עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » הצעות עבור מתנה לשבת חתן

הצעות עבור מתנה לשבת חתן

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

לפני שנבחר מתנה לשבת חתן, כדאי שנבין מה מקור המנהג שמקובל בחלק מהעדות ביהדות. על פי המסורת, בשבת שלפני יום החתונה או לחלופין בשבת שלאחריו, נהוג לערוך חגיגת "שבת חתן" על ידי משפחת החתן. האירוע העיקרי, הוא תפילת הבוקר בבית הכנסת, במהלכה עולה החתן לתורה.

האזינו לכתבה

בחלק מהעדות, נהוג כי לאירוע מוזמנת גם משפחת הכלה וכן חברים וקרובי משפחה נוספים. לאחר העלייה לתורה וסיום תפילת הבוקר, מוזמנים כל באי בית הכנסת ל"קידוש" וברכת "לחיים" ולאחריה מתקיימת סעודה או שמוגש כיבוד קל.

מתנה לשבת חתן

כמובן, שכשמגיעים לאירוע "שבת חתן" נהוג גם להביא מתנה לחתן או לזוג. לכן, הכנו עבורכם מדריך עם שלל רעיונות למתנות.

מה קונים מתנה לשבת חתן?

אז מה קונים לשבת חתן? התשובה לכך תלויה בעד כמה אתם מכירים את החתן…ובכלל, אפשר גם לחשוב על מתנות זוגיות שיתאימו גם לחתן וגם לכלה. אחת המתנות שתוכלו לקנות לחתן ולכלה, היא מנורת לילה מהודרת בצורת ירח עם תמונה שלהם חרוטה עליה. מתנה מרגשת ושימושית כאחד.

סוג נוסף של מתנות שמקובל לתת לשבת חתן הן מתנות יודאיקה. כוס לקידוש, כלים להבדלה כמו כלי מהודר לצמחי בושם, רימון או פמוט הבדלה, כל אלה יהוו מתנה נהדרת ומאוד מכובדת לחתן הטרי.

הצעות עבור מתנה לשבת חתן

תמיד אפשר לצאת מחוץ לקופסא להעניק לזוג המאוהב מתנות חווייתיות: אלה יכולות להיות חוויות אקסטרים כמו צלילה זוגית, צניחה חופשית או מתנות יותר "קונבנציונאליות" כמו טיסה זוגית בשמי הארץ או אפילו יום פינוק בספא.

ואם הרעיון של מתנות לא שגרתיות קוסם לכם, אתם יכולים לקנות להם מתנה מנורות לילה תואמות עם חריטה של תמונה שלהם.

מחפש מתנה לחבר הכי טוב לטקס שבת חתן? קנה לו שעון זהב מהודר עם חריטה – מתנה מרשימה ומעוררת התפעלות שגם תהיה מזכרת לשנים רבות.

ומה קונים אם הוזמנתם לשבת חתן של בר מצווה? אילו מתנות לילד בן 13 קונים היום? במקרה הזה, תוכלו להתייעץ עם ההורים שלו כמובן, או לקנות לו גאדג'טים מדליקים שכל בן 13 אוהב, אם זה כיסוי מדליק לטלפון, עכבר גיימינג, מדבקה ממותגת לסוני פלייסטיישן או רמקול נייד עם אורות.

מתנות לשבת חתן זה עדן מתנות

לא מצאתם עדיין מתנה והאירוע מתקרב? שוטטו פה באתר ואנו מבטיחים שתמצאו שלל מתנות יוקרה לגבר ואם אתם מעדיפים לקנות מתנות גם לחתן וגם לכלה תוכלו למצוא כאן גם מתנות לזוג צעיר. הטיפ שלנו בשבילכם הוא להתאמץ ולקנות מתנות עם ערך מוסף. המתנות לא חייבות להיות יקרות, אבל המתנות הכי יפות הן כאלה שאנחנו זוכרים לשנים רבות. לרוב מדובר במתנות עם הקדשה או אפילו כשאנו מקבלים תמונה במתנה. אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו ונשמח לייעץ בבחירת המתנה המושלמת לשבת החתן ולכל אירוע אחר.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנה לשבת חתן

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנה לשבת חתן. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנה לשבת חתן משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנה לשבת חתן ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנה לשבת חתן שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

מתנה לדרום אמריקה

מתנה לדרום אמריקה

דרום אמריקה היא היבשת הרביעית בגודלה והיא בית לחלק מכמה מאתרי המורשת הבינלאומיים היפים בעולם, עם אינספור יעדים תיירותיים נפלאים וכמה יעדים נפלאים שכמעט ולא

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)