עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » לא רק טבעת – מתנות להצעת נישואין

לא רק טבעת – מתנות להצעת נישואין

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

אז מה צריך בכדי להציע את הצעת הנישואין? אהבה, גבר מאוהב, אישה מאושרת וטבעת אירוסין. אין באמת נוסחה מוגדרת שצריך להיצמד אליה בכדי להציע נישואין.

האזינו לכתבה

וכך, כל גבר בוחר את הלוקיישן בו הוא יציע, את הטבעת הספציפית ואת פורמט ההצעה – בארבע עיניים או עם כל החברים והמשפחה.

דבר נוסף שנתון להחלטתם של גברים, הוא האם להעניק אך ורק טבעת או גם מתנה נוספת. כיום, המגמה היא לא לחבק, לחזר ולאהוב רק עם טבעת אירוסין, אלא גם עם מתנת אירוסין בתור מתנה לאישה.

מדוע כדאי לצרף מתנה נוספת להצעת הנישואין?

כל אירוע שעוטף את אירוע החתונה הגדול, הוא אירוע חד פעמי: החל מהצעת הנישואין ועד חגיגת החינה. במילים אחרות, מדובר על תקופה חד פעמית ועל אירועים קטנים וגדולים שלא יחזרו על עצמם פעם נוספת. כל אירוע שאתם חוגגים כזוג, הוא אירוע שילווה אתכם לכל החיים! אלו הרגעים שלכם לאסוף חוויות, ליצור רגעים וליהנות מהתרחבות הלב והנשמה.

הצעת הנישואין היא במידה רבה שיא האהבה שלכם – שלך לבת הזוג שלך, ושל בת הזוג שלך אליך. טבעת האירוסין היא אמנם האלמנט המשמעותי ביותר בהצעה, אך היא לא תופסת את המשבצת של "מתנה". אהובתך מצפה לטבעת מרהיבה שבחרת בעבורה מתוך עשרות דגמי טבעות אירוסין, אך היא לא מצפה למתנה נוספת. זהו המקום להפתיע, לרגש ולהוכיח עד כמה אתה אוהב!

לא רק טבעת מתנות להצעת נישואין

אז אילו מתנות ניתן להעניק מלבד טבעת האירוסין?

אין סוף למה שניתן לתת במתנה! דוגמאות למתנות אפשריות:

  • כיסוי לסמרטפון עם תמונה זוגית שלכם
  • מנורת לילה בעיצוב אישי
  • שעון מעוצב
  • דובי ענק
  • שרשרת שם ועוד…

באיזה שלב בהצעת הנישואין כדאי להעניק את המתנה?

שאלה מצוינת! חשוב מאד לשמר את פורמט הצעת הנישואין המוכר: לכרוע בערך, לשלוף את הטבעת ולהמתין לתשובה I DO! המתנה הנוספת שהחלטת לצרף להצעה, צריכה להגיע בשלב מאוחר יותר – בשיאו של הערב, או אפילו למחרת ההצעה. כך, גם כשההתרגשות הגדולה יורדת, תוכל להפתיע פעם נוספת במחווה רומנטית שתציף מחדש את ההתרגשות. 

כמה כסף צריך להשקיע בהצעת הנישואין?

הצעת הנישואין היא הצעה אישית, כך שאין בה "נכון" או "לא נכון". כל גבר מתכנן את ההצעה בהתאם לחזון שלו ובהתאם לתקציב העומד לרשותו. רבים סבורים כי הצעת הנישואין חייבת להיות מבוססת על השקעה כספית גדולה, אך בפועל הדבר החשוב באמת הוא הכוונה, ההשקעה והנדיבות הרגשית. הצעת הנישואין יכולה לעלות כ-2000 שקלים, אך גם כ-20,000 שקלים – הכל תלוי הבחירות שעושה כל גבר.

טיפ קטן לדרך: כל תקציב שתשקיע בהצעת הנישואין, יכתיר את ההצעה שלך כהצלחה. אהובתך תעניק משמעות לדבר אחד שהוא החשוב ביותר – האהבה שלך. הצעת נישואין צנועה ופשוטה בעלת ערך ומשמעות כמו הצעות יוקרתיות וגרנדיוזיות. כשיש אהבה, יש הכל! מזל טוב!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות עבור הצעת נישואין

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות עבור הצעת נישואין. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות עבור הצעת נישואין משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות עבור הצעת נישואין ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנות עבור הצעת נישואין שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)