מתנות למפקד ולקצין

מציג 1–30 מתוך 35 תוצאות

לכבוד יום השחרור או כל מאורע חגיגי אחר, הייתם רוצים לתת למפקד שלכם מתנה אישית ומיוחדת לכבוד השחרור מהצבא. כל מה שנשאר לכם לעשות, זה רק להתחיל במסע החיפושים. כשאנחנו נפרדים מהמפקד והקצין שליווה אותנו מקובל להוסיף מתנה למפקד לכבוד השחרור.

מבצע!
המלאי אזל
מבצע!
מבצע!
79.00
מבצע!

המפקדים שלנו הם כמו משפחה שנייה

המפקדים שלנו ללא ספק לקחו חלק משמעותי בחיים שלנו. הם היו עבורנו מודל לחיקוי והשראה, ליוו אותנו ברגעים קשים יותר או פחות ואף פעם לא ויתרו עלינו. הדמויות החינוכיות והסמכותיות האלה בעלות השפעה משמעותית על המקום שבו החיים שלנו נראים כיום ועל המקום שבו הם עתידים להיראות. הם עזרו לנו לעצב את האישיות שלנו, לימדו אותנו להבדיל בין רע לטוב ובעיקר – עודדו אותנו לא לוותר אף פעם. אז מה אפשר להביא במתנה למפקד לשחרור?

מתנה מעוררת השראה למפקד בצבא:

במידה ואתם רוצים לשמח את המפקד שלכם במתנה למשרד שתלווה אותו עוד הרבה שנים, חשוב שיהיה לה איזשהו ערך מוסף. על המתנה תוכלו לחרוט משפט של דמות חינוכית מיוחדת – אמא טרזה, יאנוש קורצ'אק ואפילו דוקטור סוס, שקשור לערכים שמלווים אותו כיום. הציטוט יכול לגעת בדרך הנכונה לחנך או להיות מחונך, בדברים שהופכים אותנו לאנשים טובים יותר או פחות או לגישה האופטימית שצריכה ללוות אותנו בכל דבר שאנחנו עושים. הדבר הנחמד הוא, שאת ההקדשה המיוחדת שבחרתם על המתנה למפקד למשרד, תוכלו לחרוט על מוצרים רבים בינהם מנורות ירח, צמידים, מצתים ועוד! מגניב, לא?

תתייעצו עם חבר קרוב על מתנות לקצין שלכם:

במידה ויש לכם חבר קרוב שמכיר את הקצין לו אתם רוצים לתת את המתנה לקצין, תוכלו להתייעץ איתו. תתלבטו איתו על הרעיונות שעלו לכם לראש, תחשבו על הדרך הנכונה ביותר להביע את התחושות שלכם ותמצאו את המילים הנכונות. לא סגורים עדיין על הרעיון שלכם כמו שצריך? תוכלו תמיד גם להתייעץ איתנו!

מגוון מוצרים בעדן מתנות שיתאימו למפקד שעוזב:

בעדן מתנות תוכלו למצוא מגוון אדיר של מתנות למפקדים שלכם, בין אם מדובר במתנה למפקד לכבוד השחרור שלכם, או במתנה למפקד שעוזב בעצמו. את המתנות תוכלו לקשט עם כל רעיון להקדשה שעולה לכם לראש ובכך להפוך אותן למיוחדות, אישיות ומרגשות על אמת. אנחנו בעדן מתנות מתחייבים לספק מוצרים ברמה גבוהה ולתת לכם יחס אישי. אחרי שתבחרו את מתנה הפרידה למפקד שלכם, את העיצוב המושלם ואת ההקדשה – אנחנו כבר נדאג לשאר. כל מה שנשאר לכם לעשות בשלב הזה זה לחשוב על האירוע הנכון להביא בו את המתנה שקניתם ולדאוג לברכה אישית שתעניקו לו בנוסף למתנה. מדובר בסיומה של תקופה ועדיין, אנחנו בטוחים שתזכרו את המפקדים שלכם לעוד הרבה שנים. שיהיה לכם הרבה בהצלחה בתקופה החדשה אליה אתם נכנסים ובטוחים שתבחרו את המתנה הטובה ביותר! באם נרצה או לא המפקדים שלנו בצבא הופכים לחלק מאוד משמעותי בחיינו בזמן השירות, הם דואגים לנו, מחזקים אותנו ולפעמים קצת משגעים אותנו. נהוג לקנות למפקדים שלנו מתנה בסיום מסלול, טירונות או מתנה לכבוד השחרור שלהם.

נקודת ציון בדרך - מתנת פרידה למפקד שלכם

נתינת מתנת פרידה למפקד מציינת את הדרך שעברתם יחד - הרגעים הטובים לצד הרגעים הקשים. תפקיד פיקודי מלווה בלא מעט אתגרים ונתינת מתנה היא הדרך שלכם להביא הוקרה על העבודה הקשה וההקרבה של המפקדים שלכם. אז איך בוחרים מתנה למפקד? הבאנו לכם מספר טיפים לבחירת מתנה מנצחת. בחירת מתנה מקורית למפקד זו משימה לא פשוטה. לרוב מערכת היחסים עם המפקד מסתכמת בחיי הצבא וההיכרות אינה אישית, תוסיפו לזה את דיסטנס שקיים בכל קשר של מפקד ופקוד והמשימה הופכת למורכבת הרבה יותר. חשוב להתחשב במעמד והסיבה לנתינת המתנה, לדאוג שהמתנה תהיה ראויה ומכבדת ושתשאיר טעם טוב:
    1. מתנה ראויה למפקד - כשאנו בוחרים מתנה למפקד שלנו תהיה ראויה וקורקטית. תשתדלו לא לקנות מתנה עם אופי גס (במיוחד אם מדובר על מפקדת) או עם אלמנטים שלא מתאימים לאופי הצבאי כמו אלכוהול או סמים.רצוי להתייחס למתנה למפקד כמו מתנה להורים או לבני משפחה יותר מבוגרים.
    2. הסיבה לנתינת המתנה למפקד שלכם - יש כמה סיבות לתת מתנה למפקדים כמו מתנה לכבוד סיום טירונות, מתנת סיום קורס ומתנה לשחרור. כשאתם מחפשים מתנה חשוב להתחשב בסיבה ולהתאים אותה למעמד לדוגמא מתנת שחרור טובה תתחשב בתוכניות העתידיות של המשתחרר לעומת מתנת סיום טירונות או מסלול תהיה עם הקשר צבאי.
    3. מתנה פרקטית למפקד - בין אם זאת מתנת שחרור או מתנה לסיום פרק בצבא חשוב שהמתנה שאתם קונים תהיה פרקטית להמשך. מתנת שחרור טובה יכולה להיות פרקטית להמשך חייו של המשתחרר (מתנה שקשורה לטיול הגדול או ללימודים אקדמאיים) וכן מתנת סיום מסלול טובה תהיה מתנה שתשמש את המפקד בהמשך השירות.
    4. תקציב המתנה לקצין - חשוב מאוד לקבוע את התקציב מראש. לרוב המצב הכלכלי של כל חייל בשירות חובה אינו מזהיר במיוחד ולכן חשוב שהמתנה שאתם קונים לא תחרוג יותר מדי ותכניס אתכם ללחץ כלכלי.
    5. ערך אישי במתנה לקצין - בזמן השירות כל החיילים מתאימים את עצמם למערכת, הבגדים הצבעוניים מתחלפים למדים הירוקים, הסניקרס מוחלפים בנעליים צבאיות ואפילו השפה וצורת הדיבור מושפעים רבות מהסלנג הצה"לי. מסיבות אלה חשוב שהמתנה שאתם נותנים תהיה עם ערך אישי ותזכיר להם את הדברים שעד לא מזמן (באזרחות) ייחדו והבדילו אותם מהשאר.

בטוב וברע - המפקד היה שם

השירות הצבאי מלווה בהרבה רגעים טובים ורגעים מאתגרים והמפקדים שלנו נמצאים שם כדי לעזור, לתמוך, ללמד, לחנך וכן לא פעם מפקדים ופקודיהם הופכים לחברים טובים גם לאחר השירות. מתנה למפקד צריכה להביע הוקרה על כל ההקרבה, הנתינה והעבודה הקשה ולתת להם מוטיבציה ולעודד אותם בהמשך הדרך.

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)