עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » איזו מתנה אפשר לקנות לרגל הצטרפות של תינוק למשפחה?

איזו מתנה אפשר לקנות לרגל הצטרפות של תינוק למשפחה?

עודכן בתאריך

כל הורה לילד ראשון, ויש שיאמרו גם לילד שני, שלישי וכך הלאה, מכיר את ההרגשה הזאת: התרגשות שלא ניתן לתאר לרגל קבלת האחריות על חיים של אדם אחר.

האזינו לכתבה

ההתרגשות הזאת כמובן שאינה מאפיינת רק את האם או האב הטריים, אלא גם את הסביבה הקרובה שלהם, שרוצה לשמח ולעודד אותם.

אחת השיטות הבדוקות, עוד משחר ההיסטוריה, לשמח אדם אחר היא כמובן באמצעות רכישת מתנה נחמדה. אולם מעבר לשיקולים הכלכליים והלוגיסטיים בבחירת המתנה, מה בדיוק צריך להנחות את קרוב המשפחה או החבר שרוצה להגיע עם הפתעה לביקור ראשון בבית התינוק? זאת הסיבה שהכנו עבורכם את המדריך הבא, שיתאר את השיקולים העיקריים שכדאי יהיה לקחת בחשבון בעת בחירת מתנה. 

שיקול מספר 1: כדאי שהמתנה תהיה שימושית

כאשר חברים או קרובי משפחה מגיעים לבית המשפחה שאליה הצטרף התינוק החדש, יש להם נטיה לפעמים לבוא מצויידים במתנה לא בדיוק שימושית, בלשון המעטה. חבל. יש הרבה מאוד עזרים כיום שמשפרים לאין ערוך את ההתנהלות השוטפת בעת גידול התינוק, ואין שום סיבה לפספס את ההזדמנות לסייע להורים הטריים במשימה הזאת.

לכן, אם אתם מתכוונים להגיע לבית ההורים הטריים בסמוך למועד הלידה, כדאי יהיה מאוד שתצטיידו במתנה שהיא שימושית ובעלת ערך עבורם.

שיקול מספר 2: כדאי שהמתנה תהיה רב פעמית

שיקול נוסף שכדאי יהיה לקחת בחשבון הוא מידת השימוש החוזר במתנה שתרכשו. טיטולים חד פעמיים הם מתנה שהיא לכל הדעות שימושית להורים טריים, אך אין בה שום סמליות, רגש או זיכרון שהיא מייצרת. זאת הסיבה, שכדאי לבחור במתנה שהשימוש בה הוא רב פעמי, ויכול לסייע להורים באופן שוטף. דוגמה למתנה כזאת היא פוף לתינוקות, מוצר בהחלט יכול להיות גם שימושי וגם עמי לאורך זמן, ולסייע ביצירת חווית גדילה בריאה ומשמעותית עבור התינוק.

איזו מתנה אפשר לקנות לרגל הצטרפות של תינוק למשפחה

שיקול מספר 3: כדאי שהמתנה תהיה אסטתית

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מתנה לתינוק שנולד היא עד כמה המתנה הזאת תהיה אסטטית. בסופו של יום, תירצו ודאי לשמח את האם והאב הטריים בכל פעם שהם נכנסים לחדר התינוק, ולהרחיב את ליבם בהתאם. מתנה אסטטית ומעוצבת מייצרת חוויה טובה ומרגשת יותר והופכת את הקשר בין קרוב המשפחה או החבר והוורים החדשים לקשר חזק יותר ומשמעותי יותר.

שיקול מספר 4: אם האם מתכוונת להניק, מתנה שתעזור לה בהנקה יכולה להיות המתנה המושלמת.

מי שרוצה לקרוא עוד בנושא, יכול לפנות אל כתבה בוואלה ע"י המומחים של בית מרקחת פארמה פלוס, שם ניתן להכיר לעומק את נושא ההנקה ולקבל רעיונות מצויינים אילו מוצרי הנקה הכי שימושיים (כי ביננו, לא חסר כאלו ששימושיים רק לחשבון הבנק של המוכר..)

שיקול מספר 5: כדאי שהמתנה תייצר זכרונות נעימים

עם כל הכבוד למשטח החתלה, לא בטוח שהוא מוצר התינוקות שייצר עבורכם את הזכרונות הנעימים ביותר בעת הטיפול בתינוק. מתנה שמוענקת על ידי חבר או קרוב משפחה, צריכה להיות מקושרת באופן ישיר ליצירת זכרונות נעימים, כדי שתהיה מרגשת ומשמחת הרבה יותר. מתנה כזאת צריכה להיות מתנה שימושית, שפותרת אתגר או בעיה, אבל באופן נעים, שמייצר זכרונות טובים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנה לרגל הצטרפות תינוק למשפחה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנה לרגל הצטרפות תינוק למשפחה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנה לרגל הצטרפות תינוק למשפחה משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנה לרגל הצטרפות תינוק למשפחה ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנה לרגל הצטרפות תינוק למשפחה שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

איך לבחור שעון יד באינטרנט

איך לבחור שעון יד באינטרנט?

עם כל כך הרבה שעונים לגברים,שעונים לנשים וכל כך הרבה מותגים אנחנו כבר מתחילים להתבלבל.מה מתאים לגבר,מה מתאים לאישה,ואיזה שעון הכי יתאים לנו?איך משווים נכון

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)