עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מארזי מתנה מגניבים שכל אחד ישמח לקבל

מארזי מתנה מגניבים שכל אחד ישמח לקבל

עודכן בתאריך

מארזי מתנה מגניבים הפכו לאחד הטרנדים הכי פופולריים בשנים האחרונות ולדרך נהדרת להפתיע קולגות, מכרים ומשפחה בימי הולדת וסתם בשגרה. מתלבטים איזה מארז לרכוש? בכדי לחסוך לכם את העבודה, חשבנו על כמה מארזים סופר מגניבים שיעשו בעבורכם את העבודה.

מארזי מתנה מגניבים שכל אחד ישמח לקבל

מצית חשמלי עם חריטה מגניבה

הם הפכו לכל כך מגניבים שבכלל לא צריך לעשן בשביל להחזיק בהם, המציתים החשמליים אינם זקוקים למילוי קבוע ודורשים אך ורק חיבור USB למחשב האישי. אבל הדבר הכי מגניב זה בעצם החריטה. ניתן לחרוט בדיחות פנימיות, ראשי תיבות או כל דבר שעולה על רוחכם ולארוז עם קלאס.

פולי קפה באריזה מפתיעה

חייבים להודות באמת, כולנו רוצים ליהנות מקפה איכותי שמגיע באריזה שעושה נעים בעיניים. כיום יש מגוון סוגי פולי קפה איכותיים, בסוגי קלייה שונים ובארומה משכרת שעושים טוב עוד לפני שבכלל פותחים את האריזה. שימו לב רק שלא כל אחד ירצה לקבל מתנה שימושית ואחרים יעדיפו דווקא את הדברים שהם לא יעזו לרכוש לעצכם.

מארז וויסקי קלאסי

לא חייבים להיות חובבי אלכוהול בכדי לרצות קופסת עץ ייחודית שתקשט לכם את המדפים בחדר העבודה או את המזווה במטבח. המארזים כוללים מלקחיים, כוסות ומקום לבקבוק וויסקי כך שמדובר בשילוב מנצח בין מארז חיובי לכזה אשר סופר שימושי. אגב, הרבה קונים מארזים כאלו גם לעצמם ולכם מדובר גם באופציה למתנה פרסונלית.

מארז אפייה למתחילים ולמתחילות

לא צריך להיות מאסטר שף כדי להתאהב במטבח ולהתחיל לאפות כמו מקצוען. למעשה, כולנו נשמח לקבל מארז כזה אשר כולל מזלף, מרית ותבנית מגניבה. כך שלגמרי לא מדובר במארז למקצוענים ואפילו לא לכאלה שרוצים אלא פשוט ערכה מגניבה שכל אחד ירצה לקבל אשר ארוזה בצורה מקצועית ומהנה.

מארזי יולדות מגוונים

מארזי היולדות משלבים בתוכם גם את הצרכים של האמא וגם של הרך הנולד ומאפשרים להתחיל את דרכה של המשפחה החדשה ברגל ימין. נין לרכוש מארז מוכן או להרכיב אותו אבל כדאי שיהיה בו בגדים לתינוק, שמיכות מפנקות לאמא (לאבא) ולתינוק או לתינוקת שהרגע הגיעו לעולם. והכי חשוב, שזה יהיה ארוז בצורה מדהימה.

לסיכום, בכתבה סרקנו מגוון של סוגי מתנות שניתן להעניק ליקרים לנו לרגל כל חגיגה. חשוב שהאריזה תדבר בעד עצמה אבל אסור לשכוח מהתוכן. אחרי הכל, האריזה בונה את הציפייה אבל התוכן יוצר את הקסם שבכל מארז.

שאלות נפוצות על מארזי מתנה מגניבים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מארזי מתנה מגניבים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מארזי מתנה מגניבים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מארזי מתנה מגניבים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למארזי מתנה מגניבים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)