עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » בחירת ארוחת ערב לעובדים במסגרת יום גיבוש

בחירת ארוחת ערב לעובדים במסגרת יום גיבוש

עודכן בתאריך

דרך נהדרת לצ'פר את העובדים היא לארגן עבורם יום גיבוש. במיטבו, הוא כולל מעין תוכנית אומנותית או פעילות משותפת, הענקת מתנות לעובדים להרמת המורל וכמובן, אין אפשר בלי ארוחה טובה.

האזינו לכתבה

אם אתם כבר נמצאים בשלב התכנון והארגון, יש לכם רעיון כללי לגבי שי לעובדים למשל עם הדפס, חריטה או מיתוג ואתם בשלב גיבוש הקונספט לארוחת ערב מיוחדת, קבלו כמה טיפים שיוכלו לעזור. נסביר איך לבחור מקום או תפריט, נגלה איך קשור לעניין טרנד הבריאות, למה כדאי להיות עירניים לגיוון בקרב העובדים. בנוסף לכם, נצרף טיפ לשילוב בין ארוחה לבין פעילות מגבשת במקום העבודה.

טרנד הבריאות – גם בימי גיבוש

כבר מזמן עברו הימים שבהם ארוחת שחיתות של ג'נק פוד נחשבה לאירוע ראוי לשמו. טרנד הבריאות נכנס חזק ובאירוע חברה וימי גיבוש כדאי לשלב בין טעמים נהדרים לבין הטעמים הבריאים. לדוגמא, כדאי לבחור תפריט שיהיו בו גם פינוקים וגם מזונות עשירים בחלבון, גם מנה עיקרית (בשרית או צמחונית) וגם מנה של פחמימות, תוספות חמות מפנקות, מגוון סלטים עשירים, בריאים וצבעוניים. כאשר האוכל טוב, לא רק חובבי הבריאות או הצעירים ברוחם ייהנו מארוחה כזאת. היא פשוט תיתן יותר, לכולם.

לא בטוחים? שאלו את העובדים

אם אתם מתקשים להחליט לגבי סגנון או אווירה, עדיף לשאול את העובדים או לפחות נציגות מקרבם. ניתן לערוך משאל או פשוט לסמן על דף איזה סגנון כל עובד מעדיף. לא צריך לרדת לרזולוציה מוגזמת. מספיק שהעובדים יתארו האם הם מעדיפים ארוחה בסגנון בשרי, האם מעדיפים משהו חלבי, סגנון של מאכלי עדות, משהו פיקנטי, מסעדה מזרחית או מהמזרח הרחוק או כל רעיון אחד שיכול לעבוד.

שימו לב לטעמים או צרכים מיוחדים

בארוחת ערב של יום גיבוש, לכל העובדים מגיע ליהנות. לכן, חשוב לבחור מקום ולבחור תפריט שיוכלו לאפשר לכולם להשתתף ללא קושי. זיכרו שאם בוחרים מקום שאיננו כשר, לדוגמא, הרי שעובדים דתיים לא יוכלו להשתתף. אם מגיעים למסעדה שמגישה מנות בשריות בלבד, לעובדים צמחוניים או טבעוניים לא תהיה אפשרות ליהנות. כלומר, עדיף לבחור מקום שמציע אוכל מגוון עם מגוון מנות שממנו כל אחד יוכל לבחור.

בחירת ארוחת ערב לעובדים במסגרת יום גיבוש

טיפ של פעילות – הופכים את האוכל למרכז האירוע

במידה ובשלב הזה עדין אין לכם רעיון לפעילות עבור יום הגיבוש, קבלו טיפ מנצח. אפשר להפוך את ארוחת הערב למרכז ולמוקד של הפעילות. ניתן לבחור בכמה אפשרויות:

  1. כל עובד דואג למנה מסוימת ומביא אותה למפגש.
  2. צוות העובדים מתכנס יחד ועורך את הקניות לקראת האירוע.
  3. ניתן להזמין שף או בשלן שעורך סדנת בישול.
  4. ניתן לערוך תחרות בישול בסגנון מסטר שף, כאשר הקבוצה המנצחת מוכתרת בסוף הערב, ולאחר מכן כולם נהנים מארוחה טובה.

שאלות נפוצות על ארוחת ערב לעובדים במסגרת יום גיבוש

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על ארוחת ערב לעובדים במסגרת יום גיבוש. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של ארוחת ערב לעובדים במסגרת יום גיבוש משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של ארוחת ערב לעובדים במסגרת יום גיבוש ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לארוחת ערב לעובדים במסגרת יום גיבוש שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)