עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מה כדאי לדעת לפני שבוחרים מתנה לעובד?

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים מתנה לעובד?

עודכן בתאריך

תקופת החגים בפתח, וצריך לחשוב על מתנות יפות לעובדים. אז נכון שהעובדים כבר רגילים לקבל את תווי השי הרגילים שלהם ולא מצפים להפתעות מיוחדות. אך מה אם דווקא השנה תפתיעו אותם? מה אם במקום תווי השי הרגילים והמשעממים תתנו להם מתנות מתחשבות ומועילות באמת? מה אם תפנקו אותם במתנות ייחודיות שיביעו את הכרת התודה שלכם על המאמצים, ההשקעה והמסירות שלהם? מתנות לעובדים מאפשרות למעסיקים להביע את תודתם ואת הערכתם לעובדים שלהם. הן גם דרך לשמח את העובדים ולחזק את הקשר בינם ובין מקום העבודה וכן בינם ובינכם – המעסיקים. רוצים להפתיע את העובדים שלכם במתנות מיוחדות לחגים? כך תעשו את זה נכון. 

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים מתנה לעובד

עשה ואל תעשה בבחירת מתנות לעובדים

כדי לוודא שהחגים השנה יהיו מתוקים באמת והעובדים יצאו לחופשת החג עם חיוך רחב על הפנים, הינה כל כללי ה'עשה ועל תעשה' ברכישת מתנות לעובדים. אז מה לא לעשות? ראשית, אל תשכחו את העובדים שעובדים מרחוק. למרות שהם לא נמצאים פיזית במקום העבודה, עבודתם חיונית וחשובה. הזמינו אותם לאירוע הרמת הכוסית והגישו להם את המתנה שלהם בשמחה או לחלופין ודאו ששירותי השליחים יעבירו אליהם את המתנה בזמן. שנית, אל תדחו את קניית המתנות לרגע האחרון. תמיד יש תקלות ודברים לא צפויים – הספקים לא עומדים ביעד, אין די מתנות מאותו הסוג לכולם, יש חריגה מהתקציב ועוד. טפלו בקניית המתנות בזמן כדי שתוכלו להתמודד עם כל הקשיים. ולבסוף, אל תדאגו אם אינכם מצליחים למצוא מתנה מתאימה לעובדים החדשים. ייתכן שעדיין אינכם מכירים אותם לעומק. אם לא תצליחו לחשוב על משהו מקורי – גם מתנה מסורתית תשמח אותם.

ומה כן לעשות? שמרו על התקציב שהקצתם לטובת העניין. חשבו מראש את העלויות וודאו שכל העובדים יוכלו לקבל את אותן מתנות; קנו מתנות יפות ושימושיות שיחממו את הלב ויתנו לעובדים שלכם הרגשה טובה. אל תסתפקו במחזיקי מפתחות זולים עם לוגו של החברה או בקופסת סוכריות מנטה פשוטה. המתנות לא חייבות להיות יקרות, אך הן כן צריכות לבוא מהלב.

מתנות אישיות ומתנות משותפות

רוצים להפתיע את העובדים באמת? השקיעו במתנות אישיות מיוחדות וגם במתנות משותפות לצוות, למחלקה, למשרד או לארגון כולו. סט מצעים יוקרתי ישמחו את העובדות בארגון ותיק מסמכים מהודר מעור יפנק את העובדים. גם סלסלות של מתוקים בריאים, ארנקים מודרניים או סטים של כלי חרסינה מהודרים ירשימו כל אחד מהעובדים. אך מכונות קפה מקצועיות לעסק כמתנה משותפת לצוות כאות תודה על מסירות, נאמנות והשקעה ירגשו את כולם עד דמעות. יכול להיות יותר טוב מזה? ממתנות משותפות שני הצדדים מרווחים – גם העובדים וגם המעסיקים.

אם העובדים מרוצים, הארגון משגשג

זאת אומנם משוואה פשוטה אך היא גאונית. אם העובדים שמחים ומרוצים ויודעים שהם מוערכים וחשובים, הארגון מצליח, צומח ומשגשג. מתנות איכותיות לעובדים לכבוד החגים, עושות את כל ההבדל.

שאלות נפוצות על מתנה לעובד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנה לעובד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנה לעובד משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנה לעובד ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנה לעובד שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

חגיגת יום הולדת קולינרית

חגיגת יום הולדת קולינרית

סדנה קולינרית היא דרך חדשה ומקובלת היום בתעשיית האירוח המודרנית, והיא משלבת רכישת ידע בבישול עם הנאה מאוכל וחברותא. סדנאות אלה מבוססות על הרצון ללמוד

קרא עוד »
למה לגו זה משחק מהנה

למה לגו זה משחק מהנה?

זה לא סתם, אם תהיתם, המשחק לגו קיים כבר משנת 1932 וכמו שכולנו יודעים היטב, בכל הנוגע לפופולאריות שלו ברחבי העולם, היד עוד נטויה. מדובר

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)