מתנות למסיבת רווקות

מציג את כל 4 התוצאות

לעתים החברות מחליטות ביחד לקנות מתנה למסיבת רווקות בקבוצה, אבל מה שאתן עושות תלוי לגמרי בשאר החברות שלכן. בזמן שאתן מתלבטות, תבדקו את רשימת המתנות הייחודיות והמצחיקות שלנו למסיבת רווקות לכלה לעתיד – בין אם זה מזכרות מותאמות אישית, ובין אם זה מתנות מטופשות למדי. אף אם אתן מחפשות מתנה קלאסית או מתנה שובבה, תזכרו – המחשבה היא שחשובה.


במסיבת רווקות, מתנות לכלה לא תמיד נדרשות, אך מתנות למסיבת רווקות מתקבלות בברכה. אולי תרצו להביא לכלה לעתיד ציוד חמוד ללבוש במסיבה, משהו סקסי לירח הדבש, או לחלופין פשוט משהו משמעותי שמעיד על החברות שלכן.

מתנות למסיבת רווקות לכלה – כי לא צריך להגזים

ימי ספא ושיעורי אירובי קבוצתיים שסביר להניח שהכלה לא ניסתה בעצמה הם רק שתי דוגמאות לסוגי הפעילויות שניתן למצוא במסיבות הרווקות המשודרגות של היום. הכסף שתוציאו על מתנות למסיבת רווקות לכלה לא נועד לרהט את ביתה החדש של הכלה, כי אם לספק לה חוויה בלתי נשכחת. ההווה הוא ההזדמנות לחגוג עם יקירת לבכם, לפני נקיטת הצעדים הרשמיים של חתימה על רישיון הנישואין.

מנוי להלבשה תחתונה

אם אתן תוהות מה לקנות לכלה למסיבת הרווקות, הלבשה תחתונה היא בחירה פופולרית. מנוי ההלבשה התחתונה היוקרתי לוקח את הרעיון הזה לשלב הבא. שירות יצירתי זה מספק תחתוני מעצבים שנאספו לטעמה של הכלה. ברגע שתעניקו לה את המתנה שלכם, עם מינוי לשלושה חודשים, שישה חודשים או שנה, הכלה תוכל למלא שאלון סטייל משלה לחוויה אישית. מי אמר שמתנות למסיבת רווקות לא יכולות להיות יוקרתיות וחצופות?

מתי מקובל לתת מתנות אישיות למסיבת רווקות?

הפעם היחידה שמקובל לתת מתנות אישיות למסיבת רווקות היא אם אתן לא הולכות למסיבת הרווקות בעצמכן. בקבוק שמפניה וכרטיס המביע חרטה על כך שלא יכולתן להשתתף במסיבת הרווקות יהיו מתנה נהדרת. זאת דרך חביבה להראות שאכפת לכן, והיא תיתן לכן תירוץ לבדוק את תמונות מסיבת הרווקות שלה ברשתות החברתיות.

כובע להגנה מהשמש

בין אם מסיבת הבאך היא ערב חוף, ובין אם הכלה הולכת למקום טרופי לירח הדבש, כובע שמש בהתאמה אישית הוא רעיון פרקטי וייחודי למתנה למסיבת רווקות. הכובע הזה מגיע בלבן, בסומק או בשזוף, אז תבחרו את הצבע המתאים ביותר לסגנון שלה. היא תתרווח בתוך הבייבי הזה תוך זמן קצר.

מתנות ממותגות למסיבת רווקות – האם חייבים להוציא עוד כסף עליהן?

זה מקובל לדלג על החגיגות אם אתן שרויות בנסיבות שבהן אתן מרגישות מחויבות להציע מתנות ממותגות למסיבת רווקות או אם אתן פשוט לא יכולות להרשות לעצמכן לקנות מתנה. לעתים הכלה כה שקועה בטקס, עד שהכלה לא מצליחה להעריך את הנטל הכלכלי שהיא מטילה עליכן. בכל הנוגע לענייני כסף, יש לכן את כל הזכות להתעקש לבחור בדרך שלכן, והדבר לא יגרום לכן להיראות קמצניות, כלל וכלל. אם אתן כבר שושבינות והשקעתן כסף עבור התלבושת שלכן לחתונה, מתנת הרווקות שלכן צריכה להיות פשוטה כמו להיראות במסיבה ולתת לכלה את כל תמיכתכן, שכן חברים אמתיים יודעים לשמוח אחת את השניה מבלי לנפח את האשראי שלהן כשלא באמת חייבים.

צמיד ידידות

אנחנו קוראים למתנה האישית הזאת גרסה למבוגרים של צמיד חברות. אתן יכולות לבחור שם, ביטוי או מקום משמעותיים שיוצגו באותיות קשת צבעוניות על צמיד חרוזי זהב. אל תתפלאו אם זה יהפוך ל"ממתק" על הזרוע של הכלה.

במה תלויה בחירה של מתנות למסיבת רווקות בחורף?

מה לבחור לכלה מבחינת מתנות למסיבת רווקות בחורף תלוי בגורמים רבים, כמו למשל - האופי שלה, סגנון החתונה שהיא מתכננת והנושא של מסיבת הרווקות שלה, כאשר הסיוט הגרוע ביותר של כלה הוא הצורך לפתוח מתנות בעל רמיזות מיניות מול סבתה.

ספר מתכונים לקוקטיילים – שיחמם את הכלה בחורף

עבור הרווקה המבעבעת, ספר מתכוני השמפניה עשוי לעזור לה לקחת את משחק הכנת הקוקטיילים שלה לגבהים חדשים. בספר המתכונים יש שישים מתכוני קוקטיילים עם טעמים עונתיים, טריקים וטיפים וחלק שלם המוקדש במלואו לקוקטיילים של בראנץ'.

מתנות מקוריות למסיבת רווקות – כך תגרמו לכלה לזהור

כשחושבים על מתנות מקוריות למסיבת רווקות, תבחרו לכלה מתנה אקסטרווגנטית שתגרום לה להרגיש מבריקה כמוה. זה מדהים שהכלה תלבש אבנט מעוטר בקריסטלים יקרים. תוסיפו למתנה נזר כלה מאבן יהלום, שהיא תוכל לענוד במהלך מסיבת הרווקות. תוסיפו קצת ניצוץ נוסף למתנה באמצעות הנחת טבעת LED ענקית מעל.

שמן עיסוי ושמן אמבט

מה דעתכן על שמן עיסוי חושני לשימוש הכלה עם בן זוגה הרשמי לעתיד? תערובת הלחות הזאת של קוקוס, ארגן, חוחובה ושמן קיק תרגיע את חושיהם ותשאיר אותם רגועים במיוחד.

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)