עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » אופנת הארנק – כיצד לבחור ארנק לאישה?

אופנת הארנק – כיצד לבחור ארנק לאישה?

עודכן בתאריך

בניגוד לגברים, אצלם על פי רוב הארנק הוא בעל תפקיד פרקטי בלבד של שמירה על כסף וכרטיסים, אצל נשים הסיפור הוא שונה לחלוטין. הארנק אצלנו, הנשים, הוא פריט אופנה לכל דבר ועניין.

האזינו לכתבה

זאת ועוד, בהרבה מהבגדים הנשיים – בייחוד אלה החגיגיים יותר – אין כיסים כלל, מה שמצריך נשיאה של תיק צד, או לכל הפחות – ארנק גדול מספיק בשביל כל החפצים החיוניים. ואם בחרנו לצאת ממקום ללא תיק, אלא עם ארנק בלבד – הרי שהארנק הופך לאקססוריז של ממש, שכולם יכולים לראות כל הזמן על רקע הבגדים שלנו.

במאמר הבא תוכלו לקרוא על השיקולים השונים בבחירה נבונה של ארנק לנשים.

כיצד לבחור ארנק?

בחירת ארנקים לנשים היא משימה מאתגרת, אך אפשרית. הדבר הראשון כנראה לגביו תצטרכו להכריע הוא החומר ממנו עשוי הארנק. שתי האפשרויות הפופולריות ביותר הן עור או בד.

ארנק עור הוא עמיד במיוחד לאורך זמן, בעל מראה קלאסי, ויכול להסתדר מצויין עם מגוון רחב של בגדים או תיקים. לעומתם, ארנקי הבד אמנם דורשים תחזוקה גבוהה יותר, אך הם מתאימים יותר לבגדים מסויימים מאשר ארנקי עור, וגם שומרים על היתרון של היותם ארנקים "ירוקים", כלומר ידידותיים לסביבה.

לאחר בחירת החומר, הקריטריון הבא הוא הגודל. החל מארנקים מינימליסטיים לנשיאת כסף קטן בלבד או סיגריות, ועד ארנקים בהם תוכלו לשאת את כל הכסף, הכרטיסים, המפתחות ואפילו ערכת איפור קטנה – הכל בהתאם לצורך האישי שלכן.

אופנת הארנק – כיצד לבחור ארנק לאישה

לולאת נשיאה

התשובה לשאלה של לולאת נשיאה תלויה בשאלה האם אתן מתכננות לשאת את הארנק בתוך תיק צד או באופן עצמאי. כאשר הארנק נמצא בתוך התיק, אין צורך בבחירה של ארנק בעל ידית. אולם, אם התכנון הוא לשאת אותו באופן עצמאי – הרי שלולאת נשיאה יכולה להועיל לא מעט, גם אם לא תשתמשו בה כל הזמן.

כיום הפתרונות העיצוביים מציעים ארנקים בעלי לולאות נשיאה אופנתיות, המשתלבות יפה עם הארנק עצמו, והופכות אותו לפרקטי יותר לנשיאה. מעבר לכך, בחלק מהמקרים תוכלו לנתק ולחבר את הלולאה באופן עצמאי לארנק, ובכך לבחור בהתאם למקרה הספציפי כיצד ייראה הארנק שלכן.

איכות מול מחיר

מכיוון שאצל נשים מדובר בפריט אופנה, לרוב הנשים יש יותר מארנק אחד, כך שהן תוכלנה לבחור עבור כל הזדמנות את הארנק המתאים ביותר.

משכך, חשוב למצוא את האיזון הנכון בין מחיר ובין איכות. מצד אחד, לא להתפשר על איכות החומרים והסטנדרטיים, ולכן כדאי לקנות ארנקים ממותגים ידועים או מיבואנים רשמיים שלהם. מצד שני, כיום ניתן למצוא ארנקים במחירים נוחים, ללא פשרה על האיכות.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על ארנק לאישה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על ארנק לאישה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של ארנק לאישה משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של ארנק לאישה ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לארנק לאישה שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

מתנות בכנסים עסקיים

מתנות בכנסים עסקיים

לאורך כל השנה מתקיימים כנסים עסקיים בנושאים שונים ומגוונים. כנסים אלו מיועדים לתת מענה באותם תחומים שלשמם הם נערכים ובהם משתתפים מומחים רבים מהארץ ומהעולם.

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)