מתנה לחדר מורים

עודכן בתאריך
חנות-מתנות-באינטרנט

המורים ואנשי החינוך משקיעים ימים ולילות בחינוך, בחיזוק ובהקניית ערכים וידע חיוני לילדינו במהלך כל ימות השנה. הם מכינים מערכי שיעור, מפתחים עזרי לימוד ומקדישים שעות רבות בכתיבה ובבדיקה של מבחנים, עבודות ותרגילים.

האזינו לכתבה

הם משלבים טכניקות שונות כדי להגיע לכמה שיותר ולקדם כמה שיותר תלמידים – גם את אלה ש"שוחים בחומר" וגם את אלה שקצת מתקשים.

מתנה לחדר מורים

אנו כהורים מקבלים את ההזדמנות להביע את ההערכה וההוקרה שלנו לפועלם הרב פעמיים בשנה: עם סיום שנת הלימודים וגם ביום המורה. מחפשים רעיונות למתנה לחדר המורים?
המאמר הזה ייתן לכם כמה רעיונות שיעזרו לכם לבחור מתנות יצירתיות ולשמח את המורים של ילדיכם.

אפשרות ראשונה: מתנות עם תמונות

היום כמעט ואין רגע שאינו מונצח במצלמה, אפילו שיעורים בבית ספר וכמובן ימי כיף, ימי ספורט, טקסים וטיולים. כמה נפלא יהיה להעניק למורים מזכרת מכל האירועים הללו לאורך השנה ולהראות להם שהעבודה הקשה שלהם לא נעלמת מעיניכם ההורים. מתנה עם תמונה של אחד מאירועי בית הספר עם הקדשה מכם ההורים תראה כמה אתם מעריכים בדרך מרגשת.

מתנות עם תמונות מקוריות שאתם או הילדים צילמתם יראו כמה אתם מעורבים ועד כמה איכפת לכם!
מחפשים מתנת תודה מקורית ? קנו לחדר המורים מנורה דקורטיבית עם תמונה חרוטה.

אפשרות שניה: מתנות שימושיות

דרך נוספת להראות למורים את ההערכה שלכם היא לסייע בשדרוג חדר המורים עם פריטים שימושיים כמו לוח מחיק בשילוב מתנות עם חריטה מיוחדת, הקדשה או ציטוט בלתי נשכח כמו לדוגמא: "מורה טוב מורה לחיים" או ציטוט נפלא של בנג'מין פרנקלין: "אמור לי ואשכח, למד אותי ואזכור, שתף אותי ואלמד". בכלל, תמיד כדאי לזכור: מתנות עם הקדשה או בשילוב של ציטוט מעורר השראה הן תמיד מרגשות ונתפסות כאישיות יותר.

אפשרות שלישית: מתנות מעוצבות

אם אנחנו רוצים לסייע ולהפוך את חדר המורים למרחב מפנק יותר עבור המורים, אנחנו יכולים פשוט להשקיע ולקנות מתנות יפות שישפרו את העיצוב של חדר המורים, כמו מנורות דקורטיביות, תמונות מעוצבות או תמונות שמודפסות על לוח עץ מהודר ונותנות לכל חלל מעוצב מראה נעים יותר.

מתנה לחדר מורים

אנחנו ממליצים גם על מתנות עם הדפסה, של תמונות מקוריות שצילמתם או של תמונות מפורסמות, כמו כריות, ספלים לחדר המורים, ואפילו פד לעכבר, כל דבר שיהפוך את חדר המורים לצבעוני ומזמין, כולל מתנות עם חריטה מיוחדת כמו שלט מעוצב לחדר המורים.

מחפשים עוד רעיונות למתנות?

אנו מציעים לכם לשוטט קצת באתר שלנו. כאן תוכלו למצוא מאות ואפילו אלפי רעיונות שיעזרו לכם לחשוב על מתנות מקוריות כמו שואב אבק שולחני בצורת פטריה למשל. אם עדיין לא מצאתם רעיון עבור מתנות עם משמעות לחדר המורים, אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו ונשמח לייעץ ולעזור לכם למצוא מתנות ייחודיות שישמחו את המורים של ילדיכם ויראו להם כמה אתם מעריכים אותם.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנה לחדר מורים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנה לחדר מורים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנה לחדר מורים משתנה בהתאם למה שתבחרו, אנחנו מציגים המון מתנות שונות בחנות המתנות שלנו, אתם מוזמנים לבקר בחנות באתר.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנה לחדר מורים ובנוסף גם שירות של מתנות לכל סוג שתחפשו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון או לבצע הזמנה ישירה מחנות המתנות שלנו באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר ורעיונות למתנה לחדר מורים שלח טופס או חייג
050-9595004

מאמרי מתנות נוספים שיעניינו אתכם

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)