עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מדברים על תכשיטים לאישה – איך כמה ולמה?

מדברים על תכשיטים לאישה – איך כמה ולמה?

עודכן בתאריך


אין כמו להעניק מתנה בין אם מדובר במאורע משמח או פשוט כשרוצים לפנק. יש כל כך הרבה סוגים של מתנות וכל מתנה יכולה להפתיע ולרגש כשרבים בוחרים להעניק תכשיטים מתנה לאישה.

האזינו לכתבה

מי לא אוהבת לקבל תכשיט מסוגנן וליהנות ממתנה שהיא יכולה לענוד ומשדרגת כל הופעה?
מתלבטים איזה תכשיט לבחור כמתנה? לפניכם מספר טיפים ורעיונות שיעזרו לכם במסע בעקבות התכשיט האולטימטיבי, כולל על מה לשים דגש ברכישתו ובהענקתו.

סוד הקסם – תכשיטים מכסף אמיתי

חשוב מאוד להשקיע בתכשיט מתנה העשוי ממתכת איכותית כמו כסף סטרלינג. המתכת מצטיינת בעמידות גבוהה ובתכונות כמו איזון טמפרטורת הגוף ואפילו הרגעתו ועדויות רבות קשורות לתרומה של מגע הכסף עם העוד כמו שיפור ברמת האנרגיה, מאבק בזיהומים ובחיידקים ואפילו שיפור השינה כל עוד מדובר בתכשיטי כסף אמיתי.
תכשיטי כסף גם אינם דורשים תחזוקה גבוהה ויראו נהדר למשך זמן ויקטפו מחמאות. תכשיטי כסף רבים עשויים מכסף סטרלינג 925 המייצגים למעשה את אחוז טוהר הכסף 92.5% בתכשיט עצמו ואלה נחשבים לתכשיטים עמידים במים ואיכותיים המגיעים בשלל וריאציות מסוגננות של צמידים, עגילים, טבעות ושרשראות. כמו כן, ניתן לשקול קניית תכשיטים מתנה לאישה בציפוי זהב 18 קרט איכותי שמוסיף את הברק המבוקש לחובבות המראה המוזהב שחושקות בשילוב מנצח בין כסף לזהב.

באיזה שיק התכשיט?

הסגנון המוביל של התכשיט קובע. בחרו תכשיט שיתאים לאישיות או לסגנון האופנתי של מי שמקבלת את המתנה או בחרו תכשיט קלאסי שמתמזג עם כל הופעה. אפשר למצוא תכשיטי כסף מודרניים ומתוחכמים וכאלה בסגנון יותר וינטאג'.
החליטו מבעוד מועד האם תעדיפו להעניק לה תכשיט בקווים מינימליסטיים מעודנים או תכשיט דומיננטי ומאסיבי יותר כמו שרשרת חוליות דרמטית או במקרה של עגילים, עגילים תלויים או עגילים צמודים סולידיים ובכל הנוגע לצמידים – צמיד גורמט או צמיד שרשרת.

החלטה נוספת שכדאי לקבל בהקשר הזה היא האם להעניק לה תכשיט אחד או מספר תכשיטים ליצירת טוטאלוק כובש כך שהטבעת תתכתב מבחינה עיצובית עם השרשרת, הצמיד והעגילים. למשל, תכשיטים במראה עתיק או תכשיטים שכולם עם חיתוכי לייזר המוסיפים טוויסט מעניין.
כמובן שהסגנון תלוי גם למי מעניקים את המתנה: אמא, סבתא, בת זוג, בת. יתכן שלסבתא תחפשו תכשיט במראה יותר סולידי ולבת הזוג תכשיט שמצביע על התחושה שלכם לגביה כמו תכשיט עם אלמנטים מעולם האהבה ולבת יתכן שזה בין התכשיטים הראשונים שלה – שרשרת במראה רך. דוגמא נוספת היא לתת לאמא שרשרת עם שמות הילדים שלה בצורת לבבות.

מדברים על תכשיטים לאישה לאישה איך ולמה

האלמנטים שעושים הבדל גדול

היצע התכשיטים מסחרר וכולל שלל אופציות ואחת הדרכים לבחור את התכשיט היא לחשוב איזה אלמנט ישדרג את המראה שלו. לדוגמא: פרחים, לבבות, עין, האות הראשונה בשמה של מקבלת המתנה כדי להפוך את התכשיט ליותר אישי. חשבו על מה שהיא אוהבת כמו למשל, תכשיט עם אלמנטים של קונכיות או צדפות לחובבות הים או אלמנטים של פרחים לחובבות הטבע. ניתן למצוא שדרוגים בדמות שיבוצי זרקונים, קריסטלים, פנינים ואבני חן וכן דוגמאות של ירח, כוכבים, מטבעות עתיקים, דג ועוד. מלבד ההיבט העיצובי, כדאי להתייחס גם לצורניות של התכשיט כמו צמיד או טבעת פתוחים 2או אלמנטים זוויתיים וכן להתאמה למידות – אורך השרשרת, גודל התליון, משקל הצמיד.

בבואכם לקנות תכשיט מתנה אל תתפשרו על איכות ואמינות, מקום שמציע קולקציות מתחלפות ועדכניות של תכשיטים והקפדה על איכות כמו תכשיטים מכסף ללא ניקל, אחריות ומשלוח עד אליכם. תוכלו לבחור איך להגיש את המתנה כהפתעה או למסור אותה במהלך אירוע חגיגי במומנטום הנכון.

שאלות נפוצות על תכשיטים לאישה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על תכשיטים לאישה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של תכשיטים לאישה משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של תכשיטים לאישה ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לתכשיטים לאישה שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)