עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » 5 מתנות שישמשו את העובדים שלכם ביום יום

5 מתנות שישמשו את העובדים שלכם ביום יום

עודכן בתאריך

כשהחורף בשיאו, מנהלי צוותי העובדים ואחראי משאבי האנוש בחברות השונות כבר יודעים שהגיע הזמן לתכנן את המשימה הגדולה הבאה: המתנות לעובדים שיינתנו בפסח. אל תתנו לגשם שבחוץ להטעות אתכם – בישראל מערכת הגשמים הקרה ביותר מגיעה רגע לפני שהחורף נגמר, ומיד אחריה מגיע פורים, וכך מבלי שאיש הספיק לשים לב כבר יגיע פסח. אז כדי לתת תשובה לנושא שאפילו עוד לא הספקתם לשאול, הכנו עבורכם רשימת רעיונות מקוריים (ומצוינים) להענקת שי לעובדים.

5 מתנות שישמשו את העובדים שלכם ביומיום

משחק חברה משפחתי

לא משנה אם אתם מנהלים צוות עובדים המורכב מגילאים שונים או שאתם אחראים על קבוצת עובדים צעירים שהשתחררו לא מזמן מהצבא, משחק חברתי טוב תמיד יהיה התשובה הנכונה. כך, יוכלו העובדים ליהנות מזמן איכות עם המשפחה כשהם בבית, ואפילו לקחת את המשחק איתם לחופשה. באותו אופן, גם העובדים הצעירים יוכלו ליהנות ממנו – בסופי שבוע או על חוף הים עם חברים.

ציוד טיולים

אם אתם מעוניינים להעניק לעובדים מתנה דומה אך מעט יותר דינמית, ציוד טיולים בדמות אוהל או ערסל יוכל להתאים לכם כמו כפפה ליד. כך, הם יוכלו לנצל את סופי השבוע והחופשות בצורה שוברת שגרה באמת – וגם במידה וכבר יש ברשותם אוהל, מדובר במתנה שתהיה טובה בכל מצב, לצורך גיבוי, וכמובן גם  להרחבת ההזמנה להצטרף לקמפינג עם עוד מספר משתתפים נוספים.

ערכת בישול או אפיה

ואם כבר הזכרנו תחביבים ותחומי ענין חדשים, ובמיוחד במקרה בו העובדים שלכם אינם שוחרי טיולים, תוכלו לפנק אותם עם ערכה ביתית להכנת מאכלים ייעודיים: שוקולד, גבינות או טוסטים בצורות שונות. מתנות מסוג שכזה מראות לעובדיכם שאתם מעריכים את הזמן הפנוי שלהם, ושחשוב לכם כי הם ינצלו אותו על הצד הטוב ביותר.

סט מוצרים מודפסים בהקדשה אישית

אם אתם עובדים בחברה בה מושם דגש רב על ארגון, ובמיוחד אם אתם רואים כי נושא הארגון האישי חשוב לעובדים שלכם, תוכלו להעניק להם סט של מוצרים מודפסים במעין "מיתוג" מקומי – כמובן לא עם לוגו החברה כפי שהוא מופיע בקידומי מכירות, אלא עם הקדשות אישיות, משפטי השראה והעצמה ועיטורים שונים: לוח שנה ממותג, יומן שבועי, מחברות כריכה קשה ממותגות שישמשו כסקצ'בוק אישי לציורים או לרעיונות ועוד. אמנם כאן יהיה מדובר במתנה הדורשת מעט יותר מחשבה ואפילו ישיבה עם המעצב הגרפי של בית הדפוס, אולם התוצאה הסופית תהיה אישית ומרגשת במיוחד.

שאלות נפוצות על מתנות שישמשו את העובדים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות שישמשו את העובדים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות שישמשו את העובדים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות שישמשו את העובדים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנות שישמשו את העובדים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)