עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מדוע כדאי לבחור תכשיט כמתנה?

מדוע כדאי לבחור תכשיט כמתנה?

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

נשים רבות וגם לא מעט גברים אוהבים לקבל תכשיט כמתנה ולא משנה מה הסיבה. התכשיט מסמל יוקרה, איכות ומעמד אז מדוע לא? המאמר יציג את הסיבות והיתרונות של בחירת תכשיט כמתנה לאישה ולגבר.

האזינו לכתבה

יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה

מתנה לאישה אינה כרוכה במחשבה רבה מדי של מה כדאי לקנות. בדרך כלל תכשיט הוא הפתרון הטוב ביותר כי נשים רבות אוהבות תכשיטים וכמה שיותר. לכן לא חשוב מה הסיבה: יום האהבה, יום הולדת, אירוסין, מתנת חיזור – נשים ישמחו לקבל תכשיטים ואף לבחור אותם לעצמן.

לא משנה באיזו צורה, בעיקר תכשיט יהלומים יתקבל בברכה. היהלומים נוצצים ומרשימים גם אם הם בשרשרת, צמיד, עגילים או טבעת. אישה העונדת יהלומים חשה מיוחדת ובעלת ביטחון. היהלומים מעוצבים, ערכם גבוה, הם מוסיפים סטייל ואופנתיים ולכן הם לנצח.

מתארסים? זה הזמן לבחור טבעת

זוגות המחליטים להינשא חותמים את ההסכם ביניהם באמצעות טבעות אירוסין. זוהי מחווה בה הגבר בוחר טבעת מתאימה ומעניק אותה לזוגתו בהצעת הנישואין או בטקס החינה שהוא למעשה מסיבת האירוסין. עצם המעמד מאוד מרגש ולכן יש להשקיע בבחירת הטבעת. טבעות אירוסין זהב לבן נפוצות אצל זוגות רבים כי הטבעות הללו אסתטיות יותר. ישנן נשים שיעדיפו זהב צהוב וזה ענין של טעם. מבחינת מחיר הצבע אינו משנה כי מה שמשפיע עליו הן המתכות שמשלבים עם הזהב ומשקלו. כלומר, ככל שיש יותר זהב ויותר קראט, כך הטבעת יקרה יותר.

תכשיטים לחתונה

ההתלבטות בבחירת תכשיטים לחתונה היא בין זהב, זהב לבן וכסף שכולם מתאימים לשמלת הכלה הלבנה. טבעות הנישואין כבר נבחרו ואינן קשורות לבחירת תכשיטים אחרים בערב הכי חשוב בחייך. ומה שתרכשי צריך להתאים לסגנון התסרוקת והאיפור. אם את מאופרת בדרמטיות, יתאימו לך תכשיטים מזהב. למראה סולידי יותר יתאימו תכשיטי כסף. בכל מקרה התכשיטים צריכים להיות קלים, נוחים ולא רק יפים. רכישת תליון כבד משקל יפריע בתנועה ובריקודים וגם טבעת לוחצת לא תהיה נעימה, לכן בחירת התכשיטים צריכה להיעשות סמוך לחתונה ובהתייעצות עם מעצבת השמלה, המאפרת וסלון התסרוקות. כמובן התייעצות עם החמות והבעל לעתיד לא פחות חשובות.

תכשיטים לגברים

בערב החתונה מקבל החתן טבעת נישואין המסמלת את הקשר הזוגי. אך זהו אינו התכשיט היחידי שהגבר ישמח לקבל. התכשיטים האהובים על גברים הם בדרך כלל שעוני יד אך גם רבים אוהבים צמידים מכסף או זהב וגורמטים. במסיבת אירוסין גם הגבר יכול לקבל שעון יד ובעדות מסוימות מקובל לתת זאת בטקס החינה ולחילופין לקבל טבעת אירוסין. גם לגבר מגיע להתפנק ולהשוויץ עם שעון יוקרתי בעיקר אם זהו מותג. זוהי מתנה מקורית ותכשיט לכל דבר המתאים לכל אירוע ותגרום לגבר להרגיש מכובד וגאה.

מדוע כדאי לבחור תכשיט כמתנה
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות של תכשיטים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות של תכשיטים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות של תכשיטים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות של תכשיטים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנות של תכשיטים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)