עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » מתנות למרצה באוניברסיטה

מתנות למרצה באוניברסיטה

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

איך אומרים תודה למרצה האהוב שליווה אותנו לאורך התואר, שנתן לנו השראה?

האזינו לכתבה


עם סיום התואר ולפני קבלת התעודה, סטודנטים רבים רוצים להביע את הערכתם למרצים המוערכים שהפכו את הלימודים לחוויה בלתי נשכחת.

מתנות למרצה באוניברסיטה

הדרך המוצלחת ביותר להודות למרצה היא על ידי מתנות תודה מקוריות.
אבל איך מוצאים את המתנה המתאימה? איך בוחרים מתנה סמלית שתרגש ותותיר רושם באותו הזמן?

אנחנו יודעים שעכשיו עם כל הבחינות והגשת עבודות סיום התואר, ממש אין לכם זמן לבזבז על חיפוש מתנות בין עשרות חנויות. לכן ההמלצה הכי טובה שלנו בשבילכם היא לקנות מתנות באינטרנט.

מתנות עם תמונות מקוריות

מתנה עם פוטנציאל להיות מרשימה במיוחד, היא מתנה עם תמונה מיוחדת. ההצעה שלנו, היא לעשות חיפוש מקיף גם במאגרי התמונות האישיות שלכם וגם באינספור מאגרים חיצוניים שקיימים ברשת אחר תמונות יפות שיכולות להתאים לכל מיני מטרות כמו הדפסה על מתנות.

תמונות של אתרים בארץ, של תרבויות, של מקומות בחו"ל, בעלי חיים וכיו"ב וגם תמונות אמנותיות. למרצה שלכם תוכלו לתת תמונה מודפסת על בלוק עץ מהודר מתנה עם הקדשה, שיכולה להיות ציטוט מאחת ההרצאות שלו, מטקסט שלמדתם או פשוט מילים חמות מהלב.

ככלל, כאות הערכה, גם למרצים וגם לבעלי תפקידים אחרים להם אנחנו רוצים להודות, מומלץ לתת מתנות עם הקדשה.

אם אתם רוצים לתת מתנות עם תמונות מקוריות, יש מגוון אפשרויות שניתן לבחור כדי לתת מתנה למרצה או לכל אדם אחר שאתם אוהבים ומעריכים מתנות עם משמעות.

בשנים האחרונות פותחו טכניקות הדפסה על מתנות ועל כל מוצר כמעט: חולצות, ספלים, כוסות, כריות, ארנקים, תיקים, מחזיקי מפתחות ועוד.

מתנות חריטה למרצה

דרך מאוד מיוחדת לתת מתנות מעוצבות למרצה אהוב, היא לתת לו מתנות עם חריטה של הקדשה או ציטוט מרגש. אנחנו שמחים לשתף אתכם, שגם בתחום הזה יש התקדמות מרשימה והיום אפשר לחרוט כמעט כל דבר, אפילו תמונות. אתם יכולים לתת למרצה שלכם מתנות מעץ, מחזיקי מפתחות ואפילו מנורות שולחן מעוצבות עם חריטה אישית. הטאץ' האישי בבחירת הציטוט, התמונה או הברכה, הוא שמשדרג את המתנות לדרגה של מתנות למזכרת.

מתנות למרצה באוניברסיטה

אם אתם עדיין מתלבטים אם לתת מתנות בהקדשה אישית, כדאי שתזכרו שבמידה ולא תשלבו במתנה אלמנט אישי וייחודי לכם, ככל הנראה שהמתנה והמחווה יישכחו עם השנים, בין עשרות ומאות מתנות אחרות מסטודנטים. מתנות עם ערך מוסף אישי תמיד משאירות חותם ארוך טווח יותר ממתנות רגילות.

עדיין מחפשים רעיונות למתנות למרצה?

כמובן שדבר ראשון אנחנו ממליצים לכם לחטט קצת באתר ולקבל עוד רעיונות של מתנות מקוריות וכן, אנחנו מודעים לכך שאתם סטודנטים , אז יש גם מגוון רחב של רעיונות למתנות קטנות וזולות.

בנוסף, אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו ונשמח לייעץ לכם על בחירת מתנות ייחודיות, כמו מתנות מעוצבות אישית, אבל לא רק. כאן באתר וגם בשיחת ייעוץ, נוכל להמליץ לכם על מבחר רחב של מתנות שימושיות נהדרות למרצה!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות למרצה באוניברסיטה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות למרצה באוניברסיטה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות למרצה באוניברסיטה משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות למרצה באוניברסיטה ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנות למרצה באוניברסיטה שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

מתנה לחדר מורים

מתנה לחדר מורים

המורים ואנשי החינוך משקיעים ימים ולילות בחינוך, בחיזוק ובהקניית ערכים וידע חיוני לילדינו במהלך כל ימות השנה. הם מכינים מערכי שיעור, מפתחים עזרי לימוד ומקדישים

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)