עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » הגבר מעשן? הנה 3 מתנות מקוריות לגבר מעשן

הגבר מעשן? הנה 3 מתנות מקוריות לגבר מעשן

עודכן בתאריך

מתנות למעשנים צריכות אמנם להיות פרקטיות ושימושיות, לא רק דקורטיביות, אבל בהחלט אפשר ללכת על משהו בסגנון של קופסת סיגרים דקורטיבית. מה קונים בתור מתנה עבור גבר מעשן? הנה כמה רעיונות מקוריים לפניכם.

מה קונים במתנה לגבר שמעשן

קודם כל, אם אתם מכירים את האדם היטב, אז אתם יכולים לשאול אותו מה הוא רוצה או צריך. אם ההיכרות אתו לא עמוקה, אז צריך לעשות כמה בדיקות ולגלות מה אותו אדם אוהב לעשן. אם הוא מעדיף את הטעמים הקלים יותר, כמו וניל או קרמל, שקלו לקנות להם סיגריות אלקטרוניות של וייפ קלאב או ערכה אחרת לסיגריה אלקטרונית, מחסניות בטעם ללא ניקוטין וכולי.

ערכת סיגריה אלקטרונית ומחסניות

סיגריות אלקטרוניות הן רעיון נהדר למתנה למעשנים, מכיוון שהן עוזרות להם להפחית את צריכת הטבק, אבל לא רק. תוכלו למצוא ערכות של סיגריות אלקטרוניות אשר כוללות מחסניות עישון בטעמים שונים, ככה שמי שיקבל את המתנה יוכל לבחור או אפילו להחליף בחנות במקרה הצורך.

בין אם תרכשו סיגריות אלקטרוניות של וייפ קלאב או סיגריה אלקטרונית מסוג אחר, המחירים ינועו בין 75 ₪ ל-150 ₪ ומעלה. ישנן גם סיגריות אלקטרוניות יקרות מטווח המחירים הנ"ל, אבל ניתן להוזיל עלויות על ידי רכישת סיגריה אלקטרונית אונליין.

מקטרת מהודרת למעשנים

מקטרת מעוצבת היא אחלה מתנה שבעולם, גם אם אותו אדם לא בהכרח מעשן במקטרת. בעוד כי סיגריות אלקטרוניות של וייפ קלאב מיועדת בעיקר לשימוש, מקטרות מעוצבות מתאימות גם בתור דקורציה. אנשים ממקמים אותן על מדפים, במשרד, בסלון הבית ועוד.

תוכלו למצוא מקטרות עץ ומקטרות זכוכית, אפילו מקטרות עתיקות או מקטרות בעיצוב עתיק. בממוצע, המחירים ינועו בין 100 ₪ ל-250 ₪ ומעלה עבור מקטרת מעוצבת. חשוב לדעת, מקטרות עשויות מחומרים שונים בעלי יתרונות שונים – חלקם עשויים להיות קלים יותר לניקוי מאחרים, בעוד שחלקם עשויים להחזיק מעמד זמן רב יותר מאחרים.

מוצרי טיהור אוויר לרכב ולמשרד

מה כל מעשן צריך יותר מהכול? מעבר לכך שתוכלו לרכוש סיגריה אלקטרונית או מקטרת מעוצבת, תוכלו להוסיף גם צ'ופר נוסף בצורת טיהור אוויר לחללי חדרים או רכבים. יחד עם זאת שאנשים רבים נהנים מעישון, אי אפשר להתווכח על העובדה שעישון מלווה תמיד בריחות לא בהכרח נעימים (סיגריות אלקטרוניות אינן מסריחות, אלא בעלות ריח מתוק בד"כ).

אז, בנוסף לקופסת סיגרים, מקטרת מעוצבת או סיגריה אלקטרונית, העניקו לגבר המעשן גם ערכת מוצרי טיהור אוויר. הוא יודה לכם על כך, וככה גם סביבת האנשים של אותו אדם מעשן. אם תרצו, תוכלו לרכוש גם מטהרי אוויר אוטומטיים שעובדים על סוללות וגם חשמל. וטיפ אחרון מאיתנו, בין אם תרכשו מתנה כזאת או אחרת, תמיד תערכו השוואת מחירים כדי להוזיל עלויות.

שאלות נפוצות על מתנה לגבר מעשן

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנה לגבר מעשן. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנה לגבר מעשן משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנה לגבר מעשן ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנה לגבר מעשן שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)