עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » צ'ק ליסט ארגון יום הולדת לגבר שחוגג 30

צ'ק ליסט ארגון יום הולדת לגבר שחוגג 30

עודכן בתאריך

יום הולדת 

כל תאריך של יום הולדת הוא התרגשות גדולה, אך כשמדובר ביום הולדת 30 של הגבר האהוב שלך השמחה היא עצומה. זו הסיבה שבת הזוג, החברים וקרובי המשפחה מתכננים כבר מראש את המסיבה הגדולה. אופיו של האירוע מותאם לבעל השמחה ולפי סוגי החגיגות שהוא אוהב כדי שההנאה תהיה עצומה. ההיצע של האפשרויות הוא גדול מאד ולכן שלב ההתלבטות הוא מורכב אך בסופו של דבר הסובבים מוצאים את האפשרות האופטימלית והמתאימה ביותר. כדי שהאירוע יהיה מוצלח, מכינים צ'ק ליסט ארגון יום הולדת לגבר שחוגג 30 באופן מפורט כדי לא לשכוח דבר. יש מטלות קטנות ומטלות משמעותיות ואת כולן יש לבצע בזמן. 

קולינריה היא נדבך חשוב ביותר באירוע ולכן המארגנים בוחנים כמה וכמה אפשרויות גסטרונומיות והמגמה החשובה היא להזמין מחברת הקייטרינג מאכלים שהם הרצויים ביותר עבור הקהל שצפוי להגיע. אחת ההצלחות הגדולות היא דוכן שווארמה לאירועים שהישראלים אוהבים מאד. יש כאלו שיבקשו את הנתחים בצלחת ואחרים יעדיפו זאת בפיתה עם שלל סלטים פיקנטיים, חמוצים וצ'יפס חם. מעבר לכך דואגים המארחים למטעמים נוספים כמו עראיס, בשר על האש, תוספות טעימות והמון סלטים ישראליים בטעמים מגוונים, מתוקים, חריפים, חמוצים ופיקנטיים. מה שחשוב הוא שהכול טרי וטעים והדבר משפר מאד את מצב רוחם של המשתתפים. 

מתנות של יום הולדת 

אחת הנקודות החשובות היא מתנות יום הולדת ובגיל 30 הדברים דואגים לעצמם ורוכשים את כל הפריטים הנחוצים להם. לכן די קשה לקנות מתנה לגבר שיש לו הכול אך המזל הוא שיש כמה פריטים שהם יוצאי דופן שיפתיעו מאד את חותן השמחה. אפשר לקנות לו לדוגמה ספל יפהפה עם חריטה אישית, שעון אלפא כסף, תרמיל גב איכותי שאי אפשר לפתוח אותו בחלקו החיצוני, מחברת עם סוללת גיבוי 5 A , תמונה זוגית או משפחתית על בלוק עץ, מנורת ירח ייחודית, סט נסיעות עם מוצרים לרכב אשר כולל מטען, אוזניות וחיבור ל – USB ועוד.

צ'ק ליסט ארגון יום הולדת לגבר שחוגג 30

לוח הזמנים של החגיגה 

הן אם מדובר במסיבת הפתעה והן אם מדובר במסיבה גלויה, יש להיערך מראש ולתאם עם חברת הקייטרינג את מועד ההגעה ואת האבזור שהעובדים אמורים להעביר לשטח, כמו כמות של שולחנות, כיסאות, מכשור לחימום של האוכל, מגשי אירוח ועוד. 

מעבר לכך מכינים את עמדת הדי ג'יי כך שיהיה לו מיקום אופטימלי, חיבור איכותי של ציוד ההגברה כך שכל המוזמנים ייהנו לרקוד ולשיר בחגיגה האמיתית מתחילתה ועד סופה. 

המשקאות הדומיננטיים בכל מסיבה 

כדי ליצור מיוחדות לאורכה של המסיבה, אפשר להזמין סדנת קוקטיילים שבה המומחה מסביר לאורחים כיצד להכין קוקטיילים נפלאים וצבעוניים וכך כולם לוגמים את האופציות הנפלאות. הסדנה מלווה בהמון רגע צחוק ואושר וכך את יום הולדת 30 של החבר, אף אחד לא ישכח. 

שאלות נפוצות על מתנה לגבר בן 30

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנה לגבר בן 30. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנה לגבר בן 30 משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנה לגבר בן 30 ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנה לגבר בן 30 שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

מתנה לחדר מורים

מתנה לחדר מורים

המורים ואנשי החינוך משקיעים ימים ולילות בחינוך, בחיזוק ובהקניית ערכים וידע חיוני לילדינו במהלך כל ימות השנה. הם מכינים מערכי שיעור, מפתחים עזרי לימוד ומקדישים

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)