מתנות סוף שנה לתלמידים

מציג את כל 8 התוצאות

הרשו לנו להקדים זאת באמירה של משהו שנוי במחלוקת יחסית – אינכם חייבים לתת לתלמידים שלכם מתנות בסוף השנה. זה לא יהפוך אתכם בהכרח למורים גרועים אם תבחרו בדרך הזאת. זה לא יהפוך אתכם גם למורים טובים יותר אם תיתנן מתנות סוף שנה לתלמידים.


המון מורים רבים חווים הנאה אמתית מהמעשה של נתינת כמה מתנות קטנות לתלמידיהם בימים האחרונים של שנת הלימודים. ולמה לא, בעצם? ביליתם שנה ארוכה ביחד, גדלתם ביחד. ציון סוף שנת הלימודים במתנה יכול להיות דרך לחגוג את כל מה שהתלמידים שלכם למדו ממכם – וכמובן אתם מהם. כמו כן, זאת עשויה להיות דרך לכבד את כל הזמן הזה שביליתם יחדיו.

מעניקים מתנות סוף שנה לתלמידים כדי לממש את החלטת השנה החדשה שלכם

אכן כן, מעניקים מתנות סוף שנה לתלמידים כדי לממש את החלטת השנה החדשה שלכם - זוכרים כבר בראשון בספטמבר, כשהשנה שלפניכם הייתה מלאה בהבטחות והייתם נרגשים ובעלי מוטיבציה? מה הייתה ההחלטה שלכם לשנה החדשה? אנחנו ממש לא יכולים לעזור לכם להשיל את הקילוגרמים האלה שרציתם להשיל, אך אם אמרתם שאתם מעוניינים להיות אנשים טובים יותר, לעזור לאחרים, או להיות נדיבים יותר השנה, הענקת מתנות סוף שנה לתלמידים עשויה להעצים תלמידים, לספק תקווה לתלמידים במצוקה, ועוזרת לכם לומר - כן, מימשנו את ההחלטה שלנו השנה.

עפרונות מותאמים אישית

האם באמת יש משהו שהעיפרון לא יכול לעשות? זה חזק יותר מהחרב, וזה מהווה מתנה זולה לתלמידים שניתן לארוז עם התאמה אישית. פשוט תוסיפו פתק על עפרונות לכל תלמיד על ידי טוש קבוע, ומתנת התלמידים לסוף השנה שלכם מוכנה.

נתינת מתנות סוף שנה לתלמידים עם תמונה משמשת דוגמה טובה לילדים

מעבר לכל צל שבספק, נתינת מתנות סוף שנה לתלמידים עם תמונה משמשת דוגמה טובה לילדים בחייכם - יש לכם, או הייתה, כל כוונה לנסות ללמד את הילדים שלכם נדיבות בחגים הבאים עלינו לטובה. אז בין אם אתם קוראים את זה בתחילת השנה ואתם מרגישים המומים לגבי החודשים הבאים, ובין אם זה השבוע האחרון של חודש אוגוסט ואתם מאוכזבים שלא מצאתם זמן לפעילות משמעותית עם הילדים, הנכדים או אחיינים שלכם, עדיין יש תקווה. תתחילו בשיחה איתם על מה שהמקרא אומר על נדיבות. לדבר אלוהים יש כל כך הרבה מה לומר על הנושא, וזה מקום נהדר להתחיל בו. לאחר מכן תוכלו לשתף אותם על אנשים במצוקה, להסביר כיצד הם יכולים לעזור ולברך אחרים, ולבחור מתנות סוף שנה לתלמידים עם תמונה שתוכלו להעניק ביחד.

ענני מלים

הטיפ המהנה הזה הגיע אלינו מאחד ממעריצי האינסטגרם שלנו - כל שנה כדי לסיים את השנה עם מתנה לתלמידיהם, יש מורים שמבקשים מכל תלמיד להמציא מילה לתאר חבר לכיתה. לאחר מכן הם אוספים את כל המילים הללו, יוצרים ענן מילים, מדפיסים אותו ושולחים אותו הביתה עם התלמידים. כל תלמיד מקבל את מתנת סוף השנה הייחודית הזאת כדי לזכור כמה הוא מיוחד ותותח.

נתינת מתנות מקוריות לסוף שנה לתלמידים תעזור לכם להרגיש טוב יותר

ונסיים עם האמירה הנוקבת, כי נתינת מתנות מקוריות לסוף שנה לתלמידים תעזור לכם להרגיש טוב יותר - כולם אוהבים את אלוהים ורוצים לכבד את רצונו שנעשה טוב לזולת. אך האם ידעתם שאלוהים למעשה עיצב את גופכם כך שירגיש טוב בנתינה? נדיבות שמחה היא מצב אנושי נורמלי - אתם מחווטים מבחינה ביולוגית למתן קורבנות. כשאתם נותנים, השמחה משתחררת, הצמיחה הרוחנית שלכם מתעצמת, הקשרים שלכם מתחזקים, תחושות בטן טובות מקודמות, וזה אפילו יכול לעזור לרפא את הגוף שלכם.

סימניה

חופשת הקיץ הארוכה היא תקופה כל כך נפלאה לילדים לקרוא, ומה הם צריכים אם הם הולכים להסתובב עם ספר בכל מקום שהם הולכים? סימניה, כמובן! סימניה היא מתנה אדירה לסוף שנה לתלמידים שיחרשו ספרים במהלך ההפסקה שלהם.

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)