עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מתנה מיוחדת – רכבים ממונעים לילדים

מתנה מיוחדת – רכבים ממונעים לילדים

עודכן בתאריך

מחפשים אחר מתנה מיוחדת ומושקעת לילדכם או נכדכם? זה הזמן לדעת הכול על רכבים ממונעים לילדים.

האזינו לכתבה

רכבים ממונעים לילדים הפכו בשנים האחרונות לדבר הכי מלהיב וקשת הגילאים נע החל מגיל שנתיים ועד 14. כמובן שלכל גיל יש להתאים את סוג הממונע המתאים לו – אופנוע, רכב, ג'יפ, טרקטורון ועוד.

בנוסף צריך להתאים לכל גיל את הוואט המתאים לו בכדי שלא יקרה סכנה, למשל לילדים בני שנתיים – 4 ממונעים של 6 וואט יספיקו. לעומת זאת ילדים בוגרים יותר בגילאי 13-15 יכולים לרכב על ממונע בעל הספק של 76 וואט.

רוצים לדעת מדוע בחריה של ממונע לילדכם היא המתנה הנכונה והמושלמת ביותר? התחילו לקרוא…

בחירת ממונעים לילדים 

רכישת ממונעים לילדים הופך את המתנה לילד למיוחדת ורב שימושית בניגוד למשחקי יצירה / בגדים וכדומה. זוהי מתנה מושלמת לילד ואין כל ספק שהוא יאהב אותה מאוד. בנוסף למתנה המיוחדת הזו זה יסייע לו בכל מה שקשור למוטוריקה ולהתמצאות במרחב.

ההמלצה שלנו היא אפילו להתאגד מס' אנשים ולהשקיע ביחד מתנה שימושית! אם לילד יש אחים נוספים מוטב לחשוב ולרכוש עבורו ממונע בעל 2 מקומות ישיבה בכדי שיוכל לשאת איתו ילד נוסף ולצרף את אחד האחים או החברים לרכיבה מהנה ומיוחדת בפארק או במגרש השכונתי.

מתנה מיוחדת רכבים ממונעים לילדים

ממונעים עשויים לעלות בין 800 ₪ ועד ל 15000 ₪ ואף יותר לכן יש לעשות סקר שוק ולבדוק היטב מה ילדכם אוהב – ואולי גם לערב אותו ולשתף אותו בבחירה של הממונע (אופנוע / ג'יפ / טרקטורון וכדומה).

ציוד נלווה לממונע

הרכיבה על גבי ממונעים היא מסוכנת ומריכה השגחה של הורים לילדים בגילאים הנמוכים אך החל מגיל 4 ומעלה חובה על כל ילד לחבוש קסדה – וכל כן רכשו לילדכם גם קסדה תואמת לממונע מבחינת צורה או צבע שילדכם מאוד אוהב.

פעילות ספורטיבית ותחרות בשילוב המתנה

אם לילדכם יש עוד חברים עם ממונעים תוכלו לייצר עבורם מסלול מרוצים כאשר למצנח יש גביע. תוכלו להפוך את מתנת יום ההולדת של הילד לחוויה נוספת בלתי נשכחת. לרציניים מבינכם תוכלו להכין פודיום עם מיקומים של 1,2,3 להכין דגלי מרוץ בצבע שחור לבן ועוד.

במידה ואין עוד חברים עם ממונעים תוכלו להכין מסלול מכשולים וסללומים בעזרת קונוסים ולמדוד את הזמן הטוב ביותר למי שמסיים את המסלול שלכם. גם במקרה זה תוכלו להכין את הגביע הפודיום ושאר האלמנטים שיהפכו את המתנה לסופר מושקעת ושימושית וחווית יום הולדת לכל הילדים.

ממונע מרוץ כקונספט ליום הולדת

אם הבנתם והצלחנו לשכנע אתכם שממונע לילד הוא המתנה המיוחדת והטובה ביותר עבורו – תוכלו להפוך את כל קונספט יום ההולדת למתנה – יום הולדת מירוץ מכוניות / יום הולדת אופנועים עם עוגה מקושטת, דגלים, בלונים בצבעי מירוץ

שיהיה במזל טוב!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על רכבים ממונעים לילדים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על רכבים ממונעים לילדים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של רכבים ממונעים לילדים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של רכבים ממונעים לילדים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לרכבים ממונעים לילדים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)