מתנות לגיל 13

מציג 1–30 מתוך 59 תוצאות

מתנות לגיל 13 זאת דרך מקסימה להביע אהבה וגאווה ולגרום לילד האהוב שלכם לזכור שאתם מאמינים בו ופה לצידו עבור כל דבר. בשביל לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת לילדים האהובים שלכם, ריכזנו עבורכם מגוון מתנות לגיל 13 שאולי ייתנו לכם השראה. בהצלחה!

מבצע!
מבצע!
249.00
מבצע!
מבצע!
מבצע!
מבצע!
מבצע!
219.00299.00

גיל 13 הוא ללא ספק תקופה מעניינת ומשמעותית במיוחד בחיים של הנער או הנערה המתבגרים שלכם. בדיוק התחילו הלימודים בחטיבה והם עברו לבית ספר חדש, הבר מצווה מתקרבת וכמות העבודות והמחויבויות מבית הספר והחוגים רק עולה. דרך מקסימה לפנק את הילדים האהובים שלכם ולהזכיר להם עד כמה אתם אוהבים אותם וגאים בדרך שהם עוברים היא להפתיע אותם במתנה.

מתנות לגיל 13 לבנות

בין אם מדובר ביום הולדת, ליל הסדר או כל מאורע חגיגי אחר - תוכלו להיות בטוחים שמתנות לגיל 13 לבנות יעשו לבת האהובה שלכם הרבה שמח. לכבוד המאורע תוכלו לפנק את הבת האהובה שלכם במסגרת עם תמונות, אוזניות איכותית, כובע צמר בהדפסה אישית או סט של שרשרת וצמיד. רעיון מקסים נוסף עבור הבת האהובה שלכם שנהנית לקרוא יהיה לפנק אותה במנורת לילה בצורת ירח. המנורה תפחית מהעומס על העיניים העייפות שקוראות לפני השינה ובכך תשמור על הראיה של הבת האהובה שלכם וחשוב לא פחות - תשדרג את עיצוב החדר.

מתנות לגיל 13 לבנים

גיל 13 זאת תקופה מעניינת עבור הבנים שלנו שכבר גדולים אבל עדיין קצת קטנים. מתנות לגיל 13 לבנים מגיעות במגוון אפשרויות החל ממדבקה לסוני או לאקס בוקס, אוזניות אלחוטיות או פסל ועד למנורת לילה איכותית, מטען נייד ואפילו רמקול בלוטוס חזק. מתנות לילד בן 13 מגיעות במבחר אפשרויות ולכן חשוב כשאתם מתלבטים בין המתנות השונות לבחור את זו שקרובה לתחומי העניין של הילד שלכם והדברים שהוא אוהב. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שמבין מגוון המתנות לילד בן 13 תמצאו את המתנה המושלמת.

רעיונות למתנות לגיל שלוש עשרה

החלטתם לפנק את הילד האהוב שלכם במתנה מקסימה, אבל האמת היא שזה לא תמיד כזה פשוט. לפעמים הרעיון המושלם פשוט לא מגיע ולא משנה כמה זמן ומחשבה אתם משקיעים - ההשראה פשוט לא פה. אבל אל דאגה, בשביל לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת ריכזנו עבורכם מבחר רעיונות למתנות לגיל שלוש עשרה. בין המתנות המקסימות תוכלו למצוא אוזניות קשת עוצמתיות, שלט לחדר, מדבקות לאקס בוקס או הסוני, מגוון פריטים לטלפון, שעון מעורר במגוון עיצובים, דובי ענק והרשימה עוד ארוכה.

מתנות לגיל 13 ליום הולדת

מזל טוב! הילד או הילדה האהובים שלכם חוגגים יום הולדת ואתם רוצים לפנק אותם במתנה. עבור הבנות מדובר באירוע חגיגי כמו בכל שנה אבל עבור הבנים - בבר מצווה! מתנות לגיל 13 ליום הולדת לכבוד בר המצווה של הבן האהוב שלכם יכולה להיות מתנה שקשורה לתחומי העניין שלו, הדברים שמסקרנים אותו או התחביבים. עבור הבנות יכול להיות מדובר בפריט עיצובי שקשור לחדר, מתנה שקשורה לכלי נגינה שבו היא מנגנת או לספורט שהיא נהנית ממנו. כשאתם מתלבטים בין האפשרויות השונות תנסו לחשוב מה היה עושה הכי הרבה שמח לילד האהוב שלכם - כשבחירת המתנה נעשית מהלב, היא תמיד קולעת. בהצלחה!

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)