עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » איך לבחור שעון בהתאם לסגנון האישי

איך לבחור שעון בהתאם לסגנון האישי

עודכן בתאריך

נשים אוהבות מאד לענוד תכשיטים כמו עגילים ארוכים, מחרוזת מסקרנת, טבעות יפהפיות וגם לענוד שעון יפהפה, המותאם לחיי היום יום או לחלופין שעון יוקרתי שמתאים בעיקר לאירועים.

האזינו לכתבה

בחירת שעון לכל מטרה

נשים רבות נהנות מהעובדה שעל היד שלהן יש שעון ממותג ואיכותי שמאפשר להן לדעת דברים רבים וזאת מעבר לעניין של השעה עצמה. בשעונים הממותגים יש פונקציות רבות ולכן הן נהנות לנצל אותן לצרכים שלהן. השעונים הפונקציונליים הם נוחים ביותר, יש בהם משטח נוח לצפייה בעל ספרות, ספרות רומיות או קווים, על פי הנוחות של כל אישה.

שעון לאישה כולל רצועה של חוליות קטנות שהיא נוחה מאד, היא אוחזת היטב את היד וכך הסיכוי שהשעון ייפול מהיד הוא קטן ביותר. לחלופין אפשר ליהנות גם מרצועה מעור או מרשת שמעניקה לשעון זה מראה אלגנטי הרבה יותר. אפשר להתאים את הרצועה לטרנד של הלבוש בכל יום וכך להחליף בין הרצועות או הרשתות אשר נמכרות בכמה גוונים.

שעון אקסקלוסיבי

כאשר מעוניינים לרכוש מתנה לאישה, תכשיטים הם בדרך כלל אחת מהאופציות המתאימות ביותר. לכן בוחנים כמה וכמה אופציות כדי לרכוש את הדגם שיהיה האהוב עליה ביותר. שעון שמותאם לאירועי ערב הוא בעל אמירה של אלגנטיות ולכן הוא קטן יותר ובעל מראה ייחודי כמו עגול, או אליפטי. המחוגים וסימון הספרות הם קטנים אך ברורים מאד.

איך לבחור שעון בהתאם לסגנון האישי

שעון זה הוא חלק מכל מערך התכשיטים של האישה ולכן הוא משתלב באופן מוצלח עם שאר התכשיטים שנבחרו לאירוע. שרשרת עם פנינים, עגילים עם כמה יהלומים ועוד. גם על השעון יש אפשרות לשבץ יהלומים בכל העיגול, בנקודות שונות על המשטח או בטור על גבי הרצועה המתכתית. אין ספק שחלק משמעותי מהמראה הזוהר של כל אישה, קשור לשעון הייחודי שהיא עונדת על היד שלה.

שעון ספורטיבי לאישה

עבור מי שעוסקת בספורט, שעון ספורטיבי הוא בחירה נכונה כיוון שהוא מאד פונקציונלי עבורה. כך היא תוכל למדוד את כמות הצעדים היומית שלה, את הדופק ומדדים נוספים הקשורים לריצה ולפעולות ספורטיביות ספציפיות שהיא מבצעת. כשמדובר ברכישה של שעון איכותי וממותג, האישה נהנית מהטיב המעולה שלו ומהתוצאות המדויקות שהוא משקף עבורה.

שעון חכם לאישה

האופציה של שעון חכם אשר מאפשר להתנהל ללא הטלפון הסלולרי, יוצת נוחות מקסימלית לכל אישה. היא ממילא עונדת שעון ולכן באמצעותו היא מבצעת את הפעולות הנחוצות לה כמו שיחה, שליחת הודעות, טיפול במיילים ועוד. בדרך זו היא הרבה יותר פנויה ואיננה צריכה לאחוז לאורך כל היום את הסלולרי ביד, דבר שמכביד עליה.

הנשים צועדות עם הקדמה והן מנסות כל מוצר חדש אם יש בו תועלת בחיי היום יום שלה. נשאר לה רק לבחור מותג וליהנות.

שאלות נפוצות על שעון בסגנון אישי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על שעון בסגנון אישי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שעון בסגנון אישי משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שעון בסגנון אישי ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לשעון בסגנון אישי שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

מתנה לחדר מורים

מתנה לחדר מורים

המורים ואנשי החינוך משקיעים ימים ולילות בחינוך, בחיזוק ובהקניית ערכים וידע חיוני לילדינו במהלך כל ימות השנה. הם מכינים מערכי שיעור, מפתחים עזרי לימוד ומקדישים

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)