עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מתנה לברית מילה להורים ולתינוק

מתנה לברית מילה להורים ולתינוק

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

ברית מילה היא טקס מכונן שהפך לאורך אלפי השנים למאורע שהוא כמעט שם נרדף למהות של מה זה אומר להיות יהודי. זוהי אחת המצוות שנשמרו בצורה הכי קפדנית, ולאורך הדורות יהודים שמרו עליה גם תחת איומי מאסר ואפילו מוות.

האזינו לכתבה

את טקס ברית המילה עורכים לתינוקות זכרים, שמונה ימים לאחר הלידה.מקור הטקס הוא בברית שערך אלוהים עם אברהם אבינו ואשר לאחר קבלת התורה במעמד הר סיני, גם הפך לחלק מתרי"ג המצוות.

מתנה לברית מילה

הוזמנתם לברית מילה של חברים או קרובי משפחה ואתם מחפשים רעיונות למתנות? לנו יש המון מחשבות והצעות עם מתנות מקוריות שישמחו את ההורים הטריים.

מה קונים מתנה לברית מילה?

במקרים רבים, המשפחה נוהגת לקיים את טקס הברית באולם ואז ניתן להביא צ'ק, אבל למי מכם שכן רוצים לתת יחס אישי ולהביא מתנות עם ערך מוסף, אנחנו ממליצים תמיד לקנות אפילו מתנה סמלית שתראה להורים הטריים כמה איכפת לכם מהם וכמה אתם מתרגשים ביחד איתם על התרחבות המשפחה.

אם אתם רוצים להיות יצירתיים ולצאת מהקופסא אתם יכולים לקנות להם מתנות עם הקדשה כמו סט צמידים תואמים לו ולה, לאמא ולאבא עם חריטה של תאריך הלידה.

במידה ובחרתם לקנות מתנות שימושיות ולסייע להורים החדשים, תוכלו לקנות סטים של בגדים לתינוק שעליהם אפילו תוכלו להדפיס ציטוטים מצחיקים או מלאי משמעות כמו למשל: "תזכור תמיד שאתה מיוחד לגמרי. בדיוק כמו כל השאר". (מרגרט מיד). זה יעבוד נפלא גם אם תבחרו לקנות להם חיתולים או שמיכת החתלה.

מתנה לברית מילה להורים ולתינוק

אם אתם מחפשים מתנות לא שגרתיות, דרך נוספת להראות שהשקעתם מחשבה במתנה, היא לקנות מתנה לאשה אחרי לידה. למשל, מארז מפנק של קרמים ומשחות טבעיות למניעת סימני מתיחה, יובש בעור ועוד. היום ניתן למצוא מארזים מיוחדים לאם ולרך הנולד.

דוגמא נוספת של מתנות ייחודיות, הן מתנות עם תמונות אישיות כמו למשל מעמד מעוצב לתמונות מעץ,כמו עץ אהבה עם תמונות, או עם תמונות היריון ואפילו לשלב תמונת אולטרא סאונד עם קיימת..

מחפשים רעיונות מעוצבים למתנה? קנו להם מנורת לילה בצורת ירח עם חריטה של תמונה הריונית במיוחד של אמא. או אפילו שלט מעוצב לדלת החדר של התינוק.

מתנות יצירתיות לברית מילה זה עדן מתנות

אנחנו מתמחים במתנות לכל האירועים ולכל הגילאים – מהלידה וברית המילה ועד יומולדת 80 לסבא או לסבתא וחתונת הזהב. אם אתם מחפשים רעיונות למתנה יצירתית, מרגשת, מקורית או ייחודית – אנחנו האתר המושלם בשבילכם. אנחנו מזמינים אתכם לשוטט כאן באתר ולקבל רעיונות למאות ואלפי מתנות נהדרות למגוון רחב של אירועים, מברית מילה, חתונה, בר מצווה ואפילו מתנה ליום ההולדת של הבוס. עדיין מתלבטים? התקשרו אלינו ונשמח לסייע לכם בבחירת המתנה המושלמת לאירוע מושלם ומבטיחים לכם שאת המתנה שלכם – כולם יזכרו!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנה לברית מילה להורים ולתינוק

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנה לברית מילה להורים ולתינוק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנה לברית מילה להורים ולתינוק משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנה לברית מילה להורים ולתינוק ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנה לברית מילה להורים ולתינוק שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)