עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » המדריך לרכישת ממונעים לילדים במתנה

המדריך לרכישת ממונעים לילדים במתנה

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

רוצים להפתיע את הילד או הילדה שלכם במתנה יוצאת דופן אשר תגרום לו לצאת מהבית ממסכי הטלפון או המחשב לחוות חווית משחק כיפית? הפתרון הוא רכב ממנוע.

האזינו לכתבה

למה לקנות ממונעים לילדים?

הילדים כיום בכל גיל צופים ביותר מדי שעות מסך אם זה מול המחשב, הטלוויזיה או הטלפון הנייד אנו מחפשים משהו שיוציא אותם מהרביצה בבית, בחירת ממונעים לילדים תעניק לילד חווית משחק שונה סוחפת ומהנה מחוץ לבית, בונוס נוסף לממונעים לילדים הוא האפשרות להעניק לילדים התנסות בכלי ממונע הדומה לנהיגה על רכב או אופנוע ויכולת שליטה וניווט, חווית הנהיגה תורמת לפיתוח מגוון רחב של מיומנויות ויכולות חשובות כמו שיפור יכולת הריכוז, פיתוח קואורדינציה ומוטוריקה, פיתוח דמיון, יכולת להתמודד עם מצבי אתגר, התמצאות במרחב וחשוב מכל העלאת  הביטחון העצמי, הילד הנוהג בממונע מושך תשומת לב של הילדים האחרים המחפשים את קרבתו הוא מהווה אטרקציה ומרגיש כי אחרים מקנאים בו, מה יותר כייף מזה להרגיש מחוזר מילדים אחרים, להרגיש גדול וחשוב כמו אבא או אימא הנוהגים ברכב אמיתי? 

סוגי ממונעים לילדים

כיום יש מגוון רחב של סוגי ממונעים לילדים לרבות מכוניות, ג'יפים, טנדרים, טרקטורונים, אופנועים, רכבים בצורת כוחות הצלה מכבי אש, אמבולנס, משטרה ועוד המתאימים לגילאים שונים.

הממונעים נבדלים אחד מהשני לא רק בשל צורתם או סוגם אלא לפי היכולות שלהם והתוספות הנלוות להם, היכולות מתבטאות במתח שלהם שיכול להיות 6,12,24 וולט, ניתן למצוא היום רכבי שטח ממונעים הכוללים רדיו מובנה, שני מקומות ישיבה, מושבים מתכוונים מרופדים, צמיגי גומי, חיבור ל-USB, צג ומערכת מולטימדיה, ישנם ממונעים הכוללים מערכת השומרת על יציבות המונעת התהפכות וכיבוי אוטומטי במצב של התחממות יתר, מערכת בלימה הידראולית מתקדמת, וחשוב מאוד כוללות חגורות בטיחות.

המדריך לרכישת ממנועים לילדים במתנה

 מה חשוב לדעת לפני קניית ממונעים לילדים?

רמת המתח- רמת המתח משפיעה על עוצמת המטען והמצבר שלו, זמן הנסיעה שיש להטעין את הממונע, ככל שהמתח נמוך יותר כך זמן הנסיעה קצר יותר, היא משפיעה גם על ביצועי הרכב לדוגמה ממנוע שישה וולט מתאים לנסיעה על שטח סלול ומרוצף לעומת מנוע של עשרים וארבע וולט המסוגל לנסוע גם בשטח לא סלול על דשא וחול. מידת המתח משפיעה גם על המשקל וגודל הממונע ככל שהוא גדול יותר כך הוא כבד וגדול יותר.

המצבר- תכולת המצבר נמדדת באמפר לשעה ככל שתכולת המצבר גדולה יותר כך ניתן להשתמש בממונע זמן ממושך יותר, סוג המצבר גם חשוב מרבית המצברים נטענים על ידי השקע החשמלי הביתי הם מוגבלים לשבע מאות הטענות.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על המדריך לרכישת ממונעים לילדים במתנה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על המדריך לרכישת ממונעים לילדים במתנה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של המדריך לרכישת ממונעים לילדים במתנה משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של המדריך לרכישת ממונעים לילדים במתנה ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות להמדריך לרכישת ממונעים לילדים במתנה שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

5מתנות לחיית המחמד

5 מתנות לחיית המחמד שלך

חיות המחמד שלנו הן חלק ממשפחתנו. האהבה שאנו מקבלים מהן, גורמת לנו לרצות ולהעניק לחיות שלנו בחזרה את כל הטוב שאנו מסוגלים. חלק מביטוי האהבה

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)