עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מתנה מושלמת לנסיך הקטן שלכם ציור קיר

מתנה מושלמת לנסיך הקטן שלכם ציור קיר

עודכן בתאריך

כל אחד מאתנו מוצא את עצמו לעיתים מתלבט בעת בחירת מתנה. איך קונים מתנה שתהיה ייחודית, מפתיעה, מרגשת ומשמחת?

האזינו לכתבה

כל הנושא של מתנות בשנים האחרונות הפך להיות נושא מאוד מורכב ולגמרי לא פשוט.

הסיבה לכך היא אפשרויות הקנייה המגוונות שיש לנו היום גם אם אין לנו כסף בכיס באותו רגע בו אנחנו חפצים להתחדש במוצר כלשהו או בחפץ כזה או אחר. היד קלה על כרטיס האשראי וכל מה שאנחנו רוצים, צריכים או סתם כך חושקים, עובר מיד לעגלת הקניות.

ציור קיר

כך שאם בעבר יכולנו להפתיע חבר בשעון קיר נחמד לחדר או להפתיע נער בר מצווה בשעון יד, הרי שהיום זה כבר ממש הלחם והחלב שלהם ואלו כלל לא יהוו מתנה או גורם הפתעה כלשהו.

זו הסיבה שהיום, כאשר באים לבחור מתנה למישהו, חייבים לחשוב מעט מחוץ לקופסה.

איך בוחרים מתנה ייחודית ומפתיעה

על מנת לבחור מתנה מפתיעה שתהיה גם ייחודית, כדאי ללכת על מתנה שיש בה אמירה אישית כלשהי.

כאשר אנחנו הופכים את המתנה לאישית, אנחנו כבר יכולים לחזור לפריטים הכי בסיסיים וטריוויאליים והם עדיין יהוו גורם מפתיע ומרגש. מה למשל?

ארנק עם תמונה, צמיד עם כיתוב, מצית עם חריטה, כוס עם הדפסה, מגן לטלפון ובעצם מה לא. כל מוצר שיקבל חריטה או הדפסה עם כיתוב אישי, יהפוך מיד למתנה מגניבה ומרגשת מאין כמותה.

ישנו רעיון נוסף ומרגש שעשוי להפתיע כל ילד ואפילו נער מתבגר ישמח לקבל מתנה כזו. המדובר הוא בציור קיר מרשים בחדרו של הילד.

מתנה מושלמת לנער הקטן שלכם ציור קיר

ציורי קיר לחדרי ילדים היו ועדיין נחשבים כטרנדיים במיוחד. ילדים מאוד אוהבים את הציורים הגדולים והמרשימים הנמרחים על כל אורך ורוחב הקיר ומשתלטים למעשה על כל האווירה שמתקבלת בחדר.

אין כמו ציור קיר שאכן יעשה את העבודה מהבחינה הזו כאשר מבקשים להעניק לילד או לנער מתנה שתהיה משמעותית ודומיננטית.

מתנה בלתי נשכחת

ישנו אלמנט נוסף שאנחנו בדרך כלל לא רוצים לוותר עליו כאשר מדובר במתנות. אנחנו רוצים לתת מתנה שתהפוך להיות בלתי נשכחת. אנחנו לא רוצים שהמתנה תהיה בלתי שימושית או לא מאוד ערכית והמקבל יעביר אותה הלאה או שהוא לא יעשה בה שימוש. על פי רוב כאשר אנחנו מעניקים מתנה, הרצון שלנו הוא שהמתנה תשמש את המקבל והוא יזכור אותה ואותנו לטובה לאורך זמן.

סוג המתנות האישיות אותם הזכרנו, עושים בהחלט את העובדה יותר מכל מתנה אחרת.

ואם בציורי קיר עסקינן, הרי שאלו יעשו את העבודה יותר מכל דבר אחר. כי מי יכול לשכוח ציור קיר שהוא רואה מול עיניו בכל פעם שהוא נכנס לחדר, נרדם מולו בערב וגם מתעורר מולו בבוקר?

מה שחשוב בכל זאת זה לבחור ציוד שהילד יאהב ויתחבר אליו כדי שזה אכן יעשה את העבודה.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנה מושלמת לנערים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנה מושלמת לנערים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנה מושלמת לנערים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנה מושלמת לנערים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנה מושלמת לנערים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

טבעות יפות לנשים

טבעות יפות לנשים

כאשר מדובר בטבעות לכל אחת יש את הטעם שלה. יש בנות שאוהבות לענוד על האצבעות כמה וכמה טבעות באותו זמן. אחרות אוהבות מראה עדין יותר

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)