עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » למה האריזה של המתנה חשובה לפעמים יותר מהמתנה עצמה ?

למה האריזה של המתנה חשובה לפעמים יותר מהמתנה עצמה ?

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

פתגם מוכר ממליץ לא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו – אבל בעולם של היום יש לא מעט מקרים שבהם האריזה של המתנה חשובה לא פחות מהמתנה עצמה, ולפעמים אפילו יותר. בהתאם יש גם היצע רחב מאוד של אריזות מתנה מעוצבות, וכדאי כמובן לנצל אותו במצבים שבהם רוצים להרשים את מקבלי השי.

האזינו לכתבה

מתנות לצורך מיתוג עסקי

כמעט כל תחומי הפעילות בימינו מתאפיינים בתחרות משמעותית מאוד. כל בעל עסק מכיר מצוין את האתגרים שאיתם הוא מתמודד – לא "רק" לייצר את המוצרים הטובים ביותר, ולא "רק" לספק שירות מקצועי, מהיר ואמין, אלא גם למתג את עצמו ולבדל את העסק מהמתחרים הרבים. אחת הדרכים היא מתנות כחלק מפעילות קד"מ כללית. המתנות יכולות להיות ללקוחות קיימים, לקוחות חדשים, לציבור הרחב במסגרת אירוע כזה או אחר, לפעמים אפילו לספקים שרוצים לצ'פר וכמובן שגם לעובדים בעסק, שמהווים משאב יקר ערך, אפשר להעניק מתנות בחגים או במועדים אחרים.

כשמשקיעים במתנה – בעיקר תשומת לב, שכן בימינו ישנן אופציות רבות, מוצלחות מאוד, במחירים אטרקטיביים – כדאי להשקיע מחשבה גם בעטיפה. אריזות מתנה יפות יוצרות רושם עז, גם בזכות האסתטיקה שלהן וגם כי מקבל המתנה מרגיש שמשקיעים בו, והתוצאה היא שמחה ונחת עוד לפני שפותחים את האריזה.

למה האריזה של המתנה חשובה לפעמים יותר מהמתנה עצמה

ייחודיות

עיצוב אריזות הפך בשנים האחרונות לאמנות של ממש, עם חברות גדולות וגם עסקים קטנים שצברו ניסיון רב וידע חשוב בתחום העיצוב. התוצאה: אפשרות להגיע לאריזות מיוחדות שיגרמו למי שמקבל את המתנה לזכור אותה במשך שנים רבות. דמיינו למשל סט מלכותי של שרשראות וצמיד בתוך אריזה מהודרת, או מנורת לילה יפה עם כיתוב אישי שמונחת בתוך קופסה יפה לא פחות, וכמובן שיש אפשרויות נוספות כמו גריינדר חשמלי, שואב אבק שולחני, מגן לטלפון עם הקדשה ועוד.

בכל המקרים האלה השילוב בין המתנה המוצלחת לאריזה האיכותית יוצר אימפקט עוצמתי במיוחד, כך שגם מי שמקבל הרבה מתנות עדיין יזכור את זו שלכם לטובה עוד זמן רב.

הגנה על המתנה

אחד היתרונות המשמעותיים של העולם הדיגיטלי שבו אנחנו חיים הוא האפשרות לשלוח בקלות, בפשטות ובמחיר לא גבוה, מתנות מעולות גם למי שלא נמצא בסביבה. למעשה היום אנחנו יכולים בלחיצת כפתור לשגר מתנה למי שחי רחוק מאיתנו, מאוד, אם כי מן הסתם קרוב לליבנו. במקרים אלה האריזה ממלאת תפקיד חשוב נוסף מעבר לאסתטיקה: הגנה על המתנה.

כשבוחרים להעניק תשורה דרך משלוח, חשוב לבחור אריזות חזקות ויציבות. כמובן שהקשיחות והעמידות לא באות על חשבון היופי – הטכנולוגיות הקיימות היום בתחום והאפשרות להשתמש בשלל חומרים מתקדמים מובילות ליצירת מארזים שעונים על כל הדרישות, ובנוסף לא מייקרים את עלות השילוח, כך שמושג יחס עלות תועלת מקסימלי.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חשיבות אריזת המתנה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חשיבות אריזת המתנה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חשיבות אריזת המתנה משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של חשיבות אריזת המתנה ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לחשיבות אריזת המתנה שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)