עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » איך לקנות בלונים ליום הולדת בתור סוג של מתנה?

איך לקנות בלונים ליום הולדת בתור סוג של מתנה?

עודכן בתאריך

בלונים הם דבר נפלא וכולם יכולים להסכים על כך. אנו מתלהבים מהם כבר מגיל קטן, רואים אותם במגוון אירועים שונים, ימי הולדת וימים מיוחדים אחרים. הם מגיעים במגוון צבעים, צורות, גדלים וסגנונות שונים וניתן להתאים אותם לכל אירוע, לכל צורך, גם כתפאורה וגם כמתנה.

האזינו לכתבה

אז אם יש למישהו קרוב יום הולדת או יום מיוחד ואתם רוצים לפנק אותו במתנה מיוחדת כדאי להזמין לו זר בלונים מיוחד. מדוע דווקא זר בלונים? כך תוכלו לחסוך את כאב הראש של איזו מתנה מתאימה יותר או פחות לאותו אדם, תוכלו להראות יחס והבלונים גם ישמרו למשך כשבועיים-שלושה לפחות (בלוני המיילר) כך שתוכלו בהחלט ליהנות מיתרונות רבים במתן זר בלונים כמתנה.

איך לקנות בלונים ליום הולדת בתור סוג של מתנה

סידורי בלונים או זר בלונים?

גם סידור בלונים יכול להתאים כמתנה ליום הולדת, אולם בדרך כלל לא נכין סידור בלונים לאדם קרוב ללא עוגה ו/או מתנה נוספת במקום אלא כתוספת. סידורי בלונים נפוצים מאוד בכל גיל, לכל אדם ובכל אזור בארץ. בדרך כלל נהוג להשתמש בבלונים בצבע אחד או שניים, כאשר אלה יהיו לרוב בלונים בצבעים שאתם יודעים שאותו אדם אוהב הכי הרבה. לדוגמה חבר קרוב שאוהד את מכבי חיפה והיא תופסת נתח מרכזי בחייו וודאי תרכזו שהבלונים יהיו בצבעים ירוק לבן וכך גם יתר התפאורה במקום. כמובן שבגיל בוגר יותר הצבע של הבלונים פחות משמעותי כמו העובדה שהענקתם לאותו אדם יחס והתאמצתם עבורו.

איך לבנות את זר הבלונים המתאים ביותר כמתנה?

זר בלונים כמתנה הוא דבר נפלא. ניתן לרכוש בלונים, למלא אותם בהליום בחנות המתנות (או להזמין משלוח עד הבית באתר עדן מתנות) ומשם להעניק אותם לחתן/כלת השמחה. בלונים ליום הולדת הם בגדר חובה וככל שהאדם יותר קרוב אליכם כך סביר להניח שהוא יצפה מכם להיות אלה שמביאים לו את הבלונים ודואגים לו.

איך לקנות בלונים ליום הולדת בתור סוג של מתנה

בניית הזר היא החלק הקריטי. כדאי לשלב בין בלונים רגילים לבלוני מיילר כדי שלפחות חלק מהזר יישמר ליותר מיום אחד. בלוני מיילר הם הבלונים המבוסס חומר ניילון כסוף ואלה מגיעים לרוב עם איטום אוטומטי לאחר הניפוח. הם מחזיקים בדרך כלל למשך כמה שבועות אם כי האוויר יורד מהם גם כן לאט לאט. לעומת בלונים רגילים שבדרך כלל יגיעו בצבע אחיד וגודל רגיל או מקסימום בשילוב נקודות או כיתוב של "יום הולדת שמח" הרי שבלוני מיילר תוכלו למצוא במגוון רחב של סוגים ועיצובים, החל ממותגים, דברי ספורט, בעלי חיים, טרנדים שונים, צורות וסגנונות שונים ועוד. תוכלו למצוא בלון של ספיידר מן, בלון בצורת חולצת כדורגל, בלון של חד קרן, בלון של הנסיכה אורורה ועוד אינספור סוגים ודוגמאות במגוון בלתי נגמר.

זר בלונים כמתנה עולה כ-200 שקלים בממוצע אם הוא כולל שילוב של בלונים רגילים וכמה בלוני מיילר בהליום כמובן.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על קניית בלונים עבור ימי הולדת

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על קניית בלונים עבור ימי הולדת. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של קניית בלונים עבור ימי הולדת משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של קניית בלונים עבור ימי הולדת ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לקניית בלונים עבור ימי הולדת שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)