עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » ניצחת איתי הכל – איזו מתנה כדאי להעניק לפסיכולוג בתום הטיפול?

ניצחת איתי הכל – איזו מתנה כדאי להעניק לפסיכולוג בתום הטיפול?

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

טיפול פסיכולוגי הוא תהליך שנושא בחובו משמעות עמוקה מאוד עבור אנשים רבים, ובמסגרתו נרקמות לעתים קרובות מערכות יחסים של ממש בין המטפלים למטופלים.

האזינו לכתבה

אנשים נוטים להקשר לפסיכולוגים שלהם ואף לפתח תלות מסוימת בהם. למרות זאת, כאשר הטיפול הפסיכולוגי מוצלח ומשיג את מטרותיו, מערכת היחסים המוצלחת הזו מסתיימת.

מתנה לסיום טיפול פסיכולוגי

כמו כל פרידה בחיים, גם סיום של טיפול פסיכולוגי הוא חוויה לא קלה אשר נוטה לעורר אצלנו רגשות רבים של עצבות, אובדן וגעגוע. זאת למרות שפעמים רבות הטיפול מסתיים בנסיבות חיוביות. לכן מטופלים רבים שחשים הכרת טובה גדולה כלפי הפסיכולוג או הפסיכולוגית שליוו אותם במהלך תקופה ארוכה, מעוניינים לציין את סיום הפרק הטיפולי בחייהם על ידי הענקת מתנה לפסיכולוג שלהם.

רגע, האם זה בכלל אתי להעניק מתנת פרידה לפסיכולוג?

הפסיכולוג שלך יכול להיות אדם שהיתה לו השפעה רבה על חייך, לכן זו שאלה שעולה רבות – האם כדאי ולגיטימי להעניק למטפל מתנה לסיום טיפול פסיכולוגי? על פני השטח זה נשמע די פשוט, לא? אבל אתם ודאי יודעים כי טיפול נפשי הוא לרוב כל דבר אחר מלבד פשוט. המטפל שלך כנראה יודע עליך יותר מכל אחד אחר. יש להניח כי במסגרת הטיפול, הפסיכולוג או המאמן שלכם כבר ראה אתכם בוכים, מתמודדים עם רגשות מורכבים, ותמיד העניק לכם מרחב בטוח לבטא בו את רגשותיכם הכמוסים ביותר. אולם הסיבה שהקשר הזה מרגיש כל כך תומך היא מכיוון שהמטפל שלכם גם יודע להציב גבולות קפדניים – סביר להניח שבתור מטופלים אתם יודעים מעט על החיים האישיים של המטפלים שלכם ולכן להעניק להם מתנה זה מורכב יותר.

ניצחת איתי הכל איזו מתנה כדאי להעניק לפסיכולוג בתום הטיפול

מטופלים רבים מחפשים רעיונות למתנת פרידה מהפסיכולוג אך חוששים שמתנה כזו עשויה להתפרש כחציית גבול במקרים מסוימים. יתרה מכך, הם לא בהכרח יודעים מה המטפל שלהם יאהב מאחר ואין להם היכרות אישית באמת עם טעמו של המטפל.

בהקשר זה חשוב לזכור כי המחווה היא מה שקובע ולא גודל המתנה או עלותה.
בעוד שרוב המטפלים מעריכים מתנות קטנות של לקוחות מדי פעם, הם אף פעם לא מצפים לזה ולכן נכנס כאן גם אלמנט ההפתעה. מה שכן, אם אתם כן רוצים לתת למטפל שלכם מתנה, מסיבות טיפוליות ואתיות, מתנות פרידה קטנות ובעלות משמעות, הן בדרך כלל המתנות הטובות ביותר, וכמעט אף פעם לא כסף או כרטיס מתנה. 

רעיונות למתנות מקוריות לסיום טיפול פסיכולוגי

כאשר מטופלים בוחרים להעניק מתנה לסמכות טיפולית כמו פסיכולוג שהיתה לו תרומה ניכרת לשיפור איכות חייהם, ישנה חשיבות רבה לכך שהמתנה תהיה אישית. ייתכן שתרצה לשקול הצעות למתנת פרידה מהפסיכולוג שלך, כמו: מנורה יפה לקליניקה, קופסת טישו רב פעמית עם הקדשה אישית (בכל זאת, מטופלים רבים עוד עתידים להזיל דמעות בזמן הטיפול אצל המטפל שעזבתם), ברכה עם חריטה אישית על בלוק עץ מהודר, משפט יפה או תמונה אישית על בלוק עץ וכדומה.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות לפסיכולוג בתום הטיפול

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות לפסיכולוג בתום הטיפול. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות לפסיכולוג בתום הטיפול משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות לפסיכולוג בתום הטיפול ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנות לפסיכולוג בתום הטיפול שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)