עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מתנה לפגישה ראשונה עם ההורים

מתנה לפגישה ראשונה עם ההורים

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

אחד החלקים המאתגרים יותר במערכת יחסים הוא המפגש הראשון עם ההורים שלו.

האזינו לכתבה

חשוב לך למצוא חן בעיניהם ( ובעיקר בעיני אמא שלו…) ואין ספק שמדובר בסיטואציה מלחיצה שמרגישה יותר כמו חקירה של השב"כ מאשר כמו ארוחת ערב ואכן לארוחה הזאת יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת על הקשר שלכם.

מתנה לפגישה ראשונה עם ההורים

אבל אל דאגה, את יכולה להיות רגועה. במיוחד בשבילך הכנו רשימת טיפים כולל הצעות של מתנות מקוריות שתוכלי להביא ולכבוש את לב ההורים של בן הזוג החמוד שלך.

הביעי עניין רב והחמיאי לבן המוצלח והיפה שלהם

כמעט וכל אמא בארץ ( וכנראה גם בעולם) חושבת שהבן שלה הוא הכי יפה, חכם, מוכשר ומוצלח. במהלך הפגישה שלכם הקפידי להחמיא לבן הזוג שלך ( שהוא דבר ראשון הבן שלהם…) על הישגיו בלימודים, הצלחות בעבודה, אבל גם הרגלי ניקיון, בחירת בגדים, האופי הנדיב וכל מאפיין שיכול להעיד על החינוך המצוין והגנים המוצלחים שירש מהוריו. תוכלי להביא להם מתנה עם תמונה של הבן חרוטה על לוח עץ דקורטיבי. מבטיחים לך שאמא שלו תשמין מנחת תוך כדי שיחה.

תבקשי שיספרו לך סיפורים על הבן שלהם ובן הזוג שלך ותשאלי הרבה שאלות כמו "איך הוא היה כשהיה קטן?" או "גם כשהוא היה ילד הוא היה טוב כל כך במתמטיקה"?

אם תקני לאמא שלו מתנה תמונה שלו כשהיה תינוק, חרוטה על תליון שרשרת זהב, היא תאהב אותך לנצח.
בכלל, אנו ממליצים לבחור מתנות סמליות עם משמעות שירגשו את ההורים של בן הזוג שלך.

החמיאי להם על הבית ועל העיצוב היפה

אין אחד שלא נהנה ממחמאות על עיצוב הבית. החמיאי על פרטי ריהוט מעניינים, התייחסי בעניין לתמונות ופריטים דקורטיביים שונים בבית והחמיאי עליהם, התענייני איפה נרכשו וכיו"ב. את אפילו יכולה לקנות מתנות בעיצוב אישי לבית, כמו מנורה דקורטיבית ואת אפילו יכולה לצרף לה הקדשה קצרה באתר מתנות עם חריטה אישית. לצורך קניית המתנה המתאימה ביותר, את יכולה לאסוף קצת מידע בשיחה עם בן הזוג ולנסות להבין ממנו קצת על המוטיבים העיצוביים המרכזיים בבית.

הראי להם שאת יודעת עליהם דברים מעניינים

גם כאן, כדאי להכין קצת שיעורי בית לפני הפגישה ולברר עם בן הזוג ואפילו לנסות ולחפש קצת מידע ברשתות החברתיות ובגוגל על תחומי עניין משותפים ( וגם כאלה שלא). הפגיני עניין בחיים שלהם ואם אכן גילית שיש לכם תחום עניין משותף הרי שהרווח שלך כפול – גם תראי להם שיש לכם דברים במשותף וגם קיבלת נושא לשיחה שתזרום בקלות. ואם את רוצה לקנות להם מתנות שימושיות, תוכלי לקנות משהו שקשור לתחביב או לתחום העיסוק – החל מציוד ספורט, דרך אביזרי אמנות, ספר בישול ועוד ועוד.

מחפשת עוד רעיונות למתנות? אנחנו בטוחים שבשיטוט קצר פה באתר תמצאי מגוון הצעות של מתנות ייחודיות שתוכלי לקנות לקראת הפגישה. ואם לא מצאת, התקשרי אלינו ונשמח לעזור ולייעץ בבחירת המתנה המושלמת, כדי שהמפגש הראשון שלך עם ההורים שלו יהיה הכי מוצלח שיש.

מתנה לפגישה ראשונה עם ההורים
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנה לפגישה ראשונה עם ההורים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנה לפגישה ראשונה עם ההורים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנה לפגישה ראשונה עם ההורים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנה לפגישה ראשונה עם ההורים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנה לפגישה ראשונה עם ההורים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

מתנות בכנסים עסקיים

מתנות בכנסים עסקיים

לאורך כל השנה מתקיימים כנסים עסקיים בנושאים שונים ומגוונים. כנסים אלו מיועדים לתת מענה באותם תחומים שלשמם הם נערכים ובהם משתתפים מומחים רבים מהארץ ומהעולם.

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)