עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » אילו מתנות אפשר לקנות ליום המרגש בשנה?

אילו מתנות אפשר לקנות ליום המרגש בשנה?

עודכן בתאריך

יום הולדת זה הטיימינג האולטימטיבי בשנה בו אתם יכולים לרגש ולהפתיע את מי שאתם אוהבים על כך שהם גדלו בשנה.

האזינו לכתבה

זה אירוע של פעם בשנה וכל שנה מחדש רובינו מוצאים את עצמנו שוברים את הראש בעקבות רעיונות למתנה. מה נקנה הפעם שיהיה מיוחד ויוצא דופן? איזה שי יתקבל בברכה? מה באמת היו שמחים לקבל בעלי השמחה?
אז לא חייבים יותר לחפש, כי יש לנו מספר רעיונות למתנות מקוריות ומדליקות ליום הולדת במגוון סגנונות, שכל אחד יאהב…רק אל תשכחו להזמין מראש את השי, כדי שהמתנה תגיע במועד המבוקש ולא תופיעו חלילה למסיבה בידיים ריקות!

אביזרים שימושיים בעיצוב אישי

אין כמו לחבר בין פריט שתמיד טוב שיש בבית ובהישג יד ובין טביעת חותם אישית שתשדרג אותו ותהפוך אותו ליוצא דופן וייעודי לבעלי השמחה. למשל, מנורת לילה קסומה מאירה עם תמונה שבחרתם להדפיס או מגן לטלפון עם תמונה.
תוכלו גם לייצר זוג מפתחות עם תמונה המודפסת על המחזיק או ארנק שכולל תמונה. ניתן להדפיס את התמונה על מגוון פריטים כיד הדמיון הטובה מכריות ועד גרביים. שתמיד יחבקו או ילבשו את המתנה שלכם ויזכרו אתכם לטובה.

כל התמונות והחוויות באלבום אחד

התאמה אישית היא סוד הקסם ואם נמשיך את הרעיון והקונספט של מתנה פרסונאלית, נצא לרעיון נוסף. אלבום דיגיטלי אונליין שיצרתם במו ידיכם בפלטפורמה ידידותית לעיצוב אלבומים.
בוחרים נושא או רעיון מוביל לאלבום כמו הזיכרונות הכי יפים, הרגעים המאושרים של השנה, אם בעלי השמחה מציינים יום הולדת עגול אפשר להקדיש ולייעד את האלבום לכל התמונות שנצברו במהלך השנים – עמוד לכל שנה וגיל.

אילו מתנות אפשר לקנות ליום המרגש בשנה

תוכלו לעצב בעצמכם לפי הרקע המועדף, הפונטים והאלמנטים וכמובן התמונות, את האלבום המופלא כולל הדגשות של זיכרונות, ציון תאריכים או ציטוטים או סיכום האירועים. לאחר מכן תוכלו לפנות לבית דפוס שמתמחה בשירות הדפסת אלבומים דיגיטליים ולבחור גודל, סוג הכריכה ומספר העתקים ולהגיש את האלבום כמתנת יום הולדת סופר מרגשת.

לחרוט זיכרון ומכל הלב

בכל הנושא של מתנות אישיות לימי הולדת אפשר בהחלט למצוא גם מתנות עליהן ניתן לחרוט הקדשה או משפט או ציטוט ולא רק תמונה ולבחור את הפריט עליו תחרטו לפי מה שמעניין את בעלי השמחה. למשל, כוסות יין עם חריטה לחובבי היין או סט מלכותי צמידים עם חריטות ייחודיות או פרוסת גזע עץ עם חריטה לחובבי הטיולים והטבע או מצית להט חריטה למעשנים ועוד רעיונות מטריפים עם החריטה שלכם. חשבו על ציטוט מעניין, משפט מעורר השראה או פשוט ברכה קסומה.

כשדקורציה ואומנות נפגשים – נוצרים שילובים מדהימים

יש מתנות שאי אפשר שלא לשמור וכל פעם שמביטים בהן זוכרים מי נתן אותם מתנה. כאלה הם פסלים אומנותיים של דמויות מרגשות או סיטואציות מהחיים שאפשר לקשט עמם את חדר השינה או את הסלון או את המשרד. תוכלו להעניק כמתנה עיצובית ומסוגננת גם קופסת תכשיטים מהודרת בה יוכלו לשמור את כל האוצרות אך גם לעטר עמה את החלל או מראת איפור יפה כולל תאורה מחמיאה.

שחקתם אותה עם המתנה הכי שווה

מי אמר שאי אפשר שהמתנה שלכם ליום הולדת לא תהיה משעשעת ועם אינטראקציה? גם קטנים וגם גדולים אוהבים משחקים, הכל תלוי באילו משחקים מדובר. מה עם משחקים קלאסיים אבל באריזה מפוארת ואלגנטית כמו שש בש או שחמט או דמקה, משחקי אתגר מעץ, קליעה למטרה מגנטי מארז חשיבה מקוביות. משחק שתמיד כיף לשחק בו ונראה גם אסתטי ויפה.  

שאלות נפוצות על מתנות ליום המרגש בשנה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות ליום המרגש בשנה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות ליום המרגש בשנה משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות ליום המרגש בשנה ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנות ליום המרגש בשנה שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)