עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » קייטרינג לאירוע יום הולדת – הצ'קליסט שכדאי להכיר

קייטרינג לאירוע יום הולדת – הצ'קליסט שכדאי להכיר

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

זה יכול להיות יום הולדת המציין הגעה לגיל סמלי דוגמת בר או בת מצווה, גיל 60 או גיל הזהב, וזו יכולה להיות חגיגה שלמה כחלק ממסיבת הפתעה; לא חסרות סיבות שידרבנו אותנו להפוך את מועד הולדתו של אדם הקרוב אלינו או את יום הולדתנו שלנו, לאירוע שחושב קצת מעבר.

האזינו לכתבה

אמנם זה יישמע קצת כמו קלישאה שחוקה, אך באמת ובתמים שימי הולדת מביאים עמם תחושה מרעננת, מעט שונה. בעוד שבמהלך היום יום, אנו עסוקים באינספור משימות, עבודות, ילדים ודאגות, הרי שביום אחד בשנה אנו יכולים להרשות לעצמנו להיות קצת יותר נינוחים, והרבה פחות מחמירים.

שוקלים לחגוג את היום הולדת באווירה ביתית קצת שונה? בחצר הבית, בפארק או בלופט?מלבד מתנה ליום הולדת, זכרו כי החלק החשוב ביותר שתמיד ייצרב בזיכרונם של המשתתפים והחוגגים המאושרים הוא לא אחר מאשר הטעמים המשובחים שליוו את המאורע החגיגי.

זו באמת חייבת להיות הפקה שלמה?

האם באמת עלינו להשקיע כה רבות למען המוזמנים שלנו ולמען עצמנו? או שאולי אנחנו מעט מגזימים בהוצאות? וודאי תופתעו לגלות שחברות קייטרינג רבות מספקות את שירותיהן לאירועים קטנים ויש לומר אף זעירים, והן יודעות לספק את שירותיהן בתקציבים נוחים.

אינכם חייבים להפוך את ביתכם או את חצר הבית לכדי מיני אולם אירועים עם מלצרים, דוכני מזון ועמדות הגשה. לעתים הפתרון הוא הרבה יותר פשוט ובמחירים סבירים לכל כיס. בנימה חיובית ומסקרנת זו, להלן מספר קריטריונים בסיסיים שיעזרו לבחור נכונה את חברת הקייטרינג שתשדרג את החגיגה.

מותר ואף רצוי לחשוב בקטן

לא, זה כלל לא אומר שאתם חוסכים על האורחים שלכם, או מגדילים את הסיכויים לאכזבה.

קייטרינג הוא עסק יקר כאשר מדובר בדוכנים המצריכים שינוע והקמת עמדות, בישול במקום ותפעול של צוותים. באם אתם חוסכים את כל ההיבטים הללו, הרי שאתם יכולים ליהנות ממאכלים משובחים ובמחירים מפתיעים.

בפנייתכם לכל חברת קייטרינג, הקפידו לוודא אם באפשרותה לספק מגשי אירוח בהתאמה אישית לצורכיכם. אל תמהרו לשלוף זיכרונות עגומים מן השירות הצבאי; מדובר במגשים שיכולים לכלול מאכלים בשריים משובחים, מאכלים חלביים, פירות וירקות טריים, שטופים וחתוכים, קינוחים פרווה וחלביים ועוד.

אל תוותרו על סגנון ההגשה

בדיוק כמו שכיף לקבל מתנה כשהיא ארוזה, מעוטרת ומסוגננת, ההנאה מן האוכל והשתייה תמיד תגדל על-פי סגנון ההגשה או יש לומר ה'צלחות'.

ישנן חברות קייטרינג המספקות מגשי אירוח באופן די אפרפר וסטנדרטי. ועם זאת, דעו שאינכם חייבים להתפשר, וניתן ואף רצוי לחפש אחר חברות קייטרינג שמסגננות את מגשי האירוח, ומספקות הופעה שלמה שמעוררת את התיאבון עוד לפני שפותחים את האריזה.

קייטקינג לאירוע יום הולדת הצ'קליסט שכדאי להכיר

סקר מחירים הוא תמיד צעד נבון

לסיום, שוק הקייטרינג נחשב לדיי תחרותי, ובאפשרותכם למצוא מגוון רחב של חברות שישמחו לספק לכם שירות של מגשי אירוח במחירים טובים, ובטעמים מרעננים.

אם מתחשק לכם לחסוך מעט בהוצאות, אל תוותרו על ביצוע בדיקה בקרב כמה חברות. ייתכן מאוד שכשתגלו מחיר מפתיע בחברה מסוימת, תוכלו להתמקח עליו וליישר קו גם עם חברה אחרת.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על קייטרינג לאירוע יום הולדת

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על קייטרינג לאירוע יום הולדת. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של קייטרינג לאירוע יום הולדת משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של קייטרינג לאירוע יום הולדת ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לקייטרינג לאירוע יום הולדת שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

טבעות יפות לנשים

טבעות יפות לנשים

כאשר מדובר בטבעות לכל אחת יש את הטעם שלה. יש בנות שאוהבות לענוד על האצבעות כמה וכמה טבעות באותו זמן. אחרות אוהבות מראה עדין יותר

קרא עוד »
מתנה לדרום אמריקה

מתנה לדרום אמריקה

דרום אמריקה היא היבשת הרביעית בגודלה והיא בית לחלק מכמה מאתרי המורשת הבינלאומיים היפים בעולם, עם אינספור יעדים תיירותיים נפלאים וכמה יעדים נפלאים שכמעט ולא

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)