר.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות בכנסים עסקיים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות בכנסים עסקיים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות בכנסים עסקיים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות בכנסים עסקיים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנות בכנסים עסקיים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

חגיגת יום הולדת קולינרית

חגיגת יום הולדת קולינרית

סדנה קולינרית היא דרך חדשה ומקובלת היום בתעשיית האירוח המודרנית, והיא משלבת רכישת ידע בבישול עם הנאה מאוכל וחברותא. סדנאות אלה מבוססות על הרצון ללמוד

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)