עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » הפתיעי את הגבר שלך בטבעת נישואין

הפתיעי את הגבר שלך בטבעת נישואין

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

כשם שהאישה עונדת ביום חתונתה את טבעת הנישואין, גם הגבר עושה זאת. מבחינת היהדות, מתן טבעת נישואין לגבר, אינו חלק מטקס החתונה המסורתי. משמעות מתן הטבעת לאישה היא, שהאישה למעשה "ניקנת" ע"י הגבר.

האזינו לכתבה

במהלך קבלת הטבעת, האישה מקבלת את הזכות להיות אישתו של הגבר אליו היא נישאת. בנוסף, לפי ההלכה טבעת הנישואין הנשית חייבת להירכש מכספו של הגבר בלבד, בשביל שתהיה תקנית. בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מבקשים שכחלק מטקס החופה, האישה גם תעניק לגבר את טבעת, למען השוויון בין המינים.

יש רבנים שזורמים עם הבקשה הזאת ואף מאפשרים לאישה לשאת מספר מילים במהלך הטקס. יש רבנים, בעיקר אם מדובר בחתונה מסורתית יותר, שטוענים שאין לזה מקום במהלך הטקס. אם החלטת להפתיע את ארוסך בטבעת נישואין מיוחדת ביותר, קיבצנו לך את כל מה שחשוב לדעת ולעשות, כדי להצליח בבחירה הנכונה.

הפתיעי את הגבר שלך בטבעת נישואין

איך תדעי איזה טבעת נישואין לגבר לבחור? 

טבעת נישואין לגבר, זה לא עוד תכשיט, זה כנראה התכשיט היחיד שהגבר יענוד לאחר החתונה. עקב כך יש מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון בתהליך הבחירה: 

סגנון

דבר ראשון יש כמובן לקחת בחשבון אם יש סגנון מסוים שהגבר אוהב. הדבר השני שיש לקחת בחשבון בנושא הזה הוא האם את מעוניינת שטבעות הנישואין שלכם יהיו תואמות או שזה פחות חשוב לך. אם כן, זה סיפור אחר לגמרא ועלייך לבחור את שתי הטבעות ביחד, אצל אותו מעצב או אותה חנות

פונקציונאליות

כיוון שגברים לא נוהגים לענוד טבעות באופן שוטף ובטח שלא לפני החתונה, למרות שיש כאלה שכן אבל הם מיעוט, חשוב שהטבעת תתאים לאורך החיים שלהם. אם הם עובדים במשרד ולא נוהגים לבצע פעולות אקסטרים יומיומיות, הטבעת יכולה להיות עדינה. אם מדובר בגברים שעובדים בעבודות פיזיות, הטבעת צריכה להיות חסינה וחזקה יותר

תקציב

במידה והוגדר מראש, יש לקחת זאת בחשבון לפני שאת מתחילה את מסע הרכישות. אנו ממליצים לבצע סקירה אינטרנטית לקבל מושג על מחירים לפני שהולכים פיזית לחנות 

מדיניות החלפות ותיקונים

כיוון שהחלטת ללכת על הפתעה חשוב לוודא, כי החנות בה החלטת לרכוש את הטבעת מאפשרת לבצע החלפה או החזרה. חשוב לבדוק כמה זמן מרגע הרכישה ניתן להגיע לחנות להחליף את הטבעת. במידה ורכשת את הטבעת ורק עוד שבועיים את מפתיעה את בחיר ליבך איתה. חשוב לוודא כי עדיין יהיה ניתן להחליף אותה.

מה שעוד חשוב לוודא זה שניתן יהיה לבצע תיקונים, הגדלה או הקטנה של הטבעת וגם זה לבדוק תוך כמה זמן יש להגיע לספק לצורך ביצוע התיקון. כאשר בוחרים את היקף הטבעת חשוב לזכור, בקיץ האצבעות קצת מתרחבות ולכן כדאי שהטבעת תהיה במעט גדולה ולא בדיוק במידה של האצבע

עם חריטה או בלי חריטה

חריטה על גבי טבעת נישואין לגבר יכולה להוסיף טאצ' אישי וייחודי. החריטה יכולה להיות בחלק הפנימי או החלק החיצוני של הטבעת. יכולה להכיל ציון תאריך חשוב, ראשי תיבות או משפט קצר שיש לו משמעות ריגשית עבורכם. חריטה יכולה להוסיף עוד נדבך להפתעה שאת מתכננת. קיימים לא מעט מעצבים שמציעים חריטות על טבעות ובכלל חריטה על מתנות בכל מיני פונטים, גדלים, צבעים וטכניקות לביצוע. 

יצירתיות

אם את בעד משהו שהוא יוצא דופן, הקדישי מחשבה לכמה יצירתית יכולה להיות הטבעת שאת בוחרת לבן זוגך, אחרי הכל טבעת נישואין היא מתנה לגבר. למצוא מתנה מקורית לגבר זה לא דבר כל כך פשוט. היצירתיות יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה מישורים, השילוב בין הטבעת שלו לטבעת שלך, משהו ממך שמוטבע בטבעת שלו ומשהו שלו שמוטבע בטבעת שלך. השמיים הם הגבול פה, והמעצבים יוכלו לכוון אותך ולהפוך את הרעיונות שלך לאמיתיים. 

יש משהו קסום, רומנטי ומאוד יפה בכך שהאישה בוחרת לבעלה לעתיד את טבעת הנישואין. עם זאת, יש גם משהו מאוד יפה ומיוחד בבחירה משותפת של טבעות נישואין. ההליכה ביחד לחנות, סקירת חלונות הראווה. יש זוגות שיבחרו לסקור את האינטרנט טרם יציאה לחנויות עצמם.

ברשת קיימות חנויות מרשימות שהוקמו ע"י מעצבי תכשיטים מוכשרים מאוד, ויש פה חשיפה למעצבים שנמצאים בכל רחבי הארץ ולמגוון רחב של דוגמאות, רעיונות, חומרים, טכניקות, ייחודיות, מקוריות והתאמה אישית. 

לבחור טבעת נישואין לגבר, חוויה מרתקת לכל אישה לפני חתונתה, בין אם בחרת לבצע זאת בהפתעה או שלא. 

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על טבעת נישואין עבור הגבר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על טבעת נישואין עבור הגבר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של טבעת נישואין עבור הגבר משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של טבעת נישואין עבור הגבר ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לטבעת נישואין עבור הגבר שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)