עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » שובר זוגי – כך תעשו הפתעה לזוג בלי לשבור את הראש

שובר זוגי – כך תעשו הפתעה לזוג בלי לשבור את הראש

עודכן בתאריך

שובר זוגי – לקנות מתנות לזוגות בכל הגילאים ולכל אירוע בלי להתאמץ

בחירת מתנה לזוג נחשבת לאחד הנושאים היותר מדוברים כיום ברשת, ולא סתם – אם בחירת מתנה לאדם יחיד יכולה להיות קשה, כשזה מגיע לבחירת מתנה עבור שני אנשים הבחירה יכולה להיות קשה אף יותר. בשנים האחרונות קמו בתי עסק רבים שמטרתם להקל עלינו בביצוע משימה זו, וכך נכנס לחיינו הדור הבא של המתנות – השוברים הזוגיים.

האזינו לכתבה


מהיום, הבחירה במתנה לזוג עבור כל אירוע יכולה להיות כל כך הרבה יותר פשוטה – כל האפשרויות פתוחות בפניכם, וכל מה שתצטרכו לעשות הוא פשוט ללחוץ על קליק אחד לבחירה, וקליק נוסף לרכישה. אלו כמה רעיונות מובילים לשוברים זוגיים שקיבצנו עבורכם:

שובר זוגי - כך תקנו מתנה לזוג בלי לשבור את הראש

שובר זוגי לטיפולים

טיפולים הם התחום הכי פופולארי בין האופציות של השוברים הזוגיים – שובר זוגי לטיפול יכול לנוע בין מגוון של טיפולי ספא, טיפולים במים כגון וואטסו והילינג, טיפולי חמאם, שוברים המשלבים טיפול ספא וארוחה או סרט, או טיפולים מיוחדים, מקרבים ומרעננים יותר כגון יוגה זוגית, סדנאות טיפוליות שונות ואפילו טיפולים כגון ייעוץ זוגי להכרה עמוקה יותר ויצירת קרבה ופתיחות בין בני הזוג.

שובר זוגי למסעדה

כמעט כל אחד מאתנו מכיר לפחות זוג אחד שמאוד אוהב לאכול – מסוג הזוגות שהולך לכל מסעדה אפשרית בין אם חדשה או וותיקה, ומזמין משלוח הביתה לפחות פעם בשבוע.
עבור זוג כזה, שובר זוגי למסעדה או חוויה קולינרית אחרת יכולה להיות המתנה המושלמת – גם כאן ייפתח בפניכם עולם ומלואו של אופציות, כאשר האופציות המובילות בתחום זה הן:
▪ שובר לארוחת בוקר זוגית
▪ שובר לארוחת טעימות זוגית
▪ שובר למסעדת שף לבחירה
▪ סדנאות בישול זוגיות
▪ סיורי אוכל ויין

שובר זוגי – כך תקנו מתנה לזוג בלי לשבור את הראש

שובר לסדנא זוגית

תחום השוברים לסדנאות זוגיות הוא עולם ומלואו, שכן יש מאות ואפילו אלפים של הצעות לסדנאות זוגיות בכל רחבי הארץ, ובכל התחומים. גם כאן, ריכזנו את הרעיונות לשוברים היותר פופולריים בתחמי הסדנאות הזוגיות:
▪ סדאות בישול מכל הסוגים (שוקולד, קינוחים, סדנאות שף, כשר, צמחוני, טבעוני)
▪ סדנאות צורפות תכשיטים
▪ סדנת יינות ואלכוהול
▪ סדנאות נגרות ופיסול
▪ סדנאות ריקוד
▪ סדנאות צילום
▪ סדנאות צחוק

שובר לבית מלון

אחד מסוגי השוברים הזוגיים הכי כיפיים שיש הוא השובר הזוגי לבתי מלון והארחה.
השוברים האלו בדרך כלל כוללים חדר ללילה או שני לילות כולל ארוחת בוקר, או ביקור בספא וטיפול זוגי לבחירה בבית הספא באחד מבתי המלון בארץ. רוב השוברים המוצעים ברשת עבור לינה וספא במלונות הם למלונות באזור תל אביב, ירושלים, אילת ומבחר מלונות ובתי הארחה שונים באזור צפון הארץ.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שובר זוגי כמתנה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על שובר זוגי כמתנה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שובר זוגי כמתנה משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של שובר זוגי כמתנה ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לשובר זוגי כמתנה שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

מתנות בכנסים עסקיים

מתנות בכנסים עסקיים

לאורך כל השנה מתקיימים כנסים עסקיים בנושאים שונים ומגוונים. כנסים אלו מיועדים לתת מענה באותם תחומים שלשמם הם נערכים ובהם משתתפים מומחים רבים מהארץ ומהעולם.

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)