מתנות לגיל 50

מציג 1–30 מתוך 308 תוצאות

מתנות לגיל 50 יכולות להתאים לחגיגת יום ההולדת המיוחד אך לא פחות גם ליום הנישואין, ערב ראש השנה וכל מאורע חגיגי אחר. בשביל לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת עבור האדם שאתם אוהבים ריכזנו עבורכם מגוון מתנות לגיל 50 שאולי ייתנו לכם השראה. בהצלחה!

מבצע!
399.001,150.00
מבצע!
249.00
מבצע!
149.00
מבצע!
199.00

גיל 50 הוא ללא ספק אחד הגילאים המיוחדים ביותר שניתן לציין. מדובר בגיל עגול וסמלי שמעיד לא רק על קברת דרך שהאדם הקרוב אלינו עבר, אלא גם על קברת הדרך שעוד יש לו לעבור. רבים מאיתנו מתקשים בהגעה לגיל המיוחד הזה להתמודד עם מגוון הרגשות העולים כיוון שאכן מדובר במעמד מרגש ולעיתים אפילו מבלבל. חשוב בגיל המיוחד הזה להזכיר לאדם שאנחנו אוהבים אותו ופה בשבילו להכל.

מתנות לגיל 50 לגבר

בין אם מדובר ביום ההולדת, יום הנישואין או כל מאורע חגיגי אחר, הענקה של מתנה מקסימה מהלב תמיד יכולה לשמח את האדם הקרוב אלינו. מתנות לגיל 50 לגבר מגיעות במגוון עשיר של אפשרויות - החל מפרטי לבוש בהתאמה אישית או מנורת לילה בסגנון ירח ועד לכוסות בירה איכותיות עם הקדשה אישית, מחזיק אלגנטי ואפילו מעמד לבקבוק יין בצורת חבית. כשאתם מתלבטים בין המתנות השונות אל תחפשו רק את המתנה המיוחדת ביותר, אלא את זו שתשמח הכי הרבה את האדם הקרוב אליכם. בנוסף, עבור האבא האהוב שלכם תוכלו להעניק מתנות לגיל 50 לאבא, שירגשו אותו ויגרמו לו להרגיש נאהב. מתנות לגיל 50 לאבא האהוב שלכם יכולות להיות מתנות שקשורות לתחומי העניין של האבא האהוב שלכם, בדיחות משותפות שצברתם איתו במרוצת הזמן ואפילו בחוויות המשותפות שלכם.

מתנות לגיל 50 לאישה

מתנות לגיל 50 לאישה מגיעות במבחר עשיר של אפשרויות שיכולות לשדרג את העיסוק בתחומי העניין בשעות הפנאי, להפתיע בסגנון הלבוש ואפילו לרגש ולגעת בלב. מתנות לגיל 50 לאישה ניתן להעניק בכל מועד חגיגי או אירוע משמח. בנוסף, את האמא האהובה שלכם תוכלו לפנק במתנות לגיל 50 לאמא שישמחו אותה, יפתיעו אותו וירגשו אותה. מתנות לגיל 50 לאמא כוללות מבחר אפשרויות בינהן שרשרת אמא מיוחדת, מסגרת לתמונות עם תמונות מופלאות של בני המשפחה ואפילו כיסוי לטלפון עם הקדשה אישית ומרגשת. כל אלה יגרמו לה להרגיש מיוחדת, מוערכת ונאהבת בדיוק כפי שמגיע לה.

רעיונות למתנות לגיל חמישים

החלטתם לפנק את האדם הקרוב אליכם במתנה ואתם לא מוצאים השראה לרעיון המושלם? אל דאגה, בדיוק בשביל מקרים כאלה ריכזנו עבורכם מגוון רעיונות למתנות לגיל חמישים שיתנו לכם השראה. באתר החנות שלנו תוכלו למצוא מתנות שמתאימות לכל תחומי העניין החל מפריטי לבוש ואקססוריז לחובבי הסטייל ורמקול נייד למוזיקאים ועד למנורת לילה עבור תולעי הספרים שביננו ואפילו קרשי חיתוך וסט סכינים למטבח. אז באיזו מתנה תבחרו?

מתנות לגיל 50 ליום הולדת

מזל טוב! האדם הקרוב אליכם חוגג יום הולדת 50 ואתם רוצים לחגוג איתו את המאורע המיוחד. מתנות לגיל 50 ליום הולדת מגיעות במגוון עשיר של אפשרויות שיכולות לשמח את האדם הקרוב אליכם. מתנות מקוריות לגיל 50 יכולות להיות קשורות לתחום עניין של האדם הקרוב אליכם, זיכרונות מיוחדים שצברתם ביחד ואפילו בדיחות משותפות. אחרי שתבחרו את המתנה המושלמת ותשלימו את פרטי ההזמנה אנחנו כבר נדאג להכל - לכם רק נשאר לכתוב ברכה. בהצלחה!

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)