עדן מתנות לגבר » רעיונות למתנות | הצעות למתנות » המדריך הפשוט לסידור תאורה מיוחדת לחדר ילדים

המדריך הפשוט לסידור תאורה מיוחדת לחדר ילדים

עודכן בתאריך


ממלכת הילדים לא שלמה בלי תאורה שמשתלבת עם הסגנון של החדר. לתאורה יש השפעה אסתטית על המראה של החלל והיא גם שותפה ביצירת האווירה המבוקשת.

האזינו לכתבה

בעיצוב חדרי ילדים נרצה ליצור תחושה רגועה ככל שניתן על מנת להשרות שקט ושלווה ונבחר גופי תאורה איכותיים אשר יאפשרו לנו גם לשלוט במגוון תרחישי תאורה לפי בחירה. לפניכם טיפים בבחירת תאורה לחדר ילדים ובבחירת מנורות לילה לילדים. לגדול באור.

התאמת המנורה לחלל

בבחירת תאורה לחלל חשוב מאוד לבחון היטב את תנאי השטח על מנת להחליט היכן למקם את גופי התאורה מבלי שיפריעו לפעילות בחלל או חלילה יהיו חשופים לקטנטנים השובבים. לרוב נבחר תאורת תקרה וכן גופי תאורה מתכווננים אם למשל, נרצה לשלב בין תאורה היקפית לתאורה תכליתית כמו גוף תאורה שמאיר את שולחן היצירה או פינת המשחק של הילד, שידת הלילה ליד המיטה וכדומה. אם הילד מספיק גדול אפשר ללמד אותו כיצד להדליק ולכבות את המנורות לפי הצורך.

בחללים קטנים וצרים יחסית נבחר גופי תאורה שקועים או סמויים על מנת ליצור תחושה של זרימה ולשמור על מינימליזם ואווריריות בעוד בחדרים גדולים יותר או בעלי תקרה גבוהה ישנה אפשרות לבחור גופי תאורה דקורטיביים, משתלשלים וססגוניים יותר, כל עוד הם לא פוגעים בחופש התנועה ברחבי החלל.

ידידותיות השימוש של התאורה

חשוב מאוד לשמור את השליטה בוויסות האור במיוחד בחדרי ילדים, כיוון שהצרכים משתנים לאורך היום כמו אור חזק בשעות ערב מוקדמת ואור לילה חלש או לפי ההתפתחות והגדילה. למשל, אור להורים המחתלים והצורך גם משתנה במידה ושני ילדים בגילאים שונים חולקים חדר אחד וכל אחד מהם מעוניין בעוצמת אור אחרת, למשל, לספר לפני השינה או בפינת המשחקים. ניתן להצטייד מראש בתאורה עם דימר על מנת לעמעם או להעצים את האור לפי הצרכים ולפי האור שמגיע גם מבחוץ.


כיום אפשר למצוא קולקציות מעניינות של גופי תאורה לחדרי ילדים בשלל צבעים, עיצובים ודמויות ולהתאים את מראה גוף התאורה לקונספט של החדר. למשל, גוף ורוד לחדר ורוד או גוף בדמות כוכב או עם אלמנטים שמתכתבים עם העיצוב השולט בחדר מחד קרן דרך פרחים ססגוניים שמכניסים את הטבע פנימה ועד גופי תאורה שמחליפים צבעים או זוהרים בחושך.

המדריך הפשוט לסידור תאורה מיוחדת לחדר ילדים

בטיחות וחיסכון בחשמל בתאורה לחדרי ילדים

אל תתפשרו על ממד הבטיחות והקפידו על גופי תאורה המקובעים היטב ושומרים על יציבות בתקרה או צמודי קיר. ניתן להשתמש גם בתאורה סמויה שמאירה פריטים עיצוביים בחלל בלי שבגלל רואים את הגוף עצמו, למשל, להאיר את המיטה או אוסף בובות, פינת הספרים וכדומה. אלה גם לא תופסים מקום ומאפשרים טווח תנועה רחב בחדר.
אם אינכם רוצים להחליף תאורה בתדירות גבוהה תוכלו מלכתחילה לבחור גופי תאורה קלאסיים שיתאימו לחדר הילדים גם עם גדילת הילד. כיום ההעדפה היא לבחור נורות LED שנחשבות עמידות ואמינות מאוד, מייצרות אור נעים והכי חשוב – חסכוניות בחשמל. כמו כן, מבחינה בטיחותית נורות אלה אינן מייצרות חום רב ולכן נחשבות בטוחות במיוחד.


בבחירת תאורה לחדרי ילדים שימו דגש גם על מידות הפריט – גובה, אורך, רוחב והאם ניתן לשנות את גובה תליית המנורה, חומרי גלם איכותיים והתקנה מקצועית. זכרו שאור הוא גם אווירה אז החליטו אם להשתמש באור לבן שיוצר מעט קרירות ויכול לרכך עיצוב כהה יחסית או אור צהוב חם שיוצר חמימות בחדר. כמו כן, השתמשו בגופים המאירים כפריטי דקורציה ומקמו אותם בדרך שגם תשדרג את החלל ותוסיף נופך ייחודי לחדר.

שאלות נפוצות על המדריך לסידור תאורה מיוחדת לחדר הילדים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על המדריך לסידור תאורה מיוחדת לחדר הילדים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של המדריך לסידור תאורה מיוחדת לחדר הילדים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של המדריך לסידור תאורה מיוחדת לחדר הילדים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות להמדריך לסידור תאורה מיוחדת לחדר הילדים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)