מתנות לעסק חדש

מציג את כל 29 התוצאות

בחירת מתנות לעסק חדש, המתאימה לבעל עסק חדש, עלולה להיות מסובכת. איך מצמצמים את כמות ההמלצות של מתנות לעסק חדש ברשת האינטרנט? זה יכול לעזור לחדד כמה פרטים על מנת להפוך את ההחלטה לקצת יותר קלה. לא משנה אם זה החג, אבן הדרך או האירוע, יש לנו מבחר רב של רעיונות למתנות מצוינות לבעלי עסקים חדשים, בשביל שתמצאו את המתנה המושלמת של גורם הוואו ליזם החדש ברשימה שלפניכם.

מבצע!
מבצע!
מבצע!
המלאי אזל
מבצע!
המלאי אזל

אין זה סוד שמעולם לא היה קל או חכם יותר לפתוח עסק חדש מאשר כעת. על פי דיווחי מומחים לאחרונה, אם אתם קוראים את זה, יש סיכוי טוב שאתם מכירים לפחות אחד מהיזמים הלוהטים האלה שנכנסו לאחרונה לפתיחת עסק חדש. קבלת ההחלטה לצאת החוצה ולהשיק עסק משלכם היא מהלך נועז ובהחלט ראוי לקבל מתנה לעסק החדש.

מתנות לעסק חדש – כדי להקל על העבודה

בעוד שאתם מעניקים מתנות לעסק חדש, בוודאי שתרצו לחפש דברים שעשויים לעזור להקל על עבודתו. כמו למשל - אם עמית שלכם פתח לאחרונה משרד עורכי דין משלו, תשקלו להעניק לו משהו שיעזור לעקוב אחרי לוח הזמנים העמוס שלו, כמו לדוגמה - מתכנן פרודוקטיביות או מחברת מצוינת שבה הוא יכול "לחטוף מספרים".

לוח קיר שממסגר את השטר הראשון שהעסק הרוויח

כל מסגרת מותאמת אישית לחלוטין. שם העסק של המתנה שתעניקו, תאריך הפתיחה, או כל פרט שתבחרו, מוטבעים ביד למתכת, עבור מתלה קיר משרדי יחיד במינו. מה הופך זאת למתנה מושלמת לבעל עסק חדש - מסגרת שכזאת היא מתנה נהדרת להשוויץ עם השטר הראשון שהעסק הרוויח, בסגנון ולחגוג את אחת מאבני הדרך הראשונות של יזמות.

מה יש לשקול לפני בחירת מתנות לפתיחת עסק?

מומלץ שתשקלו לפני בחירת מתנות לפתיחת עסק את סוג העסק הספציפי שהמקבל מנהל, וזאת משום שזה עשוי לסייע לכם למצוא את המתנה המתאימה. בני האדם שעובדים במשרד יכולים להעריך מארגני שולחנות או אמנות קיר מוזרה יותר מאשר מישהו שעובד מחוץ לביתם. אל תשכחו להתחשב באינטרסים האישיים של היזם. האם הם אנשים שנהנים ללמוד? האם הם דנים כל הזמן באסטרטגיות עסקיות? תבחרו להם בתור מתנות לפתיחת עסק ספר על עסקים או מנוי לשיעורים מקוונים. האם היזם נהנה מפעילות גופנית או מכושר? כי אז מזרן יוגה או בקבוק מים מסוגנן מהווים מתנה נהדרת בשבילו.

קופסת מתנה לטיפול עצמי

מתנת הסויה זמינה במנעד נרחב של ריחות ואפשרי להתאים את המסר שלכם, כדי להראות את תמיכתכם במיזם החדש שלהם. זה בדיוק כמו מיני ספא מתחשב בקופסה, קופסת מתנה לטיפול עצמי. חלק אחד עידוד, חלק אחד אהבה עצמית, כל החלקים הם מתנות מושלמות ליזמים חדשים.

מתנות להקמת עסק – למי שעובד מסביב לשעון

מרבית בעלי העסקים הקטנים או החדשים עובדים מסביב לשעון. הבטחה שתמיד יהיה להם מחשב נייד טעון במלואו או שהם יהיו מסוגלים להישאר מחוברים תוך כדי נסיעה מהווה מתנה אידיאלית. תמיד כדאי להחזיק מטען גיבוי. בדרך הזאת, החבר שלכם יוכל לשמור על הטלפון הנייד שלו טעון במלואו כל היום. מטען נייד בגודל ארנק - תוודאו שלקולגה שלכם לעולם לא יהיה שוב טלפון נייד מת. המטען הדק הזה יכול להחליק בלי כל בעיה לארנק, מה שמקל על שמירה על קשר במשך כל שעות היממה.

סט פנקסים ועט שניתנים למילוי חוזר

פנקס חריטה בהתאמה אישית, זמין בשני גדלים ובמספר צבעים. התיק מגיע עם מקום לכרטיסי הביקור החדשים של יזם העסק החדש. תיק השקעות אישי זה מהווה מתנה מיוחדת במינה. זה גם ניתן למילוי כך שניתן להעריך אותו במשך שנים רבות.

מתנות לעסק שרק נפתח – מתוך התחשבות גמורה

כל בעל מקצוע עסוק צריך לקחת הפסקה, אך ייתכן שיהיה צורך להזכיר לבעלי עסקים חדשים וקטנים להאט מדי פעם. מתנות לעסק שרק נפתח מעודדות את חברכם לקחת קצת זמן להירגע. מתנה מושלמת לפתיחת עסק חדש היא עיצוב משרדים. כמה אמנות קיר מוזרה, צמחים צבעוניים או ריחות מזמינים הם דרך אופטימלית ליצור סביבה מסבירת פנים ומקצועית.

מארז להחזקת כרטיסי ביקור אישיים

מארז אלגנטי ונירוסטה לנשיאת כרטיסי ביקור בכיס. כמו כן, אפשר לחרוט עם שם החברה, הלוגו או אינספור התאמות אישיות אחרות. כבעל עסק חדש, חשוב להחזיק כרטיסי ביקור בהישג יד. זוהי דרך יוקרתית להבטיח שהוא בכל זמן נתון זמין ומסוגל לגייס עסקים חדשים או עובדים עתידיים.

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)