עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » רעיונות למתנות שאפשר לחלק בכנסים עסקיים

רעיונות למתנות שאפשר לחלק בכנסים עסקיים

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

במידה ואתם משתתפים בכנס עסקי חשוב ממש בקרוב, מומלץ מאוד שתשאירו רושם על המשתתפים בכנס. איך תוכלו לעשות זאת? באמצעות חלוקה של מתנות ומוצרי פרסום שימושיים ומקוריים. קיבצנו לכם מגוון רעיונות מושלמים. בכנס הבא, אנחנו בטוחים שתגיעו מוכנים מתמיד.

האזינו לכתבה

בקבוקי ספורט

הם חביבים על קהלים רבים ולא רק על קהלים שעושים ספורט בקביעות. תוכלו לרכוש בקבוקי ספורט איכותיים ולמתג אותם עם הלוגו שלכם.

מטריות

אם הכנס עתיד להתקיים בחודשי החורף, תוכלו לחלק מתנה שימושית במיוחד והיא מטרייה ממותגת. אפשר להזמין מטריות במגוון של צבעים. אין ספק שכל משתתף בכנס ישמח לקבל אחת.

עטים

למרות העידן הדיגיטלי, אנחנו עדיין משתמשים בעטים. בחרו את סוג העט החביב עליכם וגם כאן בדומה לשאר המוצרים שהוזכרו ויוזכרו לעיל, השקיעו במיתוג. אין ספק שעט יכול להיות מתנה שימושית לכל אחד. אם תטביעו על העט את הלוגו  שלכם, הרי שכל פעם שיהיה שימוש בו, המותג שלכם יוטמע בתודעה של אותו המשתמש והרי זאת המטרה העיקרית כאשר מחלקים מתנות ומוצרי פרסום בכנסים.

תיקי אל-בד

יש להם מגוון שימושים ויתרונות בהשוואה לתיקים אחרים. הם קלים, אפשר לאחסן בהם המון פריטים, הם רב פעמיים והם ידידותיים לסביבה. אפשר לרכוש אותם בכל מיני צבעים וכמו כן להדפיס עליהם עיצובים המותאמים למיתוג העסק.

דיסק און קי

גם היום, דיסק און קי הוא פופולארי ומדובר על מכשיר קטן ומאוד שימושי. הוא יכול להתאים לכל הקהלים ולכל הגילאים. הוא קומפקטי וניתן להדפיס עליו את הלוגו של החברה או העסק.

רעיונות למתנות שאפשר לחלק בכנסים עסקיים

מחברות ממותגות

כיום, אנחנו משתמשים לא רק במחשבים אלא גם במחברות. אין יותר משמח מלקבל מחברת מעוצבת שתשמש עבור כתיבת תזכורות, סיכומי פגישות, יומן עבודה וכו'. מדובר על אופציה מצוינת שעלותה יחסית נמוכה בהשוואה לשאר המתנות ומוצרי הפרסום שהוזכרו עד כה.

מחזיק מפתחות

גם כאן, מדובר על מתנה שהיא לא רק שימושית אלא גם שעלותה היא זולה יחסית.

לוח שנה

אם הכנס נערך לקראת השנה האזרחית החדשה או השנה העברית החדשה, אז אפשר בהחלט לחלק לוחות שנה

למשתתפים. מדובר על מתנה שימושית מאוד ובזכות תדירות השימוש בה, היא הופכת לכלי שיווקי לכל דבר. בלוח השנה, אפשר להטמיע את הלוגו, הטלפון, הסלוגן וכו'.

כובע ממותג

אם הכנס מתקיים בחודשי הקיץ, מומלץ לבחור בכובעים ממותגים כמתנה שהיא פריט חובה במיוחד לימי הקיץ החמים. אנחנו משוכנעים שכל משתתף בכנס, ישמח לקבל כובע כמתנה. על הכובע, אפשר להטביע את הסלוגן וכמו כן את הלוגו והטלפון של העסק.

שורה תחתונה

כיום תוכלו למצוא מגוון חברות המתמחות במכירת מוצרי פרסום ומתנות המתאימים לחלוקה בכנסים. עשו השוואה בין החברות לגבי המחירים המבוקשים. כמו כן, בדקו גם המלצות ודירוג. שיהיה בהצלחה!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות לכנסים עסקיים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות לכנסים עסקיים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות לכנסים עסקיים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות לכנסים עסקיים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנות לכנסים עסקיים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)