עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » המדריך המלא – כל האפשרויות והסוגים כדי לבצע הדפסה איכותית על חולצות

המדריך המלא – כל האפשרויות והסוגים כדי לבצע הדפסה איכותית על חולצות

עודכן בתאריך

הדפסה על חולצות הפכה בשנים האחרונות לפופולרית במיוחד בזכות קלות הביצוע, השימושים הרבים שיש לחולצות מודפסות ועוד. במאמר זה נספר לכם על כל סוגי החולצות עליהן ניתן להדפיס, על השימושים השונים שניתן לעשות בחולצות מודפסות ועל תהליך ההדפסה עצמו.

כל האפשרויות לבצע הדפסה איכותית על חולצות

סוגי חולצות שניתן להדפיס עליהן

קיימים מספר סוגי חולצות עליהן ניתן להדפיס את העיצוב שלכם:

  1. חולצות טישרט / טריקו: חולצות אלה הן חולצות פשוטות ואוניברסליות והכוונה בהן היא לחולצות העשויות 100% כותנה המגיעות במגוון צבעים. הן נוחות וקז׳ואליות ועל כן מתאימות לאירועים ושימושים שונים.
  2. חולצות דרייפיט: חולצות אלה עשויות בדר"כ מ- 100% פוליאסטר ומעוצבות בצורה כזו שמצליחה לנדף זיעה. מסיבה זו הן מושלמות לפעילויות ספורטיביות או עבור אנשים שעוסקים בעבודה פיזית לזמן ממושך, לדוגמא מאמני כושר ומתאמניהם.
  3. חולצות פולו: חולצות אלה, בעלות הצווארון, הן שדרוג של חולצות הטישירט הפשוטות והן הרבה יותר אלגנטיות. הן מתאמות מאוד למסגרות מקצועיות או אירועים חצי קז׳ואליים, כנסים ואירועים רשמיים.
  4. גופיות: ניתן להדפיס גם על גופיות, שהן מאווררות וקלילות יותר.
  5. חולצות בגזרה נשית: למרות שגם שאר החולצות יכולות להתאים לנשים, יש חולצות שעוצבו במיוחד כדי להחמיא לגזרה הנשית ובדרך כלל מגיעות בגזרה צרה יותר כך שמתאימה באופן מדויק יותר.
  6. סווטשירטים: הדפסה על חולצות לא מוגבלת רק לחודשי הקיץ – אפשר להדפיס גם על סווטשירטים מחממים ונעימים, קפוצ'ונים, קפוצ'ונים עם רוכסן ועוד אפשרויות שונות שמתאימות יותר לימי החורף.
  7. מעילי סופטשל: מדובר במעיל איכותי ביותר, שמותאם באופן מושלם לתנאי שטח קשים יותר, המעיל עצמו מגיע עם פליז בחלקו הפנימי דבר היוצר חימום מירבי.

שימושים בחולצות מודפסות

אבל מה בעצם עושים עם חולצות מודפסות? יש הרבה מאוד שימושים יצירתיים לחולצות עם עיצוב מודפס. אפשר להשתמש בחולצות מודפסות למטרות עסקיות- לדוגמה אם אתם רוצים להכין חולצות צוות שיעזרו ללקוחות בחנות או אם אתם רוצים לחלק חולצות עם הלוגו שלכם כמתנה לאנשים שרוכשים או לשותפים שלכם. בנוסף תוכלו לתת את החולצה כמתנה לבן הזוג ליום האהבה למשל.

אפשר לבחור להשתמש בחולצות אלה לצרכים אישיים, אם זה הדפסת חולצות עם בדיחה פרטית לחתונה, חולצות עם תמונות משפחתיות כמזכרת מטיול, חולצות משפחתיות לסיום קורס צבאי ועוד. מדובר גם בכלי שיווקי, גם בכלי פרקטי וגם במזכרת אישית ומשמחת לב. בנוסף, הדפסה על חולצות נהייתה בגדר חובה לכל חברה שמכבדת את עצמה, גם מפני העסק עצמו וגם בפני הלקוחות – מיתוג של כל חברי הצוות והנראות הכללית של החברה בהחלט נותנן את תחושת הרצינות שעוברת הלאה ותתרום לכל ארגון.

מה אפשר להדפיס על חולצות?

יש שלל דברים שאפשר להדפיס על חולצות, על פי המטרה שלכם:

  1. לוגו: ניתן להדפיס לוגו של העסק שלכם, אם בקטן ואם בגדול.
  2. תמונות: אתם יכולים להדפיס תמונות וציורים מיוחדים.
  3. מידע: אם אתם מפרסמים את העסק, אפשר להדפיס אינפורמציה חשובה כמו כתובת, שעות פתיחה ועוד.
  4. סלוגנים, ציטוטים ובדיחות: אפשר להדפיס כל משפט, בדיחה וכיתוב שאתם רוצים, בהתאם לאירוע המיועד.

הדפסת DTF על חולצות

מבין סוגי ההדפסה הפופולריים ביותר ניתן למצוא את הדפסת DTF, שהיא טכניקת הדפסה דיגיטלית. הדפסה זו מתבצעת באמצעות מכונה מיוחדת שמעבירה את הדיו לסרט מיוחד שמועבר אל בד החולצה באמצעות חימום.

להדפסת DTF יש יתרונות רבים. היא מאפשרת הדפסה מלאת חיים, עם הרבה צבעים, רמת דיוק גבוהה ועוד. כך ניתן להדפיס גם עיצובים מורכבים יותר במידת הצורך. הדפסה זו מתאימה גם לסוגי בדים שונים, אז אפשר לבחור כל סוג חולצה שבא לכם בלי לדאוג שההדפסה לא תתפוס או שהיא תדהה מהר. מדובר גם בהדפסה מהירה יחסית שאפשר לבצע במחירים סבירים- אז היא יכולה להתאים גם לתקציב מוגבל.

היתרון הגדול ביותר של שיטת ההדפסה הזו היא העמידות הגדולה בכביסות ולאורך זמן באופן כללי, מרגישה טוב על הגוף ונראית איכותית במיוחד מבין כל שיטות ההדפסה הקיימות.

איך שומרים על חולצות שמודפסות בהדפסת DTF?

הנה כמה טיפים מאיתנו כיצד ניתן לשמור על חולצות מודפסות כדי שהן יישארו במצבן המקורי לאורך זמן.

  1. כביסה: לפני שאתם מכניסים את החולצה למכונה מומלץ להפוך אותה. כך ניתן להגן על העיצוב מחיכוך ושחיקה. אם יש אפשרות לכבס במים קרים- זה עדיף. בתוכנית שאתם בוחרים כדאי לבחור בכביסה עדינה, ולהשתמש בסבון כביסה עדין שמתאים לבגדים צבעוניים.
  2. ייבוש: הדרך הכי טובה לייבש חולצות מודפסות היא הדרך הטבעית של תלייה וייבוש באוויר הצח. אם אתם בכל מקרה צריכים לייבש במכונה, הקפידו לבחור בתוכנית עם חום נמוך.
  3. גיהוץ: מומלץ להימנע מגיהוץ ישיר. אם יש צורך בגיהוץ עשו זאת כאשר החולצה הפוכה, והימנעו ככל הניתן מגיהוץ על האזור עליו התבצעה ההדפסה.
  4. אחסון: אחסנו את החולצות באופן מקופל על מדפים או תלויות על מתלים. זה יימנע קמטים שימתחו את ההדפס ויהרסו אותו.

לסיכום

יש המון סוגים של חולצות שניתן להדפיס עליהן, ולחולצות מודפסות יש שימושים רבים. הדפסת DTF היא שיטה יעילה, איכותית ומוצלחת ומומלץ להדפיס על חולצות באמצעותה.

שאלות נפוצות על הדפסה על חולצות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על הדפסה על חולצות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של הדפסה על חולצות משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של הדפסה על חולצות ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות להדפסה על חולצות שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)