מתנות לחמות

מציג את כל 19 התוצאות

תראה לחמותכם או לחמותכם לעתיד כמה שהיא יקרה ללבכם ולבני משפחתכם עם מתנות לחמות משמעותיות מרשימת המתנות שנציג לפניכם בהמשך לחמות. בטוח שתמצאו משהו לאישה שכבר יש לה הכול, לא משנה מה האירוע.

מבצע!
מבצע!
299.00499.00
מבצע!
מבצע!
המלאי אזל

החמה הסיבה שיש לכם את בני זוגכם, ועל כך אתם בוודאי תהיו אסירי תודה לנצח, בדרך כלל. לחמותכם מגיע משהו מיוחד בשנת 2022 - בין אם נישאתם לאחרונה, ובין אם חמותכם הייתה נוכחת בחייכם לאורך שנים רבות של ימי נישואין.

עדיף להעניק מתנות לחמות מאשר לקבל

הביטוי – "עדיף לתת מאשר לקבל" הוא נכון למדי, בעוד שאתם מעניקים מתנות לחמות זה מועיל לעצמכם וגם לחמות שאתם נותנים להן. במיוחד בתקופה מאתגרת, כמו שנת 2020, אתם זקוקים לחיבור זה עם זאת ועשיית מעשה חסד פשוט עושה דרך ארוכה, גם לבריאות הנפשית שלכם, וגם למען האושר של אחרים.

צמיד זרקוניה

תרשימו את חמותכם, שבקרוב תעניקו מתנות לחמות עם הצמיד המדהים. זה עשוי עם זרקונים וזמין בגימורים מצופים זהב לבן, זהב צהוב או זהב ורוד. מתנות לחמות שכאלו מגיעות עם הודעה נוגעת ללב, שאפשר להתאים אישית בלי כל תשלום נוסף.

נתינת מתנות חג לחמות מייצרת אושר לאורך זמן רב

המדע מגבה את היתרונות הבריאותיים הרבים של נתינת מתנות חג לחמות. בהתאם להמון מחקרים שנערכו בהיבט זה, נמצא באופן עקבי שעצם הנתינה, גם אם היא לא מתנה גדולה או יקרה, מועילה לכם ומייצרת יותר אושר לאורך זמן. זה אפילו מחזיק מעמד יותר מהשמחה של קבלת מתנה.

מתלי צמחים מקרמה

מתלי צמח המקרמה עשויים מכותנה ממוחזרת רכה, פשוטים אך מרגישים אישיים. יש כל כך הרבה צבעים, אז אתם יכולים לבחור באחד שמשתלב בצורה אידיאלית עם סגנון העיצוב של החמה שלכם; האפשרויות כוללות, כדוגמת - פשתן, אגבה, גמל ומרשמלו ורוד.

מתנות לחמה בדמות של תמונה ממוסגרת

עבור חבר קרוב או בן משפחה, ובעיקר עבור מתנות לחמה, המתנה המושלמת לשנת 2020 היא תמונה ממוסגרת, רצוי צילום מהפעם האחרונה שהייתם ביחד. זאת היא תזכורת ויזואלית לחיבור העמוק שלכם ולזמנים הטובים שחלקתם בעבר הלא כל כך רחוק – או לחלופין תזכורת לתקופות הטובות שיתכנסו מחדש בעתיד הלא כל כך רחוק.

עוד רעיון עבור מתנות לחמה – תיק לאחסון דברי קוסמטיקה בהתאמה אישית

תיק לאחסון דברי קוסמטיקה עשוי מעור טבעוני, תיק הקוסמטיקה הקלאסי הזה מרווח מספיק כדי לאחסן את כל מה שהחמה שלכם צריכה – כגון - האיפור, טיפוח העור והשיער החיוניים שלה. יש מפריד בצד אחד ושלושה כיסים בצד השני, על מנת לשמור עליה מאורגנת. תוסיפו את ראשי התיבות של החמה שלכם ותבחרו את הצבע האהוב עליה , האפשרויות כוללות, לרבות - ורוד ורד, כחול פנינה ובורגונדי.

מתנות לחמה לפסח – מוסיקה הולכת טוב בכל הזמנים

קלטות מיקס עשויות להיות שריד עתיק יומין, אבל מוזיקה שאוצרת עדיין מהווה מתנה עוצמתית וזולה. במידה ואתם רוצים למצוא מתנות לחמה לפסח, כדאי שתצרו רשימת השמעה זורמת של השירים האהובים עליה, כדי שחמתכם תוכל לשלוח לחברים שלה שמשתמשים באותה אפליקציה.

מחשבה נוספת בגין מתנות לחמה לפסח – מגש אמבטיה

לא משנה אם זה בגלל חג הפסח, או בגלל שאתם פשוט אוהבים את החמה שלכם - תשקלו את המתנה של ערכה האולטימטיבית - תחברו את מגש האמבטיה המתכוונן עם הנר האהוב על חמתכם, אמבטיית הבועות והשוקולדים. וכן, זה אפילו יציב מספיק כדי להחזיק ספר וכוס יין.

מה טוענים דארווין ואחרים על נתינת מתנות לחמה ליום הולדת

כדי להבין את הטקס השנתי הזה, תחילה חשוב להבין יותר עלינו כמין. האנשים הם מין חברתי מאוד, וההצלחה שלכם בחיים ובעבודה האחד עם השני עוצבה באמצעות מיליוני שנים של אבולוציה. כתוצאה מכך, הבריות מרוויחות הרבה יותר על ידי שיתוף פעולה זה עם זה מאשר על ידי אכפתיות רק מעצמן. זה משהו שצ'ארלס דרווין התקשה להסביר, מכיוון שהתיאוריה שלו לגבי הברירה הטבעית מציעה שעליכם להתעניין רק בהישרדות שלכם. אז מה הקשר לעובדה שאתם מין מאוד חברתי ומשתף פעולה עם מתן מתנות לחמה ליום הולדת? ובכן, זה הכול קשור לאופן שבו אתם מסתדרים כל כך טוב זה עם זאת. בשנות השבעים, מדען בשם רוברט טריברס הגה את התיאוריה של אלטרואיזם הדדי, שעשויה להסביר איך בני האדם יכולים להצליח יותר בעזרה האחד לשני ולא רק לעצמם. שלעיתים קרובות אתם נושאים בעלות של עזרה לאדם אחר, משום שאתם יודעים שאותו אדם יחזיר לכם את הטוב במועד מאוחר יותר כשתצטרכו אותו באמת. כתוצאה מכך, שני האנשים בטווח הארוך יצליחו יותר.

שרשרת פרחי לידה

פרחי לידה הם דרך מתוקה ופחות קונבנציונלית להתאים אישית כל תליון. אז, תספרו לאומן הזה, לחמה שלכם, את חודש הולדתה ויחרטו את התאריך על דיסק זהב, כסף או זהב ורוד.

העיקרון של אלטרואיזם בנתינת מתנות לחמה לראש השנה

העיקרון הזה של אלטרואיזם הדדי - אתם מגרדים לנו את הגב, ואנחנו נגרד את הגב שלכם - הוא שמסביר הרבה מהיחסים החיוביים שיש לכם עם האחרים, כולל החמה שלכם. אלטרואיזם הוא גם משהו שאתם עוסקים בו ללא הרף כחלק ממערכות היחסים הללו, וחלק קטן מזה הוא הענקת והקבלה של מתנות לחמה לראש השנה - מתנות לחמה לראש השנה מחזקות את מערכת היחסים ההדדית בינכם, שבתקווה תימשך בשנה הבאה, ומעבר לכך.

פיג'מת אור ירח

ומה יותר מתאים מאשר לפני חג ראש השנה להעניק לחמה שלכם - אחרי יום ארוך של כוסות וסעודה, החמה  שלכם תאהב לשבת בפיג'מת אור ירח הסרוגה הסופר-רכה. אידיאלי לשמירה על נעימות בחודשים הקרירים יותר, סט קל משקל זה מגיע בפסים, מוצקים והדפסים.

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)