עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מתנות מגניבות לבעלי עסקים

מתנות מגניבות לבעלי עסקים

עודכן בתאריך

מתנות הן תמיד דבר שכיף גם לקבל וגם לתת. המפתח העיקרי למקסימום נחת, לשני הצדדים, הוא התאמה טובה של המתנה למי שמקבל אותה וגם לאירוע שלשמו היא ניתנה (למרות שכמובן כדאי מאוד להפתיע עם מתנות גם בלי סיבה מיוחדת או אירוע ספציפי).

האזינו לכתבה
מתנות מגניבות לבעלי עסקים

כשאדם פותח עסק חדש, כשלעסק יש יום הולדת או בכל מצב אחר שבו רוצים לשמח בעל או בעלת עסק יקרים לליבנו, כדאי למצוא מתנה מגניבה שקשורה לעסק. איזו מתנה? הנה כמה רעיונות שתוכלו להשתמש בהם ו/או לקבל מהם השראה.

מדבקות לחלונות

מדבקה לחלון משדרגת אותו מבחינות רבות, ובפרט מייצרת עניין ומקנה לו מראה עכשווי וגם יוקרתי. המדבקות האיכותיות משמרות את השקיפות של החלון, אבל מוסיפה לו עוד שכבה שאפשר לנצל אותה להעברת מידע על העסק, למיתוג וגם "סתם" לאקסטרה אסתטיות (שתורמת כמובן גם היא למיתוג מוצלח של העסק, בין השאר ככזה שמקפיד גם על הפרטים הקטנים). מדבקות לחלונות העסק מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת ועל כן הן עמידות מאוד ונשארות מרשימות גם אחרי שנים רבות – כך שהמתנה שלכם תמשיך לשמח את בעל או בעלת העסק לטווח ארוך.

מתנות מגניבות לבעלי עסקים

משחקי חשיבה מהודרים מעץ

מתנה שמתאימה לבעלי עסקים בתחומים כמו עריכת דין, אדריכלות, ייעוץ, ראיית חשבון וכו'. כל משחק חשיבה כזה, מעבר להיותו אתגר מרתק שיספק למקבל המתנה זמן איכות עם עצמו, הופך לאחר פיצוח האתגר לקישוט דקורטיבי מרשים למשרד (גם בזכות האסתטיות שלו וגם מפני שהוא מעיד על הצלחה במשחק).

עוד אופציה היא לאפשר ללקוחות להתנסות במשחק החשיבה בזמן ההמתנה – למשל בקליניקה – וכך להפיק ממנה תועלת מחודשת בכל יום.

שעון קיר

מתנה שהיא גם אסתטית וגם פרקטית. מצד אחד, קישוט לאחד מהקירות של העסק – ומבחינה זו האפשרויות רבות מאוד: למשל פסלון של אלת הצדק ובבסיסה שעון (מתנה שתתאים מן הסתם לעסק של עורכי דין), או שעון עם גלגלי שיניים בולטים לעין במראה תעשייתי ייחודי, ועוד. מצד שני, השעון גם מאפשר לבעלי העסק להיות מחוברים לציר הזמן, ואפילו אולי לעזור להם לא לעבוד יותר מדי שעות ולמצוא זמן גם לפעילויות פנאי.

גם שעון חול יכול להוות מתנה מגניבה לעסקים, הן כקישוט והן כשעשוע.

פסלים דקורטיביים

אנחנו חיים בעידן שבו לאסתטיות יש משקל של ממש באיכות החיים, ובהתאם בכל מקום שבו אנחנו נמצאים – כולל בעסק – נרצה להקיף את עצמנו בפריטים יפים. בהתאם פסל דקורטיבי הוא עוד מתנה מגניבה לכל בעל או בעלת עסק, לכל סוג של אירוע וגם כשאין אירוע. אפשר לבחור פסל עם אמירה, למשל כזה שמביע את הרעיון שחלומות מתגשמים – מקור השראה מצוין בעסקים, ואפשר לבחור גם פסל שהוא "רק" שובה לב. מגוון האפשרויות כמובן רחב מאוד, כך שאפשר למצוא אופציה שמותאמת באופן מושלם לאופי העסק, לעיצוב שלו וגם לאישיות של בעל או בעלת העסק.

שאלות נפוצות על מתנות מגניבות לבעלי עסקים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות מגניבות לבעלי עסקים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות מגניבות לבעלי עסקים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות מגניבות לבעלי עסקים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנות מגניבות לבעלי עסקים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)