טבעות יפות לנשים

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

כאשר מדובר בטבעות לכל אחת יש את הטעם שלה. יש בנות שאוהבות לענוד על האצבעות כמה וכמה טבעות באותו זמן. אחרות אוהבות מראה עדין יותר של טבעת אחת על כל יד.

האזינו לכתבה

הדרך שבה את מעדיפה לענוד את הטבעות שלך קובעת את הסטייל האישי והסגנון ועוזרת לך להראות לעולם בדיוק מי את. אבל יותר מהכל, קובעות הטבעות אותן תבחרי.
ישנו גם מנהג לקנות טבעת יפה לאישה כשמחפשים מתנות לאישה.

אז למה טבעת זהב?

לזהב יש כל כך הרבה יתרונות שהרשימה קצרה מלהכיל. הזהב אינו מחליד, הוא היפואלרגני כך שלא יגרום גירויים בעור או אלרגיות והוא יגלה עמידות גבוהה לאורך השנים. מעבר ליתרונות המובנים מאליהם, טבעת זהב תגרום לכל אחת להרגיש כמה שיותר מיוחדת ויש כל כך הרבה סוגים, עיצובים וסגנונות של טבעות, כך שכל אחת יכולה פשוט להיות היא עצמה, ולקבוע מה יהיה הסטייל שלה בכל יום מחדש.

באתר שלנו יש כל כך הרבה סגנונות של טבעות לנשים – טבעות פתוחות, א-סימטריות, טבעות V וטבעות משובצות אבנים נוצצות ועוד. ערכנו עבורך סקירה וריכזנו כמה מהטבעות הכי יפות לנשים.

טבעות יפות לנשים

טבעת פתוחה מזהב צהוב 14 קראט רובין

טבעות פתוחות הן אחד הטרנדים הכי יפים שיש ובאמת שהן שוברות את כל המוסכמות. אם עד היום היינו רגילים לטבעת עגולה סגורה, הטבעות הפתוחות משנות את כללי המשחק ולוקחות כל סגנון אישי צעד אחד קדימה. טבעת פתוחה מזהב צהוב רובין 14 קראט, בעלת מראה קלאסי מיוחד. לדגם זה עיצוב גיאומטרי של שני מלבנים מקבילים זה לזה, הוא עדין אך מלא בעוצמה והוא מעוצב בקווים ישרים נקיים וגימור חלק ונקי.

טבעת פתוחה מזהב צהוב 14 קראט – כוכבים נוצצים

עוד בחירה מושלמת ויפה לנערה או בחורה צעירה היא טבעת פתוחה מזהב צהוב כוכבים נוצצים. היא נוצצת למרחקים, מתאימה לכוכבות אמיתיות ותראה נהדר על היד לבד או עם עוד טבעות. הטבעת פתוחה ובעלת גימור חלק כאשר משני צדדיה ישנם שני כוכבים נוצצים בתלת ממד. הכוכבים משובצים באבני זירקון איכותיות.

טבעת מזהב צהוב 14 קראט – אלמנטס

אם סטייל הוא חלק בלתי נפרד מעולמה של האישה המיוחדת לה מיועדת הטבעת, בחירה זו בהחלט תהיה מתאימה. טבעת אלמנטס מיוצרת מזהב טהור 14 קראט,  ועיצובה המיוחד משלב בין שלוש טבעות דקות ועדינות שחוברו להן יחדיו. בטבעת משובצים ארבעה זרקונים קטנים ונוצצים המסמלים את ארבעת האלמנטים הבסיסיים בעולם: מים, אש, אוויר ואדמה.

טבעת מזהב צהוב 14 קראט – פס

עוד טבעת מדליקה שמתאימה בול לכף היד, זו טבעת מזהב צהוב דגם פס. היא מיוצרת מזהב 14 קראט, מאוד עדינה ועיצובה נקי ואלגנטי. היא מתאימה לאירועים נוצצים אך גם ללוק יומיומי והיא תראה פשוט נפלא לבד או בשילוב טבעות נוספות.

טבעת מזהב צהוב 14 קראט – וי קטן עם זירקונים

דגם נוסף ומקסים ממש הוא של טבעות V. הן כל כך מיוחדות ולא רואים אותן על כל אחת. באתר יש דגמים שונים של טבעות V אך אחד היפים ביניהם הוא של טבעת וי קטן עם זירקונים. זהו דגם בעיצוב קלאסי ועדין משולב בזרקונים ונוצץ למרחקים. אפשר לשלב אותה עם טבעות נוספות מאותו סוג, כמו גם עם דגמים אחרים, וליצור לוק מיוחד ואישי.

ולסיכום: לא חסרות טבעות יפות לנשים. כל הטבעות מיוצרות בהתאם לתו התקן הישראלי וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים וניתן לשלוח אותן לכל מקום, כשהן ארוזות באהבה באריזת מתנה ייחודית.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על טבעות עבור נשים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על טבעות עבור נשים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של טבעות עבור נשים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של טבעות עבור נשים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות לטבעות עבור נשים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

איך לבחור שעון יד באינטרנט

איך לבחור שעון יד באינטרנט?

עם כל כך הרבה שעונים לגברים,שעונים לנשים וכל כך הרבה מותגים אנחנו כבר מתחילים להתבלבל.מה מתאים לגבר,מה מתאים לאישה,ואיזה שעון הכי יתאים לנו?איך משווים נכון

קרא עוד »

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)