עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מה אפשר לקנות במתנה ליום ההולדת של הגבר שלך?

מה אפשר לקנות במתנה ליום ההולדת של הגבר שלך?

עודכן בתאריך

מתנה לגברים 

יום הולדת של גברים מלווה בהתלבטויות גדולות של בנות הזוג כיוון שהן מאד רוצות להראות לגבר את אהבתם הגדולה, אך הן אינן יודעות מה לקנות להם. במציאות העכשווית רבים מהגברים רוכשים לעצמם כל מה שהם צריכים, כמו לדוגמה ביגוד ליום יום, ביגוד ספורטיבי, סלולרי ואביזריו וכל צורך אחר. לכן כאשר מגיע מועד החגיגה כל בת זוג מעוניינת לקנות משהו, אך השאלה היא מה לקנות. הדרך הטובה ביותר לקבלת רעיונות מקוריים ויצירתיים היא להביט באתרי האינטרנט השונים שמציגים הרבה מאד פריטים. בסופו שלך התהליך אין ספק שכל בת זוג תמצא משהו מיוחד שמתאים עבור מתנה לגברים.

מה אפשר לקנות במתנה ליום ההולדת של הגבר שלך

אחת האופציות היא לרכוש תכשיט לגבר. התקופה שבה גברים לא ענדו תכשיטים כלל כבר לא קיימת והיום רבים מהם אוהבים לענוד שרשרת יהלומים באילת, טבעת באחת האצבעות או צמיד יוקרתי. המבחר של התכשיטים לגברים הוא רב וכיוון שבת הזוג מכירה את טעמו האישי של הגבר שלה, היא תבחר את אחת האפשרויות של מתנה לגברים שיש בה שרשרת דקה או לחלופין עבה יותר על פי ההעדפות של בן הזוג שלה. שרשרת לצוואר שהיא ארוכה עם תליון יפהפה או לחלופין שרשרת קצרה יותר. היא יכולה גם לבחור צמיד מרשים שהוא לבטח ישמח לענוד לאור הנראות המדהימה שלו.

אופציות של מתנות לגברים 

בעת החשיבה על מתנה לגברים, כל אישה חושבת על התחום שבו להתמקד. יש מקרים שבהם ההעדפה היא לקנות פריט שקשור למקום העבודה שלו. כמו לדוגמה מעמד יפהפה להניח על השולחן או מארז וויסקי עם פלאסק ושתי כוסות ייחודיות להניח על המדף במשרד, שעון בין לאומי כך שהוא ידע מה השעה בישראל מול השעה בבירות שונות בעולם. מוצר שימושי נוסף הוא עט יוצא דופן הנמכר בסט עם ארנק בטיחות וחריטה אישית.

מתנות שימושיות ביום יום 

כאשר בת הזוג חושבת מה חסר לבן הזוג שלה או מה ישמח אותו היא בוחרת מבין מתנה לגברים קופסה המכילה רמקולים יוקרתיים ושימושיים, סט אביזרים הקשורים ליין כמו פותחני בקבוקים מעוצבים, מעמד מרהיב לבקבוקי יין או פסל אמנותי יפהפה. 

אוהבי הגאדג'טים יאהבו כל מה שקשור לטלפון הסלולרי או לרכב שלהם, כמו כיסוי מושלם לסמרטפון, אוזניות קשת מתקפלות או מעמד לסלולרי על השולחן או לרכב.

פינוקים ביום ההולדת 

יום ההולדת זה היום המושלם להזכיר לכל אחד עד כמה הוא חשוב ולכן כדאי לרכוש עבורו מוצרים שיש בהם תמונות אותנטיות כדי להנציח את הזוגיות. כך אפשר לרכוש מנורת לילה מרהיבה הקיימת בשלל צבעים ובה תמונה של בני הזוג, חולצות מקסימות המותאמות לשני בני הזוג, כוסות קפה עם חריטה מיוחדת ומוצרים נוספים בסגנון זה. כל מתנה לגברים מסוג זה היא יוצאת דופן, אין לה מתחרים ולכן הוא תמיד ישמח הן לקבל אותה וגם להשתמש בה.  

שאלות נפוצות על פינוק ליום הולדת

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על פינוק ליום הולדת. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פינוק ליום הולדת משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של פינוק ליום הולדת ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לפינוק ליום הולדת שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)