מתנות לחתונת הכסף

מציג 1–30 מתוך 168 תוצאות

התחתנתם עם בני הזוג המדהימים שלכם כבר לפני רבע מאה, איזה הישג אדיר. יום הנישואין העשרים וחמישה, שנהוג לכנות אותו חתונת הכסף, הוא אבן דרך אדירה וחגיגה מחויבת המציאות. אף במידה ואתם מתכננים טיול של פעם בחיים, ואף במידה ואתם מתכננים לחגוג קרוב יותר לבית, חיפשנו כמה מתנות לחתונת הכסף מדהימות, על מנת להפוך את היום לבלתי נשכח אפילו יותר.

מבצע!
159.00
מבצע!
289.00389.00
מבצע!
המלאי אזל
מבצע!
299.00
מבצע!
189.00
מבצע!
379.00799.00
מבצע!
מבצע!
119.00129.00
מבצע!
המלאי אזל
מבצע!
249.00

המתנה המסורתית ליום הנישואין העשרים שלכם שלכם היא כסף סטרלינג, מתכת יקרה שעומדת במבחן הזמן. תשמרו על כסף מלוטש והוא ינצנץ ויקסום לשנים הבאות, ממש כמו נישואים טובים. למרבה השמחה, כסף מהווה את המתנה האידיאלית, אז ביום הנישואין הזה יהיה לכם כיף וקל למצוא מתונות לחתונת הכסף.

בחירת מתנות ל- 25 שנות נישואין לאישה ממש לא פשוטה

יום השנה העשרים וחמישה שלכם הוא אבן דרך ענקית בחייכם. ביליתם רבע מאה ביחד, השנים המשמעותיות ביותר בחייכם. כמובן, זה אירוע חשוב שראוי לחגיגה גדולה, אך למצוא את המתנה הנכונה כדי להודיע ​​לבני הזוג שלכם עד כמה שאתם אוהבים אותם זה לא דבר פשוט. יש הרבה מתנות ל- 25 שנות נישואין לאישה, כאשר האוסף הנרחב של המתנות הטעימות שלנו כולל למשל – מנעד נרחב של פינוקים טעימים שהם בטוח יאהבו, מקופסאות של פירות טבולים דקדנטיים ועד לסידורי פירות יפים ומענגים שטעמם מדהים כמו שהם נראים.

ספר היובל

אחרי כמעט שלושה עשורים, יש בוודאי טונות של אירועים עולמיים שהייתם עדים להם ביחד. ספר היובל הוא אלבום שמציג את העמוד הראשון עבור כל יום מהיות שנישאתם. הספר בכריכה קשה בגודל 15 על 12 אינץ' הוא מזכרת קסומה לזכר הרגעים שאולי שינו את עולמכם או אירועים מעניינים אלה שגרמו לכם לחייך. אתם תאהבו לעיין באירועים החדשים שהתרחשו במהלך 25 ​​שנות נישואיכם. השמות שלכם יוטבעו בחזית זהב אלגנטי יחד עם תאריך החתונה שלכם לתוספת טאץ' אישי. אנחנו אוהבים את הבחירה הזאת מכיוון שהיא אישית, סנטימנטלית ויצירה שתוכלו לאוצר ולעיין בה במשך שנים רבות.

האירוע מחייב נתינת מתנות לחתונת הכסף להורים משמעותיות

יום השנה ה-25 שלכם הוא אירוע בר חשיבות, והוא מחייב נתינת מתנות לחתונת הכסף להורים משמעותית. יש באמתחתנו אוסף נרחב של מתנות פירות דקדנטיות שיתאימו לכל טעם. אם אימא שלכם חובבת שוקולד, קופסת פירות טבולים בשוקולד ששני ההורים שלכם יכולים לחלוק היא מתנה משמעותית שנותנת את הטון לערב רומנטי. או לחלופין, אם אחד מהוריכם מודעים לבריאות, זר פירות יפהפה מלא בכל הפירות הטריים האהובים עליהם בטוח ישמחו אותם. תבחרו סידור מלא בפירות טריים כמו לדוגמה - תותים, מלמלה, טל דבש וכיוצא בזאת, הכול מסודר בקפידה במיכל מזכרת שהוריכם יוקירו במשך שנים רבות.

תומך צווארון בהתאמה של חריטה אישית

מתנה מתחשבת, מותאמת אישית היא סט זה של תומכות צווארון. הקליפסים מהנירוסטה בגודל 2.5 אינץ' הם המחמאה המושלמת לכל חולצה וניתן לחרוט בכל אחד מהם מילה או ביטוי קצר. הטקסט מופיע בגופן סתמי או אפילו בכתב ידכם.

מענק מתנות ל- 25 שנות נישואין לגבר ייחודיות

יום השנה ה-25 ידוע בשם יום השנה לכסף, וככזה, כסף הוא המתנה המסורתית שניתנה כדי לחגוג את ציון הדרך הזה. תכשיטי כסף סטרלינג הם אחת מן מתנות ל- 25 שנות נישואין לגבר נפוצות וייחודיות, אבל מה אם אתן רוצות להפוך את האירוע למיוחד עוד יותר? אז תעברו לפסקה שמתחת, ותגלו.

אומנות טבעת עץ

יצירה זאת של אמנות קיר היא סמן של רגעי אבן הדרך עם האהבה שלכן. הדיקט בצורת לב הוא לא רק חמוד ודקורטיבי, אלא כל קו נועד לייצג טבעת על עץ. אז עם עד שמונה שורות טקסט להתאמה אישית, אתן יכולות להוסיף את הרגעים המיוחדים האלה כמו היום שבו נפגשתם, הולדת ילדים, מעבר לעיר חדשה וכולי.

האם מתנות ל- 25 שנות נישואין להורים חייבות להיות אך ורק פיסיות?

מתנות ל- 25 שנות נישואין להורים זוגיות המועילות לבן זוג - מתנות כאלה עשויות להיות פיסיות במהותן, הבאות לידי ביטוי לרבות באמצעות מתנות פיסיות, אבל גם מסוג פסיכולוגי יותר וכוללות תשומת לב שניתנת, אמפתיה, חיבה ותקשורת בזמן בילוי יחד.

כוסות שמפניה עם חריטה

עשרים וחמש שנים בהחלט שווה לחגוג. כוסות השמפניה הללו הן הדרך המושלמת לטוויסט בעלילה ולהתאמה האישית שבאמת הופכת אותן למיוחדות. שמו של הזוג המאושר והתאריך המיוחד חרוט בלייזר על החלילים, ואותה התאמה אישית נמצאת על הקופסה.

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)